«Հողմով բերված մի հատիկ էր,
որից վեր խոյացավ
արդի հայ երաժշտության
կենաց ծառը…»
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանի մասնակցությամբ, դասղեկ` Նվարդ Այվազյանի նախաձեռնությամբ, անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ երաժիշտ Առնո Բաբաջանյանի 95 ամյակին, որին ներկա էին…
Մայիսի 20-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ բ և գ դասարանների ծնողական լսարանների հետ «Դրակական ծնողավարում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեց դասընթաց «Ընտանիքի դերը երեխայի կյանքում» թեմայի շուրջ:
Դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը վերլուծեց հետևյալ թեմաները.
1. Ամուսնության դրդապատճառները:
2. Ընտրության մեխանիզմները:
3. Ընտանիքը որպես սոցիալական խումբ:
4. Ընտանեկան դերեր:
5. Առաջին և…
Մայիսի 19-ին Ակունքի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Գայանե Սիմոնյանն անցկացրեց ամփոփման դաս երկրաչափությունից: Այն իրականացվեց շատ հետաքրքիր ցուցադրման կիրառմամբ, որի միջոցով աշակերտները կրկնեցին 2-րդ կիսամյակի ուսումնական նյութը: Խաղային մեթոդով իրականացվող նյութի կրկնությունը մեծ հետաքրքրություն առաջացրեց աշակերտների մոտ, և նրանք ոգևորությամբ ներգրավվեցին դասապրոցեսի մեջ:
Դասին ներկա 11-րդ դասարանի մի…
Այս գարունը նման չէր մյուս գարուններին, այն IVբ դասարանի աշակերտների վառ երազների գույներն էր հագել: Այս գարունը խորհրդավոր էր ու տխուր, որովհետև նրանք հրաժեշտ էին տալիս ինրենց մանկության մոլորակին,սիրելի ու հարազատ դասվար՝ Մերի Մովսիսյանին: Չորս տարի առաջ նրանք դարձան Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մեծ ընտանիքի անդամ: Այդ ընտանիքը դարձավ նրանց…
Մայիսի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:
Շնորհակալ ենք նաև Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում: Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ… Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին: Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր… Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն… Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը… Հայը դարերով սիրով է պահել Մայիսի 17-ին Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների առարկայական մասնախմբի ղեկավար, վաստակաշատ… Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հաղթանակների մայիս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հրաժեշտ Այբբենարանին
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հովհաննես Այվազովսկի
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Բաց դաս մայրենիից «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Յոթ թանկ սրբություն`
Գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին,
Հավատը, լեզուն.
Սուրբ անուններ են եղել դարերով
Հայ ընտանիքը,
Եվ ամենից վեր, ամենից լուսե`
Մայր հայրենիքը:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ