Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն…
Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը…
Հայը դարերով սիրով է պահել
Յոթ թանկ սրբություն`
Գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին,
Հավատը, լեզուն.
Սուրբ անուններ են եղել դարերով
Հայ ընտանիքը,
Եվ ամենից վեր, ամենից լուսե`
Մայր հայրենիքը:
Մայիսի 17-ին Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների առարկայական մասնախմբի ղեկավար, վաստակաշատ…
Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի 5 բ դասարանի դասղեկ Ս.Սիմոնյանը և երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդեուսենկոն մայիսի 16-ին Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական թեմայով դաս-միջոցառումն էին կազմակերպել՝ «Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակը» խորագով:
Միջոցառումը սկսվեց Ադոլֆո Տարտասոյի՝ Տիգրան Չուխաջյանին բնորոշ խոսքերով.…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի սաները հանդես եկան «Հրաժեշտ մանկության մոլորակին» խորագրով միջոցառմամբ: /Դասվար Անահիտ Առաքելյան/
Ցերեկույթն սկսվեց չորս տարի առաջ վախվորած դպրոց մտնելու մասին պատմող խոսքերով: Հրաշք դարձավ հանդեսը, որովհետև վերածվեց խորհրդավոր հեքիաթների: Իրենց կենսախինդ խաղերով, անկաշկանդ երգ ու պարով, արտասանություններով երեխաները ուրախ և հաճելի պահեր պարգևեցին…
Մեծ Պարնու ակ. Մ.Մելքոնյանի անվան միջն. դպրոցում տեղի ունեցավ հերթական տեսադասը: Առարկա՝ քիմիա, թեմա՝ Սպիտակուցներ, դասի կառոսւցվածքը` ԽԻԿ համակարգ:
Ուսուցչի դասի մատուցումից հետո՝ կազմակերվում է դիդակտիվ խաղ՝ Սպիտակուցների ֆունկցիաների, օրգանիզմում տեղակայվածության և նրանց անվանման համապատաոսխանությամբ: Խմբային աշխատանքը գնահատելու համար հանձնարարվում է հավաքել 2 ամինաթթվից (ալանին և երին) բաղկացած երկպեպիձիդ, ցույց…
Մայիսի 16-ին Իջևանի 5-րդ հիմնական դպրոցում «Նամակ» թեմայով անցկացվեց բաց դաս:
Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը և ուսուցիչներ:
Դասի նպատակն էր' նախորդ դասերին յուրացրած գիտելիքների ընդլայնումն ու ամրապնդումը, միջանձնային հարաբերությունների և հաղորդակցման մշակույթի ձևավորումը, սովորողների զգացական աշխարհի ընդլայնումը և, որպես միջառարկայական կապ, կոչականի վերաբերյալ գիտելիքների ամփոփումը:
Որպես…
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ «Գարնան հմայքը» խորագրով IIե դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Դավթյան Լ.): Դահլիճը ձևավորված էր թեմային համահունչ ՝ գեղեցիկ ծաղիկներով և աշակերտներն իրենք հենց ներկայացան ծաղիկների տեսքով:
Միջոցառումը սկսվեց ծաղիկների պարով, հնչեցին բանաստեղծություններ գարնան և ծաղիկների մասին: Դահլիճում տիրում էր գարնանային բարձր և…
Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի II ա դասարանում (դասվար՝ Ա.Արամյան) «Հայաստանի գարունը» խորագրով միջոցառումն էր: Երեխաները ներկայացրին գարունը որպես առանձնակի հրճվանք և ուրախ տրամադրություն հաղորդող եղանակ: Ցուցադրեցին գարնան հրաշալիքները,ծաղկի տոնը՝ ծաղկազարդ պարտեզով: Փառավորեցին մայրերին, սգացին և հպարտացան ապրիլյան քառօրյա պատերազմում զոհված անպարտ և անմահ հերոսներով, Եղեռնի զոհերով: Հայոց բերդաքաղաք…
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով IIգ դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Մանուչարյան Լ.): Միջոցառումը սկսվեց հայկական ժողովրդական պարով: Գովաբանվեց մեր հայրենիքը և նրա պաշտպան զինվորը: Աշակերտները ներկայացրին «Ծառն ու ծիծաղը» պատմվածքի բեմականացումը, որտեղ կարևորվեց հայրենիքը չլքելու գաղափարը: Միջոցառումը ընթացավ բարձր տրամադրությամբ և ավարտվեց…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ