Մայիսի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:
Շնորհակալ ենք նաև Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում: Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ… Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին: Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր… Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն… Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը… Հայը դարերով սիրով է պահել Մայիսի 17-ին Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների առարկայական մասնախմբի ղեկավար, վաստակաշատ… Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի 5 բ դասարանի դասղեկ Ս.Սիմոնյանը և երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդեուսենկոն մայիսի 16-ին Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական թեմայով դաս-միջոցառումն էին կազմակերպել՝ «Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակը» խորագով: Միջոցառումը սկսվեց Ադոլֆո Տարտասոյի՝ Տիգրան Չուխաջյանին բնորոշ խոսքերով.… Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի սաները հանդես եկան «Հրաժեշտ մանկության մոլորակին» խորագրով միջոցառմամբ: /Դասվար Անահիտ Առաքելյան/ Մեծ Պարնու ակ. Մ.Մելքոնյանի անվան միջն. դպրոցում տեղի ունեցավ հերթական տեսադասը: Առարկա՝ քիմիա, թեմա՝ Սպիտակուցներ, դասի կառոսւցվածքը` ԽԻԿ համակարգ: Ուսուցչի դասի մատուցումից հետո՝ կազմակերվում է դիդակտիվ խաղ՝ Սպիտակուցների ֆունկցիաների, օրգանիզմում տեղակայվածության և նրանց անվանման համապատաոսխանությամբ: Խմբային աշխատանքը գնահատելու համար հանձնարարվում է հավաքել 2 ամինաթթվից (ալանին և երին) բաղկացած երկպեպիձիդ, ցույց… Մայիսի 16-ին Իջևանի 5-րդ հիմնական դպրոցում «Նամակ» թեմայով անցկացվեց բաց դաս:Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հաղթանակների մայիս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հրաժեշտ Այբբենարանին
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հովհաննես Այվազովսկի
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Բաց դաս մայրենիից «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Յոթ թանկ սրբություն`
Գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին,
Հավատը, լեզուն.
Սուրբ անուններ են եղել դարերով
Հայ ընտանիքը,
Եվ ամենից վեր, ամենից լուսե`
Մայր հայրենիքը:Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակ
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
«Հրաժեշտ մանկության մոլորակին»
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Ցերեկույթն սկսվեց չորս տարի առաջ վախվորած դպրոց մտնելու մասին պատմող խոսքերով: Հրաշք դարձավ հանդեսը, որովհետև վերածվեց խորհրդավոր հեքիաթների: Իրենց կենսախինդ խաղերով, անկաշկանդ երգ ու պարով, արտասանություններով երեխաները ուրախ և հաճելի պահեր պարգևեցին… Տեսադաս Մեծ Պարնու միջնակարգ դպրոցում
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Անցկացվեց «Նամակ» թեմայով բաց դաս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը և ուսուցիչներ:
Դասի նպատակն էր' նախորդ դասերին յուրացրած գիտելիքների ընդլայնումն ու ամրապնդումը, միջանձնային հարաբերությունների և հաղորդակցման մշակույթի ձևավորումը, սովորողների զգացական աշխարհի ընդլայնումը և, որպես միջառարկայական կապ, կոչականի վերաբերյալ գիտելիքների ամփոփումը:
Որպես…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ