Մայիսի 10-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ IIIգ դասարանի (դասվար՝Զ. Գրիգորյան) «Սիրու՜ն է, գարու՜ն է» խորագրով միջոցառումը:
Այն ընդգրկում էր գարուն, մայրիկ, հայրենիք թեմաները: Աշակերտները սահուն և վարժ արտահայտում էին մտքերը: Ինչպես նաև ներկայացրին բեմականացում: Հանդեսն ավարտվեց երգ ու պարով:
Մեծ էր ուսուցչի աշխատանքը, ակնհայտ էր…
Մայիսի 10-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ IIդ դասարանի կազմակերպած՝ Մ.Կորյունի «Անմահական խնձորը» խորագրով միջոցառումը:
Միջոցառումը սկսվեց ծաղկած խնձորենու պարով: Աշակերտները ներկայացրին հայկական երգն ու պարը,գովաբանեցին գյուղացու արդար աշխատանքը, այգեպանի վաստակն ու հացը, ինչպես նաև վերհանեցին թագավորի բացասական կողմերը՝ ագահությունը, չարությունն ու ժլատությունը: Միջոցառումը ինքնատիպ էր իր ուսուցողական,…
Հանուն մեր երկրի,հանուն հավատի,
Հանուն այսօրվա, հանուն գալիքի,
Հարթելու համար ճամփան հավերժի,
Հանուն մեր սիրո ելել ենք երթի:
Մայիսի 10-ին Հրազդանի հ.4 հիմնական դպրոցի VIԱ դասարացիները և դասղեկ Մոնիկա Ավետիսյանը, կազմակերպել էին տոնական միջոցառում` նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմի հաղթանակի 72 ամյակին և Շուշիի ազատագրման 25 ամյակին, մայիսյան փառահեղ…
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմն.դպրոցում՝ VII բ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Թռչունները բնության զարդն են» խորագրով: Դասը վարեց կենսաբանության ուսուցչուհի Մ.Քոչարյանը: Աշակերտները ներկայացրին, որ թռչունները ոչ միայն պարզապես կենդանիներ են, այլ մեր կյանքի անբաժան մասն են կազմում: Նրանք ներկայացրին, որ թռչունները երկնքի զավակներն են, օդային օվկիանոսի նվաճողները: Թռչունները գաղտնիք են…
Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի հերթական թեման էր Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը: Այս տարի լրացել է հայ իրականության մեջ գործող կրոնական, կրթամշակութային մի կազմակերպության` Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակը:
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան h.27 հիմնական դպրոցի VIII ա դասարանում (դասղեկ՝Վ.Հարոյան) տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում մայիսի 5-ին 6-րդ « ա » դասարանում դասղեկի ժամի բաց դաս էր «Դու այն ես, ինչ արարքդ կցուցանե» թեմայով:
Դասղեկ` Ե. Մարությանը իր առջև նպատակ էր դրել.
ա) զարգացնել ապրումակցելու, ուրիշի իրավիճակի մեջ մտնելու ունակություն, ավելի լավ հասկանալ նրանց զգացմունքները, վարքագծի շարժառիթները,
…Սմարթ ուղին բռնած մարզում Լոռու մարզպետի հանձնարարությամբ դպրոցներում շարունակվում են սմարթ դասարանների կառուցումն ու կահավորումը, շարունակվում է նաև հեռավար դասընթացների կազմակերպումը:
Այս անգամ մի հետաքրքիր նախաձեռնություն էր ցուցաբերել Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը՝ որոշելով դպրոցի ուսուցիչների մասնակցությամբ մեկ ամբողջ դասընթացային օր անցկացնել Գյուլագարակի…
Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում մայիսի 10-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Հաղթական մայիս» խորագրով:
Միջոցառումը սկսվեց բեմականացված պատերազմի փոքրիկ դրվագով: Աշակերտները հնչեցրին գեղեցիկ ասմունքներ, երգեր, պարեր` նվիրված մայիսի 9-ին, Շուշիի ազատագրմանը: Երգերը հնչեցին խրոխտ և հաղթական: Դպրոցի տնօրեն Սեդա Թունյանը շնորհավորեց բոլորի մայիսի 9-ը: Միջոցառումը կազմակերպել էին 9-րդ «ա» դասարանի…
2017 թվական: Ապրիլի 25: «Հիշում ենք ու պահանջում» խորագրով դաս-միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում:
XIգ ռուսական դասարանի աշակերտները /դասղեկ Կ. Նազարյան/ մեծ հուզմունքով ու խոր ակնածանքով ընթերցեցին ռուսերեն թարգմանված բանաստեղծություններ, հնչեցին Շ. Ազնավուրի հուզառատ երգերից, ցուցադրվեցին փաստավավերագրական կադրեր:
Դաս-միջոցառումը ոգեկոչման ու յուրօրինակ խոնարհումի տուրք էր,…
Ռուս մեծ բանաստեղծ Ս. Եսենինին նվիրված միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում: VIIIա դասարանի աշակերտները և ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Ա. Ղազարյանը հանգամանորեն ուսումնասիրել են «Եսենին» թեման: Հնչում են Եսենինի խոսքերով գրված երգեր:
Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ ներկայացրին Եսենինի կենսագրական տվյալները, բանաստեղծությունները: Բեմականացվեց “Черный человек” բանաստեղծությունը:
Աշակերտների խոսքը…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ