Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ապրիլին կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում:
Թեման « Խրախուսում, ինքնագնահատականի բարձրացում, ինքնավստահություն և մոտիվացիայի ամրապնդում»:
Նպատակը՝
1. Հասկանալ խաղի և ուսման մեջ երեխաների հիասթափության հետևանքները
2. Հասկանալ, թե ինչ է բացասական ամրապնդումը և ինչ է բացասական ամրապնդումը և ինչ…
Մասիս քաղաքի հ.5 ավագ դպրոցի 10-րդ հումանիտար հոսքում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում, որը նվիրված էր «Տեղեկատվական ժանրեր» թեմային: Դասարանը ինքնին տրամադրող էր` թերթեր, ամսագրեր, համակարգիչ, պաստառներ և մեծերի խոսքը` լրատվության մասին:
Պատանի լրագրողները նախապես վարել էին հարցազրույցներ, գրել էին ակնարկ և ռեպորտաժ: Դերասանական վարպետությամբ ապագա լրագրողները կապ ստեղծեցին լրագրության պատմության, հայրենասիրության,…
Կազմակերպչական մասից հետո ուսուցչուհին ներկայացրեց դասի նպատակը` նպաստել անցյալի պատմության, պատասխանատվության, ազգային հպարտության և հայրենասիրության դաստիարակությանը:
Սովորողները վերլուծեցին վեպի առանձին դրվագներ, պարզաբանեցին վեպի հիմնական գաղափարը:
Դասարանը նախապես բաժանվել էր երկու խմբի:
1-ին խումբը ներկայացրեց Լ.Տոլստոյի կյանքն ու նրա ստեղծագործությունների ընդհանուր բնութագիրը:
2-րդ խումբը` «Պատերազմ և խաղաղություն» վեպը:
Անցկացվեց զուգահեռականներ Կուտուզովի…
Ապրիլի 28-ին Աբովյանի թիվ 6ավագ դպրոցում կայացավ միջոցառում՝ «Մեր մեծերը» շարքից՝«Կապույտ փոթորիկ» խորագրով։ Այն կազմակերպել էր դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռ. Աֆյանը։Միջոցառմանը մասնակցում էին 9-10-րդ դասարանների աշակերտներ։Միջոցառումը մեկնարկվեց Հովհաննես Այվազովսկուն նվիրված տեսաֆիլմով,որի ընթացքում կատարվեցին կարևոր բացահայտումներ նրա կյանքի, ստեղծագործական գործունեության մասին։ Այդ տեղեկությունները դարձան ամբողջական,երբ բարի փերու ավետմամբ ազդարարվեց «Կապույտ փոթորիկ»…
Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:
Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Revolution թիմը ստեղծել է հավելված, որը հարթակ կծառայի սոցիալապես անապահով…
Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:
Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Վիկտորիա թիմը նախաձեռնել է պատրաստել մի հավելված, որի օգնությամբ կկարողանա օգնել…
«Աշխարհի ցեղասպանություններ» թեմայով դաս - շնորհանդես կայացավ Գավառի ավագ դպրոցում, որը նվիրված էր Հայոց Մեծ Եղեռնի 102 -րդ տարելիցին և քսաներորդ դարում աշխարհում տեղի ունեցած այլ վայրագությունների մասին: Դպրոցի տնօրեն, հասարակագիտության ուսուցիչ Ն. Ղուլոյանը ներկայացրեց Բիրմայի, Եգիպտոսի, Հարավսլավիայի, Հնդկաստանի, Քամբոջայի, Աֆղանստանի, Սուդանի, Պակիստանի ցեղասպանությունները, տվեց «ցեղասպանություն» բառի ծագումնաբանությունը և սահմանումը:…
Ապրիլի 28-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մարգարիտա Բարսեղյանի ղեկավարությամբ և ուղեկցությամբ անցկացրին դաս -էքսկուրսիա Մասիսի «Գարուն» կարի ֆաբրիկա, ֆաբրիկայի տեխնոլոգ Սուսաննա Գրիգորյանի ուղեկցությամբ: Ֆաբրիկան հիմնադրվել է 1980թ. և երկար տարիներ կատարում է ՀՀ Պաշտպանության նախարարության. պատվերները, ինչպես նաև կարվում են տարբեր հագուստներ և անկողնային…
Հոգին ջերմացնող, գարնանային տրամադրություն պարգևող և սիրով շաղախված էր Գավառի ավագ դպրոցի շնորհաշատ աշակերտուհի Էվելինա Առաքելյանի «Երգի թևերով» մենահամերգը: Այն երախտագիտության և մեծ սիրո արտահայտությունն էր իր ուսուցիչների, ընտանիքի, ընկերների, իրենց կյանքը հանուն հայրենիքի չխնայած հայ քաջարի զինվորների հանդեպ: Շնորհակալ աշակերտուհին գեղեցիկ խոսքեր ուղղեց իր երգի ուսուցչուհի Լիա Տոնոյանին, որի…
Տառերի ուսուցման ավարտի հետ կապված միջոցառումների շարանը շարունակվում է Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Այսօր՝ ապրիլի 27-ին,դպրոցի հանդիսությունների սրահի բեմը իրենց ներկայությամբ զարդարում էին 2016-17 ուսումնական տարվա I «Ա» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմափորձ ու բազմավաստակ ուսուցչուհու,ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ Անահիտ Հունանյանի գլխավորությամբ:
Տիկին Հունանյանի ուսուցանած ու դաստիարակած…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ