Ապրիլի 28-ին Աբովյանի թիվ 6ավագ դպրոցում կայացավ միջոցառում՝ «Մեր մեծերը» շարքից՝«Կապույտ փոթորիկ» խորագրով։ Այն կազմակերպել էր դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռ. Աֆյանը։Միջոցառմանը մասնակցում էին 9-10-րդ դասարանների աշակերտներ։Միջոցառումը մեկնարկվեց Հովհաննես Այվազովսկուն նվիրված տեսաֆիլմով,որի ընթացքում կատարվեցին կարևոր բացահայտումներ նրա կյանքի, ստեղծագործական գործունեության մասին։ Այդ տեղեկությունները դարձան ամբողջական,երբ բարի փերու ավետմամբ ազդարարվեց «Կապույտ փոթորիկ»…
Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:
Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Revolution թիմը ստեղծել է հավելված, որը հարթակ կծառայի սոցիալապես անապահով…
Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:
Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Վիկտորիա թիմը նախաձեռնել է պատրաստել մի հավելված, որի օգնությամբ կկարողանա օգնել…
«Աշխարհի ցեղասպանություններ» թեմայով դաս - շնորհանդես կայացավ Գավառի ավագ դպրոցում, որը նվիրված էր Հայոց Մեծ Եղեռնի 102 -րդ տարելիցին և քսաներորդ դարում աշխարհում տեղի ունեցած այլ վայրագությունների մասին: Դպրոցի տնօրեն, հասարակագիտության ուսուցիչ Ն. Ղուլոյանը ներկայացրեց Բիրմայի, Եգիպտոսի, Հարավսլավիայի, Հնդկաստանի, Քամբոջայի, Աֆղանստանի, Սուդանի, Պակիստանի ցեղասպանությունները, տվեց «ցեղասպանություն» բառի ծագումնաբանությունը և սահմանումը:…
Ապրիլի 28-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մարգարիտա Բարսեղյանի ղեկավարությամբ և ուղեկցությամբ անցկացրին դաս -էքսկուրսիա Մասիսի «Գարուն» կարի ֆաբրիկա, ֆաբրիկայի տեխնոլոգ Սուսաննա Գրիգորյանի ուղեկցությամբ: Ֆաբրիկան հիմնադրվել է 1980թ. և երկար տարիներ կատարում է ՀՀ Պաշտպանության նախարարության. պատվերները, ինչպես նաև կարվում են տարբեր հագուստներ և անկողնային…
Հոգին ջերմացնող, գարնանային տրամադրություն պարգևող և սիրով շաղախված էր Գավառի ավագ դպրոցի շնորհաշատ աշակերտուհի Էվելինա Առաքելյանի «Երգի թևերով» մենահամերգը: Այն երախտագիտության և մեծ սիրո արտահայտությունն էր իր ուսուցիչների, ընտանիքի, ընկերների, իրենց կյանքը հանուն հայրենիքի չխնայած հայ քաջարի զինվորների հանդեպ: Շնորհակալ աշակերտուհին գեղեցիկ խոսքեր ուղղեց իր երգի ուսուցչուհի Լիա Տոնոյանին, որի…
Տառերի ուսուցման ավարտի հետ կապված միջոցառումների շարանը շարունակվում է Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Այսօր՝ ապրիլի 27-ին,դպրոցի հանդիսությունների սրահի բեմը իրենց ներկայությամբ զարդարում էին 2016-17 ուսումնական տարվա I «Ա» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմափորձ ու բազմավաստակ ուսուցչուհու,ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ Անահիտ Հունանյանի գլխավորությամբ:
Տիկին Հունանյանի ուսուցանած ու դաստիարակած…
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի տառուսուցման ավարտի հերթական միջոցառումը կազմակերպել էր առաջին «Գ» դասարանի երիտասարդ, բայց արդեն սիրված ու հմուտ ուսուցչուհի Նարինե Աղասարյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում նրա սաներն են:
Ամեն ինչ հրաշալի էր, գեղեցիկ ու ուսանելի, նույնիսկ՝ օրինակելի:
Աշակերտների սահուն խոսքը, բեմարվեստի և երգարվեստի…
Տառերի ուսուցման ավարտին նվիրված միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 դպրոցում մոտենում են վերջնակետին:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում են 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին «Դ» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմահմուտ ու փորձառու ուսուցչուհու Սաթենիկ Հովակիմյանի ղեկավարությամբ:
Դահլիճում բոցկլտում էին գիտելիքն ու արվեստը,իրականությունն ու ապագան: Աշակերտների սահուն խոսքն ու արվեստի գեղեցիկ կատարումներն ուսումնական…
Տառերի ուսուցման ավարտի միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում շարունակվում են:
Բեմահարթակում են առաջին «Ե» դասարանի աշակերտներն իրենց երիտասարդ ուսուցչուհի Լիլիթ Թորոսյանի ղեկավարությամբ:
Ուսումնական տարվա ընթացքում ուսուցչուհու կատարած աշխատանքները տվել են իրենց արդյունքը. աշակերտները գրաճանաչ են, ունեն գիտելիքների անհրաժեշտ պաշար:
Միջոցառումը հետաքրքիր էր և բովանդակալից:
Ա. Հունանյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ