2017 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VԲ և IXԲ դասարանների բնագիտություն,աշխարհագրություն առարկաների ուսուցչուհի Կարմեն Հարությունյանի նախաձեռնությամբ, տնօրինության աջակցությամբ, անցկացվեցին բաց տեսադասեր «Մթնոլորտ» թեմայի ամփոփում,«Հայաստանի Հանրապետության կլիման» թեմաներով Հրազդանի օդերևութաբանական կայանում /տնօրեն` Աշոտ Սարգսյան/, որին ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ: Դասապրոցեսի ընթացքում աշակերտները կայանի տնօրենի օգնությամբ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև աշխարհահռչակ հայ ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկին (200-ամյակ):
2017 թվականի մայիսի 2-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 28-ին «Մեդիակրթության կենտրոն» և «Ինտերնետ հանրություն» ՀԿ-ի կողմից առաջադրված «Ապահով համացանց 2017» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպվեց դաս միջոցառում: Դասին մասնակցում էին 6-րդ դասարանի աշակերտները:
Խմբային աշխատանքի և համակարգչային ուսուցողական խաղի միջոցով աշակերտները տեղեկացան համացանցի հնարավոր վտանգներին, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցություններին: Խմբերը ըստ տրված թեմաների…
Ապրիլի 25-ին և 26-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար տոն էր։ Աշակերտները իրենց գիտելիքներն ու կարողություններն էին ցուցադրում անգլերեն լեզվից:
Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով արտասանեցին այբուբենի տառերը, երգեցին երգեր, բեմականացրին հեքիաթներ: Անգլերենի ուսուցիչներ` Վյաչեսլավ Մարգարյանը, Ստելա Մարգարյանը և Անահիտ Աղագուլյանը ջանք ու եռանդ չէին խնայել աշակերտների…
Յուրաքանչյուրի համար իր տունը, իր համայնքը, քաղաքը մաքուր և գեղեցի կպահելը պետք է լինի սրբագույն պատասխանատվություն: Այսօր` 29.04.2017թ. Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտները, ուսուցիչները, դասղեկները մեծ պատասխանատվությամբ ստանձնեցին դպրոցի տարածքի մաքրության գործը: Աշակերտները մեծ ուրախությամբ և միասնական մասնակցում էին շաբաթoրյակին` գեղեցկացնում դպրոցի շրջակայքը: Այսպիսի միջոցառումները նպաստում են, որ յուրաքանչյուրը գիտակցի, որ…
Այսօր` ապրիլի 28-ին, Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանի աշակերտների դասն սկսվեց 102 վայրկյան լռությամբ`Եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը հարգելու նպատակով: Նրանք իրենց մանկական մտածելակերպով տվեցին գեղեցիկ պատասխաններ Ծիծեռնակաբերդի իմացության, Եղեռնի 1,5 միլիոն հայերի սպանության մասին: Ամրապնդեցին, որ հայրենիքի պաշտպանության գործում պետք է ունենալ հզոր բանակ, որի համար պետք…
Ապրիլի 26-ին 10դ դասարանի հետ ցուցադրական դաս էր կազմակերպել հայոց լեզվի և գրականության տարակարգված ուսուցիչ Լուսինե Գրիգորյանը: Դասի թեման էր «Տեքստի կառուցվածքը»: Դասը բնույթով ամփոփիչ դաս էր` համակցված գործնական վարժություններով ու աշխատանքներով: Դասը ընթացավ ԽԻԿ համակարգով և խմբային հետազոտական մեթոդով: Խթանման փուլում աշակերտները ներկայացրեցին` ինչ է տեքստը, «տեքստ» անվան ստուգաբանությունը, նրա արտահայտած լայն և…
27-04-2017 թ. Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում կազմակերպվեց «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում թվով երկրորդ հանդիպումը` «Մասնագիտական ընտրության գործոնները» և «Մասնագիտական տերմինների մեկնաբանում» թեմաներով:
Հանդիպման նպատակներն էին մասնագիտության ընտրության գործոնների բաղադրիչների (ցանկանում եմ, կարող եմ, պետք է) վերաբերյալ գիտելիքների հաղորդումն ու մասնագիտության ընտրության գործում դրանց արդյունավետ կիրառության կարողությունների ձևավորումը: Աշակերտներն…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին ամփոփիչ բաց դաս էր 8ա և 8բ դասարանների միջև: Դասը անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի Տ. Հարությունյանը: Դասի թեման էր ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան: Աշակերտները ներկայացրեցին Հնդկաստանի և Չինաստանի՝ տնտեսությունը,բնակչությունը,մշակույթը և դիցաբանությունը:Դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու պետությունների միջև: Աշակերտները հետաքրքիր…
Ապրիլի 27-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և ԼՂՀ-ի հանրակրթական դպրոցների 4-7-րդ դասարանների միջև կազմակերպված <<Սպորտլանդիա 2017>> մարզական միջոցառմանը: Մրցույթը բաղկացած էր բազմազան վարժություններից և խաղերից: Խաղային բոլոր ձևերում դպրոցի աշակերտները /մարզիչներ` Հ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան/ ունեցան փայլուն արդյունքներ`…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ