Այսօր՝ ապրիլի 25-ին, դպրոցի հանդիսությունների դահլիճը լեփ-լեցուն էր:
Համադպրոցական կրկնակի միջոցառում էր տեղի ունենում դահլիճում՝ Հայոց Մեծ եղեռնին նվիրված թարմացված ցուցահանդեսի բացում, որը դպրոցի ծնողների, աշակերտների և դասղեկների եռանդուն մասնակցությամբ կազմակերպել էր ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ա. Գրիգորյանը և 1915թ. հայոց ցեղասպանությանը նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել և կյանքի էր կոչել դպրոցի…
2017թ. ապրիլի 20-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մրցումների տարածաշրջանային փուլը. մրցումներին մասնակցում էին 4-6-րդ դասարանների աշակերտներ:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցը հանդես եկավ իր թիմով, որի կազմում ընդգրկված էր 4-6-րդ դասարանների 12 աշակերտ:
Ընդհանրապես մրցումներին մասնակցելու հայտ էին ներկայացրել տարածաշրջանի բոլոր…
Այսօր` ապրիլի 26-ին, Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի երիտասարդ, բայց բանիմաց և հմուտ մանկավարժ Նունե Սարգսյանը I«Բ» դասարանում կազմակերպել էր դաս-միջոցառում` նվիրված հայոց այբուբենի տառուսուցման ավարտին:
Աշակերտները բեմում փայլում էին իրենց ունակություններով և գիտելիքների պաշարով, որը վկայում է ուսուցչուհու կատարած աշկատանքների մասին: Իսկ միջոցառումը յուրահատուկ ստուգատես էր ուսուցչուհու…
Շեքսպիրյան սիրո հավերժական ընկալումը աշակերտների շուրթերով.ապրիլի 20-ը սիրո ընկալման այս յուրօրինակ ներկայացմանն արժանացավ։ Բեմադրվեց «Ռոմեո և Ջուլիետ» ողբերգությունը՝ դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Ն. Մելքոնյանի կազմակերպմամբ, իններորդցիների բեմական հմուտ խաղի միջոցով։ Այս ամենի մեջ ամենաարտասովորն այն էր,որ բեմական խաղն ընթանում էր անգլերենով,վարժ,սահուն և ինքնավստահ խոսքով։ Բեմական հանդերձանքը, ձևավորումը, դասական երաժշտության ելևէջները հետաքրքիր…
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում Եղեռնի 102-ամյա տարելիցին նվիրված ցուցահանդեսին ուսանողները կիրառելով մասնագիտական գիտելիքներն ու կարողությունները, ցուցադրեցին բազմաբնույթ ստեղծագործական աշխատանքեր. դեկորատիվ կիրառական արվեստի նմուշներ, ցուցապաստառներ, սահիկաշարեր:
Ուշագրավ և ինքնատիպ էր «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում՝ ռադիոմեխանիկ» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների ներկայացրած աշխատանքը «Մեղքերը կպատժվեն, հողերը կմաքրվեն» խորագրով: Նրանք…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի դահլիճում ապրիլի 13-ին տեղի ունեցավ «Մայր իմ անուշ» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, մանկավարժներ, ծնողներ և աշակերտներ: Այն կազմակերպել էր մայրենիի ուսուցչուհի Ս. Մելքոնյանը: Դահլիճը խորագրին համապատասխան պաստառներով և նկարներով կահավորված էր: Աշակերտներն ասմունքում էին դանդաղ երաժշտության ուղեկցությամբ, ինչպես նաև մայրական սերը և հոգատարությունը…
«Չուխաջյանը առհավետ կմնա պատմության մեջ ոչ միայն որպես հրաշալի երաժիշտ, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադիր, այլև` իր ժողովրդի հայրենասեր և քաջարի զավակ»
Արամ Խաչատրյան
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը,որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր…
«Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության և էության ամենախոշոր փաստը, ինքնուրույնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին,հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը,հոգին ու հոգեբանությունը»,- այսպես բարձր է գնահատել մեր ոսկեղենիկ լեզուն մեծն Թումանյանը: Պատահական չէ, որ յուրաքանչյուր սերունդ, երբ բացում է դպրության դռները, նախևառաջ պարտավորվում է սովորել…
Դպրոցում է հիմք դրվում և խորը արմատավորվում մատաղ սերնդի ռազմահայրենասիրությունը, բանակաշինության պատմության իմացությունը,ազգի հերոսական անցյալին և փառապանծ նվիրյալ զավակներին ճանաչելու, արժևորելու, երկրի վառ ապագան կերտելու ամենապատասխանատու, բայց ճշմարիտ ուղին:
Դրա վառ ապացույցն էր ապրիլի 22-ին Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցի տնօրենության աջակցությամբ աշակերտների մասնակցությունը Կ. Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կազմակերպված «Ազգ-բանակ 2017» ցուցահանդեսին: Այցելությանը աշակերտներին ուղեկցում էին 5-12-րդ դասարանների դասղեկները, զինղեկ Հ. Դարմանյանը,…
Վանաձորի Պուշկինի անվան հ.4 հիմանական դպրոցում կազմակերպված ցերեկույթի մասին՝ ռուսերեն էջում:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ