Դեռևս նոյեմբեր ամսին Ստեփանավանի հ 1 հիմնական դպրոցը մասնակցեց ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի հայտարարած 2017թ. նկարչական մրցույթին, որի խորագիրն էր «Ոչ սովին, մեր ապագան սկսվում է առողջ սննդից»:
Նախ դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցական սնունդ ծրագրում ընդգրկված տարրական դասարանների երեխաների մասնակցությամբ ցուցահանդես: Այնուհետև ընտրված լավագույն հինգ նկարները ուղարկվեցին մասնակցելու մրցույթին:…
Ապրիլի 11-ից 18-ը Ուրասարի հիմնական դպրոցում հայտարարված ՆԶՊ-ի, հասարակագիտության, աշխարհագրության առարկայական շաբաթը հագեցած էր բազմաբնույթ միջոցառումներով: Աշակերտները ներկայացրին բաց դաս ՆԶՊ-ից, հանդես եկան «Երեխայի իրավունքները» թեմայով հագեցած ռեֆերատներով, կազմակերպեցին դաս-վիկտորինա աշխարհագրությունից, որի ընթացքում դրսևորեցին կայուն գիտելիքներ: Ցուցադրեցին ուրվագծային և ընդհանրապես ցանկացած քարտեզով աշխատելու իրենց կարողությունները: Շաբաթվա յուրաքանչյուր օրը տոն էր…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին /ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/:
«Մեր զենքը մեր լեզուներն են, և այդ զենքով է, որ մենք հանդես ենք գալիս աշխարհի առջև». այս խորագիրն էր կրում IIIբ դասարանի աշակերտների դաս-հանդեսը, որի նպատակն էր՝ սովորողիների մոտ ձևավորել օտար լեզվի մասին տարրական պատկերացում՝…
Ապրիլի 19-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը (նախագահ՝ Նիկիտա Ջանոյան) գումարեց հերթական նիստը, որի ընթացքում որոշում կայացվեց դպրոցի հարակից տարածքը ֆուտբոլի դաշտի վերածելու մասին: Աշակերտները պլանավորեցին իրենց անելիքը՝ կատարելով աշխատանքի բաժանում: Իններորդցիներ Միքայելի և Նիկիտայի ղեկավարությամբ կազմվեցին խմբեր, որոնք տեղնուտեղը լծվեցին հանրօգուտ աշխատանքի: Տարածքի մաքրման, հարդարման աշխատանքներից հետո աշակերտները նախատեսել…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ տրամադրություն: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ պատրաստվել էին Սուրբ Զատկին՝ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնին:
Արդեն երեք տարի է ինչ դպրոցում ավանդույթ է դարձել «Զատիկի» տոնին նվիրված ցուցահանդես-վաճառքը: Յուրաքանչյուր դասարան յուրովի և ինքնատիպ էր պատրաստվել: Ցուցահանդես վաճառքը սկսվեց տերունական աղոթքով, աղ ու…
Թերևս ամենախոսուն շրջասույթն է, որ տրվել է հայ հանճարեղ զավակներից մեկին՝ Կոմիտասին:
Ու սովորական մի օր՝ Մ. Գալշոյանի «Կռունկ» թեման ամփոփելիս, VI -րդ դասարանի աշակերտները իրենց հոգու գաղտնարաններում գտան ու բացահայտեցին իրենց Կոմիտասին: Գտան, որ այլևս չկորցնեն:
Դրան մեծապես նպաստեցին Կոմիտասի կենսագրական տվյալները, տեսաշարով երևացող Կոմիտասի նկարները, «Կռունկ» երգի ունկնդրումը: Եվ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև նշանավոր գործարար ու բարեգործ Ալեքսանդր Մանթաշյանցը (175-ամյակ):
2017թվականի ապրիլի 19-ին` Ալեքսանդր Մանթաշյանցի մահվան…
Արմավիրի հ8 հիմնական դպրոցի դասվար Մերի Գալստյանը 4ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր միջոցառում՝ «Միասնությունը ուժ է» խորագրով: Միջոցառման հիմքում ընկարծ էր հետևալ գաղափարախոսությունը՝ մենք հավատում ենք քեզ, հա՛յ զինվոր, հավատում ենք, որ ձեզնից յուրաքանչյուրի մեջ Վարդանի ոգուց մի կայծ կա,մի վառվող բեկոր, Սասնա ծռերի խենթությունը կա, նրանց դյուցազնական ուժի ու…
Մայիսյան հաղթանակներին իրենց նվիրաբերումն են գործով ցույց տալիս Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սաները:
Սպորտլանդիա-2017 մարզական միջոցառումից իրենց հասանելիք բաժին բերքի պտուղները քաղեցին դպրոցի 1-3-րդ և 4-7-րդ դասարանների թիմերը՝ զբաղեցնելով 1-ին պատվավոր տեղերը: Սաներն արժանացան գավաթների և պաշտոնալկան պատվոգրերի:
Հերթական հաջողություններն ուրախություն և պատիվ բերեցին ոչ միայն դպրոցին, այլև…
«Մաթեմատիկան կարգապահ է դարձնում միտքը, վարժեցնում տրամաբանական մտածողություն»,-այս խոսքերով սկսեց մարաթոնը Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Շ. Դալլաքյանը: 5-7-րդ դասարանների աշակերտներից կազմվել էր երեք խումբ` «Էյնշտեյն», «Պյութագորաս» և «Էվկլիդես» անվանումներով: Մարաթոնն ընդգրկում էր տարաբնույթ առաջադրանքներ: Աշակերտներն ակտիվորեն մասնակցում էին, լուծում առաջադրանքները, առաջադրում միևնույն խնդրի տարբեր լուծումներ: Դահլիճում նստած ուսուցիչները և…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ