Ապրիլի 20-ին Աբովյանիթիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց միջոցառում՝ «Սահմանամերձ հեռավոր մի գյուղ կա» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում ներկայացվեցին սահմանամերձ գյուղերի խնդիրները , ցավն ու ուրախությունը,որդեկորույս ընտանիքների անսփոփ վիշտը և հայ զինվորների անկոտրում կամքը:
Միջոցառումը կազմակերպվել էր VIդ (դասղեկ՝ Ջ.Սահակյան), Vա(դասղեկԼ.Մանուկյան) դասարանների աշակերտների ուժերով:Միջոցառման կազմակերպմանը մեծ աջակցություն էր ցույց տվել…
Գարնան հրաշքի ամենավառ գույները, հրաշափառ տոնի ավետաբեր զանգերը՝ մարդու մեջ մարդկայինը, հավատքի մեջ լույսը, հույսի մեջ խոհեմությունը պահպանելու պատգամով, ապրիլի 14-ին իրենց շուրջն էին հավաքել դպրոցի սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին։ Միջոցառումը նվիրված էր Սուրբ Հարության տոնին. ներկա էր Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի ներկայացուցիչ Ջ.Ասատրյանը, ում հիացական գնահատանքին արժանացան մասնակիցներն ու միջոցառման կազմակերպիչը՝ Թ.Վարդանյանը։…
Ապրիլի 11-ին Վանաձորի Սուրբ Գրիգոր Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IV ա դասարանի կազմակերպած միջոցառումը` «Ես խաղաղություն կգրեմ թևերիդ, և դու կթռչես աշխարհով մեկ» խորագրով: Երեխաները ներկայացրին 12-ամյա ճապոնուհու` Սադակոյի պատմությունը, ով Հերոսիմայի ռմբակոծության զոհն էր. նրա մոտ ախտորոշվել էր արյան քաղցկեղ:…
Դեռևս նոյեմբեր ամսին Ստեփանավանի հ 1 հիմնական դպրոցը մասնակցեց ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի հայտարարած 2017թ. նկարչական մրցույթին, որի խորագիրն էր «Ոչ սովին, մեր ապագան սկսվում է առողջ սննդից»:
Նախ դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցական սնունդ ծրագրում ընդգրկված տարրական դասարանների երեխաների մասնակցությամբ ցուցահանդես: Այնուհետև ընտրված լավագույն հինգ նկարները ուղարկվեցին մասնակցելու մրցույթին:…
Ապրիլի 11-ից 18-ը Ուրասարի հիմնական դպրոցում հայտարարված ՆԶՊ-ի, հասարակագիտության, աշխարհագրության առարկայական շաբաթը հագեցած էր բազմաբնույթ միջոցառումներով: Աշակերտները ներկայացրին բաց դաս ՆԶՊ-ից, հանդես եկան «Երեխայի իրավունքները» թեմայով հագեցած ռեֆերատներով, կազմակերպեցին դաս-վիկտորինա աշխարհագրությունից, որի ընթացքում դրսևորեցին կայուն գիտելիքներ: Ցուցադրեցին ուրվագծային և ընդհանրապես ցանկացած քարտեզով աշխատելու իրենց կարողությունները: Շաբաթվա յուրաքանչյուր օրը տոն էր…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին /ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/:
«Մեր զենքը մեր լեզուներն են, և այդ զենքով է, որ մենք հանդես ենք գալիս աշխարհի առջև». այս խորագիրն էր կրում IIIբ դասարանի աշակերտների դաս-հանդեսը, որի նպատակն էր՝ սովորողիների մոտ ձևավորել օտար լեզվի մասին տարրական պատկերացում՝…
Ապրիլի 19-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը (նախագահ՝ Նիկիտա Ջանոյան) գումարեց հերթական նիստը, որի ընթացքում որոշում կայացվեց դպրոցի հարակից տարածքը ֆուտբոլի դաշտի վերածելու մասին: Աշակերտները պլանավորեցին իրենց անելիքը՝ կատարելով աշխատանքի բաժանում: Իններորդցիներ Միքայելի և Նիկիտայի ղեկավարությամբ կազմվեցին խմբեր, որոնք տեղնուտեղը լծվեցին հանրօգուտ աշխատանքի: Տարածքի մաքրման, հարդարման աշխատանքներից հետո աշակերտները նախատեսել…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ տրամադրություն: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ պատրաստվել էին Սուրբ Զատկին՝ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնին:
Արդեն երեք տարի է ինչ դպրոցում ավանդույթ է դարձել «Զատիկի» տոնին նվիրված ցուցահանդես-վաճառքը: Յուրաքանչյուր դասարան յուրովի և ինքնատիպ էր պատրաստվել: Ցուցահանդես վաճառքը սկսվեց տերունական աղոթքով, աղ ու…
Թերևս ամենախոսուն շրջասույթն է, որ տրվել է հայ հանճարեղ զավակներից մեկին՝ Կոմիտասին:
Ու սովորական մի օր՝ Մ. Գալշոյանի «Կռունկ» թեման ամփոփելիս, VI -րդ դասարանի աշակերտները իրենց հոգու գաղտնարաններում գտան ու բացահայտեցին իրենց Կոմիտասին: Գտան, որ այլևս չկորցնեն:
Դրան մեծապես նպաստեցին Կոմիտասի կենսագրական տվյալները, տեսաշարով երևացող Կոմիտասի նկարները, «Կռունկ» երգի ունկնդրումը: Եվ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է: 2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև նշանավոր գործարար ու բարեգործ Ալեքսանդր Մանթաշյանցը (175-ամյակ):
2017թվականի ապրիլի 19-ին` Ալեքսանդր Մանթաշյանցի մահվան…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ