Այսօր դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Վրեժ Գալստյանը կազմակերպել էր բաց դաս «ՆԶՊ» առարկայից:
Դասը կառուցված էր «Ռազմական տեղագրության հիմունքներ» թեմայի շուրջ:
Դասի նպատակն էր աշակերտներին սովորեցնել տեղանքում առանց քարտեզի կողմնորոշվելը, հորիզոնի կողմերի որոշումը տեղանքում գտնվող առարկաների և երկնային մարմինների միջոցով:
Դասապրոցեսում որպես դիտողական պարագաներ օգտագործվեցին կողմնացույց, ժամացույց, ծառի կոճղ, ծառ:
Դասը…
Կայացավ Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ ուսուցման որակի բարձրացման նպատակով երրորդ դասարանի աշակերտների միջև անցկացվող ասմունքի օլիմպիադայի երրորդ՝ եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցում էր 2-րդ փուլում հաղթող ճանաչված 13 աշակերտ:
Գեղեցիկ արտասանությունները հաջորդում էին միմյանց: Աշակերտները ասմունքում էին հայ մեծանուն բանաստեղծների ստեղծագործություններից: Հանձնաժողովի կողմից կարևորվում էր…
Արմավիրի h.8 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Վասիլյանը 6ա դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր գրական դատ՝ «Որտե՞ղ է թաքնված արդարությունը» խորագրով: Դատն անարդարության մասին էր. անարդարություն, որ բույն է դնում մարդու հոգու մեջ, գորշացնում գույները, աղարտում հոգու հայելին, անարդարություն, որը զգալով, մարդը կորցնում է ինքնագնահատման չափանիշը, օրերին նայում…
2017 թ-ի ապրիլի 7-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված կանանց միամսյակին: Միջոցառման խորագիրն էր «Գարունն ասաց՝ ես եկա»: Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի հումանիտար մասնախմբի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչները: Բացման խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը: Նա շնորհավորեց բոլոր…
Այբուբենը գիտության և կրթության հիմնաքարն է: Տառուսուցման գործընթացի ճիշտ կազմակերպումից է կախված սովորողի ողջ ուսումնառության հետագա ընթացքը:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանի դասվար Փառանձեմ Խաչատրյանը այդ ամենը հաշվի առնելով հայոց այբուբենի յուրաքանչյուր տառի ուսուցումը վերածել է մի փոքրիկ տոնի:
Երեխան աշխարհն ընկալում է գունաձևային հատկանիշների,…
Հայրենիքը սկսվում է մոր ծնկներից և շարունակում իր սահմաններն ընդլայնել դպրոցական նստարանին…
Դասղեկի ժամն այսօր գործնական առաքելություն ուներ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» և 4 –րդ «ա» դասարաններում:
«Հայ զինվոր», «Նամակ պաշտպանին», «Իմ երազի հերոսը» վերնագրերով գրույթները մեծ ոգևորվածությամբ ընթերցեցին փոքրիկները և աճապարեցին ժամ առաջ հասցնել առաջնագիծ:
Դասվարներ…
Տոնական օրերը շարունակվում են Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ջերմ հարկի տակ:
Մանուկների պայծառ հայացքները խինդ ու բերկրանք են հաղորդում հանդիսատեսին: Հայերենի այբուբենով փնջած նոր հուզմունք ու նոր նոտաներ են հնչում դահլիճում: Սաները հանապազօրյա հացի նման, իրենց յուրահատուկ ոգևորությամբ, երգ ու պարով, բառ ու բանով վեր են հանում մեր ժողովրդի…
Ապրիլի 1-ը երգիծանքի և ծիծաղի օրն է, որը նշվում է ամբողջ աշխարհում: 2017թ-ի ապրիլի 3-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցի գեղեցիկ դահլիճում տեղի ունեցավ ծիծաղի օրվան նվիրված ցերեկույթ, որը կրում էր «Եկեք ծիծաղենք» խորագիրը:
II Գ դասարանի աշակերտները /դասվար՝ Լ. Մխիթարյան/ հիանալի դերասանական…
Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։
Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում»…
Շարունակելով հայապահպան առաքելությունը՝ դպրոցը վերստին ապացուցեց, որ առաջամարտիկ լինում են ո՛չ միայն բարձրորակ ուսուցման իրականացմամբ, այլև տարաբնույթ միջոցառումների կազմակերպմամբ։ «Հայ ասպետ» մրցախաղը 3 տարի է ավանդույթ է դարձել Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում (պատմության ուսուցիչ՝ Էդգար Հարությունյան):
Նպատակը՝
1. դաստիարակել համամարդկային և ազգային բարձր գաղափարներով, ասպետական բարեկրթությամբ և ոգով.
…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ