Կարմիրգյուղի հ.1 միջնակարգ դպրոցում շատ է կարևորվում ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: Դպրոցի վաստակաշատ մանկավարժ Նորիկ Գափոյանի հեղինակած «Զոհրապ» պիեսը՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին մասնակցած մեր համագյուղացիներին և նրանց ցուցաբերած սխրագործություններին, նույնպես ոգեկոչման աղբյուր և հայրենասիրության դաս է հաջորդ սերունդների համար: Պիեսը վերնագրված է մեր համագյուղացի Զոհրապ Շհոյանի անունով, ով անձնուրացաբար մարտնչեց Արցախյան պատերազմում…
Գավառի ավագ դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Լալա Գասպարյանը և բնագիտական ենթահոսքի 12-րդ դասարանի աշակերտները` մասնակցությամբ նույն ենթահոսքի 10-րդ և քաղաքի հիմնական դպրոցների 9-րդ դասարանցիների, ներկայացրին «Քիմիական ռեակցիաների դասակարգումը» թեմայով մի հետաքրքիր գործնական դաս: Հմուտ ուսուցչուհու գլխավոր ձեռքբերումն ակնհայտ էր՝ նրա աշակերտները կարողացան ինքնուրույն նախապատրաստել և անցկացնել տասը փորձ, այդ թվում «փարավոնի…
Հայաստանը դարերի խորքից եկող ամուր կապեր ունի ֆրանկոֆոնիայի ընտանիքի անդամ երկրներից շատերի հետ:
Հիշենք. դեռ մեկ հազարամյակ առաջ ֆրանսերենը Միջերկրական ծովի ափերին տեղակայված Կիլիկիայի հայկական թագավորությունում հայկական արքունիքի պաշտոնական գրագրության և արվեստի լեզու էր:
Այսօր ՀՀ հաստատակամորեն իրականացնում է ֆրանկոֆոնիային իր անդամակցությամբ ստանձնած ֆրանսերենի տարածման ու խորացման հանձնառությունը:
Ֆրանկոֆոնիան մեզ համար մշակույթ…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8բ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Թ. Մելիքսեթյանը կազմակերպել էր փորձարարական դաս երկրաչափություն առարկայից: Դասի թեման էր «Բազմանկյունների մակերեսները»: Այն գիտելիքների ամրապնդման և ամփոփման համագործակցային դաս էր՝ համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ:
Դասի նպատակն էր մեծացնել առարկայի նկատմամբ հետաքրքրասիրությունը, խորացնել և ամրապնդել բազմանկյունների մակերեսների հատկությունների, զուգահեռագծի,…
Անսովոր էր ֆիզիկայի դասը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում: Դասի թեման էր` «Ֆիզիկան և պոեզիան», ուսուցիչ` Սուսաննա Եղշատյան: Նպատակն էր ցույց տալ, որ գիտությունն ու արվեստը պահանջում են նմանատիպ մտածողության պրոցես, սակայն տարբեր են արտահայտչամիջոցները, ձևավորել բնության ներդաշնակություն զգալու, նկարագրելու և դրանք գնահատելու կարողություններ, բացահայտել…
Ապրիլի 5-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայից ներկայացրին բաց դաս՝ «Քվեարկությունը որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն» թեմայով (ուսուցիչ՝ Սամվել Մանուկյան), որի ընթացքում ներկայացրին ընտրությունների անցկացման կարգը: Աշակերտները պատասխանեցին ընտրություններին և քվեարկությանը վերաբերող հարցերի, ապա լսարանին ներկայացան որպես «Ապագայի քաղաքի» քաղաքապետի թեկնածուներ՝ Խելամիտ Գիտունիկյան (Սվետլանա Ղանդիլյան), Հնարագետ Ժրաջանյան…
Մայրության, գեղեցկության տոնին էր նվիրված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում իրականացված միջոցառումը: Միջոցառման մասնակիցները «Արևներ» նախակրթարանի սաներն էին: Դաստիարակ Շողիկ Ղազարյանի գլխավորությամբ փոքրիկները ուրախ ու գեղեցիկ պահեր նվիրեցին իրենց մայրիկներին և ներկա գտնվող մանկավարժներին: Իրենց գեղեցիկ արտասանությամբ, երգերի հրաշալի կատարումներով նրանք զարմացրին և հիացրին ծնողներին: Առավել ուշագրավ էր նրանց փոքրիկ բեմականացումը…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 7-ին տեղի ունեցավ «Սպորտլանդիա» տարրական դասարաններում:
Կազմակերպված միջոցառման նպատակը մարզական խաղերի միջոցով ցածր դասարանների աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությանը և առողջ ապրելակերպի նպաստելն էր:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
Գավառի ավագ դպրոցում իրականացվեց «Առաջին անգամ ընտրող» նախաձեռնությունը 10-12- րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ: Սեմինարավար ուսուցիչներ Ն. Ղուլոյանը և Ա. Զոլյանը ներկայացրին ծրագրի նպատակներն ու խնդիրները: Սեմինարի 2-րդ մասը սիմուլյացիոն խաղի միջոցով ընտրական գործընթացի մինի մոդելի կազմակերպումն ու իրականացումն էր: Այդ նպատակով կատարվեց դերային բաշխում՝ թեկնածուներ, հանձնաժողովի անդամներ, վստահված անձինք, դիտորդներ,…
Ապրիլի 5-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը լցվեց գարնանային գույներով: Նարե Հակոբյանն իր ուսումնական պրակտիկան անց էր կացնում հարազատ կրթօջախում և որպես գործունեության ավարտ կազմակերպեց գրական երաժշտական համադրություն «Spring Party» խորագրով` տարբեր դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:
Դպրոցի նախկին սանն իր սաների գեղեցիկ արտասանություններով և նրբաճաշակ լուծումներով հիացմունք պատճառեց հանդիսատեսին:
…«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ