Միջոցառում, որը դարձավ սկիզբ. մեծանուն գրող Մ.Գալշոյանի թոռնիկը՝ փոքրիկ Մուշեղը, ով պատվավոր հյուրերից էր, իր երգով ազդարարեց այդ սկիզբը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանն այս ծրագրի կատարման աշխատանքները համակարգելիս համատեղեց երկու կարևոր պահանջ՝ կազմակերպել ասմունքի մրցույթ՝ նվիրված պոեզիայի միջազգային օրվան` հեղինակ ընտրելով Վահան Թեքեյանին:
Հայտարարություններ ուղարկվեցին հարևան…
Ամեն տարի ավանդություն է դարձել ՀՀ Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տոնել «Մայրենիի» և «Գիրք նվիրելու օր» տոները: Փետրվարի 19-ին և 21-ին մեծ աշխուժություն էր տիրում 3-րդ և 4-րդ դասարաններում: Թեմային համահունչ ձևավորված դահլիճում հավաքվել էին հյուրեր, ծնողներ և աշակերտներ: Երրորդ դասարանցիները տոնական հագնված և բարձր տրամադրությամբ ներկայացրին…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. մարտի 20-ին տեղի ունեցավ շաբաթօրյակ , որի ընթացքում աշակերտները դպրոցամերձ տարածքը և այգին մաքրեցին մոլախոտերից , կտրեցին չոր ճյուղերը , էտեցին ծառերը և փխրեցրին հողը : Շաբաթօրյակը նպատակ ուներ աշակերտների մեջ սերմանել աշխատասիրություն և ձևավորել գեղագիտական ճաշակ:
Տնօրեն ` Ն. Կոստանդյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում «Ֆիզիկա» առարկայի դասավանդման դրվածքի շրջանակներում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ջերմային երևույթ» թեմայով: Աշակերտները կարողացան լավագույնս ներկայացնել իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` «Happy ABC» նվիրված անգլերենի այբուբենին : Նպատակը` աշակերտների մեջ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել անգլերենի հանդեպ: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները:
Անգլերենի ուսուցչուհի` Մ. Գայամյան
Կապնի հ․1 միջնակարգ դպրոցում մարտի 24-ին կազմակերպվեց խաղ-մրցույթ «Ֆիզիկոս» և «Քիմիկոս» թիմերի միջև: Որի ընթացքում մրցանակներով պարգևատրվեցին լավագույն մասնակիցները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Դեռ դպրոցական տարիներից շատ աշակերտների «Մաթեմատիկա» առարկան թվում է դժվարամարս ու բարդ:
Այս բարդույթը հաղթահարելու և առարկան ավելի մատչելի ներկայացնելու նպատակով Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյանը հաճախ է մաթեմատիկայի դասն անցկացնում գործարար խաղերի, ինտերակտիվ և ժամանակակից մեթոդների կիրառությամբ:
«Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին» խորագրով ինտերակտիվ դասը սկսվեց հայ…
Բնագիտական առարկաների իմացությունը բացում է բնության գաղտնարանների դռները, տալիս գիտակցության միջոցով աշխարհն ընկալելու վայելքը, հայտնագործություններ կատարելու, մտահորիզոնն ընդլայնելու աներևակայելի հնարավորություններ ընձեռնում: Ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության և աշխարհագրության ուսուցիչները 8-9-րդ դասարանցիներին ընդգրկել էին հետաքրքիր, առարկայական դասընթացներում չընդգրկված հարցերի պատասխանների որոնման հաճելի գործի մեջ: Երբ սովորողները դժվարանում էին, օգնության էին հասնում ուսուցիչները: Վիկտորինային…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում մարտի 21-ին կրկին աշխույժ մթնոլորտ էր: Քանի որ իններորդցիները վերջացրել էին «Ֆիզիկան» և պետք է սկսեին ուսումնասիրել «Աստղագիտություն», վիկտորինայով ամփոփեցին ֆիզիկայից կուտակած գիտելիքները, հանդես եկան մեծանուն աստղաֆիզիկոսների մասին ռեֆերատներով և իբրև «Աստղագիտության,, մուտքի դաս՝ ներկայացրին «Տիեզերք և Արև» խորագրով միջոցառում (ուսուցիչ՝ Լենա Նահապետյան): Երեխաները պատմեցին Արեգակնային համակարգության մոլորակների,…
«Անտարես» հրատարակչության և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ կազմակերպած «Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա-2017» միջոցառման մարզային փուլը կայացավ Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում: Օլիմպիադային մասնակցում էին մարզի VI դաս. 42 աշակերտներ: Օլիմպիադային ներկա էր նաև Սյունիքի փոխմարզպետ Վարդան Դավթյանը,ով ողջունեց և շնորհավորեց օլիմպիականներին:Վերջնական արդյունքով առավելագույն միավորներ վաստակեցին հետևյալ աշակերտները
Հակոբյան Եվա…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ