Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանում կազմակերպվեց դաս-միջոցառում` նվիրված պոեզիայի միջազգային օրվան: Սաները ընթերցեցին դասական և ժամանակակից պոետների բանաստեղծություններ, հնչեցրին դրանց հիման վրա գրված երաժշտական ստեղծագործություններ: Դպրոցն իր առջև խնդիր էր դրել պոեզիայի քարոզչությունը դարձնել հիշարժան. մարդը կրթվում և դաստիարակվում է դպրոցում գրականությամբ և հատկապես չափածո ստեղծագործություններով:
Պոեզիան կարող է…
Հ.Թումանյանի հեքիաթները անհրաժեշտ են, թե' փոքրերին, թե' մեծերին։ Կարևոր չէ, թե որ լեզվով են նրանք թարգմանված, քանի որ միշտ արդիական են և դաստիարակչական։
Այդ պատճառով դպրոցի «Օտար լեզուների» մասնախումբը, հանձինս անգլերենի ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանի և Մ.Դանիելյանի, բեմադրողի հմուտ վարպետությամբ կազմակերպեց «Կիկոսի մահը» մյուզիկլը։
Աշակերտները, փոքրիկ դերասաններ դարձած, իրենց խաղով մերկացրին բոլոր այն մարդկանց…
Սյունիքի մարզի Սիսիանի Մանկապատանեկան մարզադպրոցը կազմակերպել էր մարզադպրոցի հիմնադիր Մուշեղ Ամիրխանյանի հիշատակին նվիրված մինի ֆուտբոլի դպրոցականների առաջնություն, որին մասնակցում էին տարածաշրջանի տարբեր դպրոցների 7-9-րդ դասարանների աշակերտներ:
Սիսիանի հ. 5 հիմն. դպրոցը ևս մասնակցում էր այդ առաջնությանը ու գրավեց I պատվավոր տեղը:
Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ցուցադրական դաս էր կազմակերպել մաթեմատիկայի տարակարգված ուսուցիչ Աշոտ Մելիք-Փարսադանյանը: Դասը 11բ (ֆիզմաթ հոսք) դասարանում էր` հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր առարկայից: Դասի թեման` «Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը», իսկ դասի տիպը` թեմայի ամփոփում` գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ամրապնդմամբ:
Մտագրոհից հետո դասը ընթացավ խմբային աշխատանքի ձևով: Սովորողները առաջադրանքները…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում մարտի 17-ին գարնանային տրամադրություն էր` իր հմայքներով` ծիլ, ծաղիկ, արև…, և որոտացող Ամպ ու Կայծակով:
Դերակատարները 2-րդ «գ» դասարանի աշակերտներն էին, որոնց ոգեշնչել ու ոգևորել էր երիտասարդ դասվար Հերմինե Հակոբյանը:
Տնօրինության կողմից միջոցառումն արժանացավ գովասանքի և գարնանային բարեմաղթանքների:
Տարրական կրթության մեթոդ միավորում
2017թ. մարտի 17-ին Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտները ներկայացան «Մաթեմատիկայի աշխարհում» խորագրով միջոցառման շրջանակներում:
Միջոցառումների հետաքրքրությունը, գեղեցկությունը,յուրօրինակությունը դասվար Լ.Խաչատրյանի աշխատանքում վարպետության գիծ է:
«Մաթեմատիկայի աշխարհը» նպաստեց աշակերտների գիտելիքների և գործնական հմտությունների խորացմանը և ընդլայնմանը,զարգացրեց հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ:Ցերեկույթի միջոցով նաև ամրապնդվեց մաթեմատիկական հիմնական հասկացությունների ընկալումն ու յուրացումը,գեղագիտական…
Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ամփոփվեց դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի մարզային փուլի արդյունքները: Այդ նպատակով հրավիրված ԱԽ-ի նիստում դպրոցի ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Շ.Բադալյանը կարևորելով մրցույթների, օլիմպիադաների դերն ու նշանակությունը, ներկայացրեց մեր աշակերտների նվաճումները: Դպրոցի 31 աշակերտներ մարզային փուլում արժանացան դիպլոմների, ընդ որում I կարգի` 17 աշակերտ, II կարգի` 8 աշակերտ, III…
Մարտի 14-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը վերածվել էր դասասենյակի, որտեղ անցկացվեց 6-րդ «գ» դասարանի «Մայրենի» առարկայից «Հայրենի բնաշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դաս- միջոցառումը:
Աշակերտները բաժանվել էին խմբերի` Հայաստանի 4 թանկ սրբությունների` Արաքս, Մասիս, Սևան, Արագած: Խմբերը խոսքով ներկայացրին, որ պահանջատեր են Մասիսը ամբողջովին մերն ունենալու նպատակասլացությամբ, դեռ ծովը…
Հրազդանի Հ. Օրբելուանվան հ.13 ավագ դպրոցում 15.03.2017թ.-ին արտասովոր եռուզեռ էր, համադպրոցական ընտրություններ էին: Աշակերտներն ընտրում էին «Դպրոցի զարգացման ծրագիր» ներկայացրած լավագույն թեկնածուին: Բոլորը մտահոգված էին. ներկայացված հինգ թեկնածուներից ո՞վ կընտրվի և ու՞մ ծրագիրը կհաղթի: Անհանգստությունը համատարած էր: Առաջին անգամ են ընտրում,և իրենց ձայնից է կախված ծրագրի ճիշտ ընտրությունը: Դպրոցն ընդգրկված…
Աշխուժություն էր Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան հ.3 հիմնական դպրոցի IIԳ դասարանում: Դասվար Ա. Երիցյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հրաշալի դաս-միջոցառում «Ժողովուրդն իմաստուն է» խորագրով: Բեմադրվեցին Մխիթար Գոշի, Եզոպոսի, Վարդան Այգեկցու, Աթաբեկ Խնկոյանի առակները: Միջոցառումը դահլիճում էր: Այն վերածվել էր մի յուրօրինակ թատերաբեմի: Դահլիճը ձևավորված էր աշակերտների ձեռքով` շատ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ