ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

«Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը» բաց դաս

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ցուցադրական դաս էր կազմակերպել մաթեմատիկայի տարակարգված ուսուցիչ Աշոտ Մելիք-Փարսադանյանը: Դասը 11բ (ֆիզմաթ հոսք) դասարանում էր` հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր առարկայից: Դասի թեման` «Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը», իսկ դասի տիպը` թեմայի ամփոփում` գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ամրապնդմամբ:
Մտագրոհից հետո դասը ընթացավ խմբային աշխատանքի ձևով: Սովորողները առաջադրանքները…

Գարունն իմ աչքերով

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում մարտի 17-ին գարնանային տրամադրություն էր` իր հմայքներով` ծիլ, ծաղիկ, արև…, և  որոտացող Ամպ ու Կայծակով:

    Դերակատարները 2-րդ «գ» դասարանի աշակերտներն էին, որոնց ոգեշնչել ու ոգևորել էր երիտասարդ դասվար Հերմինե Հակոբյանը:

    Տնօրինության կողմից միջոցառումն արժանացավ  գովասանքի և գարնանային բարեմաղթանքների:

   Տարրական կրթության մեթոդ միավորում

Մաթեմատիկայի աշխարհում

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 2017թ. մարտի 17-ին Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի   Iգ դասարանի աշակերտները ներկայացան «Մաթեմատիկայի աշխարհում» խորագրով միջոցառման շրջանակներում:

      Միջոցառումների  հետաքրքրությունը, գեղեցկությունը,յուրօրինակությունը դասվար Լ.Խաչատրյանի աշխատանքում վարպետության գիծ է:

«Մաթեմատիկայի աշխարհը» նպաստեց աշակերտների գիտելիքների և գործնական հմտությունների խորացմանը և ընդլայնմանը,զարգացրեց հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ:Ցերեկույթի միջոցով նաև ամրապնդվեց մաթեմատիկական հիմնական հասկացությունների ընկալումն ու յուրացումը,գեղագիտական…

Գիտելիքը ուժ է

Մարտի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ամփոփվեց դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի մարզային փուլի արդյունքները: Այդ նպատակով հրավիրված ԱԽ-ի նիստում դպրոցի ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Շ.Բադալյանը կարևորելով մրցույթների, օլիմպիադաների դերն ու նշանակությունը, ներկայացրեց մեր աշակերտների նվաճումները: Դպրոցի 31 աշակերտներ մարզային փուլում արժանացան դիպլոմների, ընդ որում I կարգի` 17 աշակերտ, II կարգի` 8 աշակերտ, III…

Ամփոփիչ դաս-միջոցառում «Հայրենի բնաշխարհ»

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Մարտի 14-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը վերածվել էր դասասենյակի, որտեղ անցկացվեց 6-րդ «գ» դասարանի «Մայրենի» առարկայից «Հայրենի բնաշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դաս- միջոցառումը:

    Աշակերտները բաժանվել էին խմբերի` Հայաստանի 4 թանկ սրբությունների` Արաքս, Մասիս, Սևան, Արագած: Խմբերը խոսքով ներկայացրին, որ պահանջատեր են Մասիսը ամբողջովին մերն ունենալու նպատակասլացությամբ, դեռ ծովը…

Առաջին անգամ ընտրող

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի Հ. Օրբելուանվան հ.13 ավագ դպրոցում 15.03.2017թ.-ին   արտասովոր եռուզեռ էր, համադպրոցական ընտրություններ էին: Աշակերտներն ընտրում էին «Դպրոցի զարգացման ծրագիր» ներկայացրած լավագույն թեկնածուին: Բոլորը մտահոգված էին. ներկայացված հինգ թեկնածուներից ո՞վ կընտրվի և ու՞մ ծրագիրը կհաղթի: Անհանգստությունը համատարած էր: Առաջին անգամ են ընտրում,և իրենց ձայնից է կախված ծրագրի ճիշտ ընտրությունը: Դպրոցն ընդգրկված…

Ժողովուրդն  իմաստուն  է

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Աշխուժություն էր Չարենցավանի  Ամենայն  Հայոց  Կաթողիկոս  Վազգեն  Ա-ի  անվան  հ.3 հիմնական  դպրոցի IIԳ  դասարանում: Դասվար Ա.  Երիցյանի  նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հրաշալի դաս-միջոցառում «Ժողովուրդն  իմաստուն  է» խորագրով: Բեմադրվեցին  Մխիթար  Գոշի, Եզոպոսի, Վարդան  Այգեկցու, Աթաբեկ  Խնկոյանի  առակները: Միջոցառումը դահլիճում  էր: Այն վերածվել էր մի յուրօրինակ թատերաբեմի: Դահլիճը  ձևավորված  էր աշակերտների ձեռքով` շատ…

Միջոցառում Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում  2017 թ. մարտի  16-ին  տեղի ունեցավ  միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով, որը  նվիրված էր հայտնի ռեժիսոր  Ռուբեն Մամուլյանին և մեծ բարերար Ալեքսանդր  Մանթաշյանցին: Միջոցառման ընթացքում  դասղեկներ Մ. Գայամյանը  և Վ. Դանիելյանը  ներկայացրին  նրանց կենսագրությունը, հայտնի գործերն  ու կատարած  աշխատանքները, դիտեցին տեսաֆիլմ: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտներին իրազեկել  մեր մեծերի …

Վերլուծության դաս Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Մարտի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

17.03.2017թ. Ուրասարի հիմնական դպրոցի ուսուցիչներ Ա. Մխեյանի, Ն. Հակոբյանի և Ա. Պիրոևայի նախաձեռնությամբ անցկացվեց SWOT վերլուծության դաս: Աշակերտները ծանոթացան ռազմավարական պլանների մշակման ժամանակ կիրառվող SWOT վելուծության հիմնական գործիքակազմին, ինչպես նաև դրա կիրառման հնարավորություններին: Դասի ավարտին աշակերտներն իրենք կազմեցին ու ներկայացրին Ուրասար համայնքի զարգացման ծրագրի ուժեղ և թույլ կողմերը, զարգացման հնարավորություններն…

Աշակերտները հայեցողական դասաժամը Քաջարանի քաղաքապետարանում

Մարտի 17, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

        Քաջարանի հ.2 միջնակարգ դպրոցի XІІ դասարանի աշակերտները հայեցողական դասաժամը անցկացրել են Քաջարանի քաղաքապետարանում: Աշակերտները նպատակ ունեին ծանոթանալու համայնքի ղեկավարման կառուցվածքին և սկզբունքներին:

  Աշակերտներին ընդունեց փոխքաղաքապետ Կ. Թադևոսյանը: Նա բացատրեց համայնքի ղեկավարման սկզբունքները, Քաջարանի համայնքապետարանի աշխատակազմի կառուցվածքը և ձևավորման մեխանիզմները, ֆինանսավորման աղբյուրները,  պատասխանեց աշակերտների հարցերին, այնուհետև աշակերտները…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)