Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանը VIII և IX դասարաններում ուսանելի դասեր անցկացրեց վերոհիշյալ վերնագրով, որոնք աղետների ռիսկերի նվազեցման մեթոդների մասին էին:
Աշակերտները դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն զրույցի, մտքերի փոխանակման միջոցներով, փաստեցին այդ տիպի դասերի հետաքրքրությունն ու անհրաժեշտությունը:
ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ՝ Հ . Մեսրոպյան
Այսօր` մարտի 13- ին, Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում Վահան Թեքեյանի ստեղծագործությունների շրջանակում անցկացվեց ասմունքի մրցույթի I փուլը: VIII - XII դասարաններից ընտրված աշակերտները արտասանեցին Թեքեյանի ստեղծագործություններից և լավագույն արտասանող ճանաչվեցին XԱ դասարանի աշակերտուհի Ռիմա Կարապետյանը և XIIԳ դասարանի աշակերտ Արման Բաբայանը:
Ասմունքի մրցույթի վերջին փուլը տեղի կունենա…
Փետրվարի 25-ը Անդրանիկ զորավարի ծննդյան օրն է, որը վերածվեց արիության մի հետաքրքիր դասի:
Աբովյանի քաղաքապետարանի օժանդակությամբ,Գ. Հակոբյանի կազմակերպմամբ և մեր դպրոցի պատմության ուսուցիչ Մ. Մադոյանի ուղեկցությամբ մեր դպրոցի մի խումբ սաներ եղան Եռաբլուրում,ծաղիկ դրեցին Անդրանիկ զորավարի և Վազգեն Սարգսյանի շիրիմներին,եղան պատմության թանգարանում,Անդրանիկի տուն– թանգարանում:Շրջագայությունը իմաստավորվեց Մ. Մադոյանի զրույցներով` Սոսե մայրիկի,Մոնթեի,ԱՍԱԼԱ-ի…
Մ. Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X դասարանների համար կազմակերպվեց վավերագրական ֆիլմի դիտում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության գործունեությանը: Աշակերտները դիտման ընթացքում կատարեցին նշումներ, իսկ վերջում գրեցին շարադրություն` «Հայ ազգի երախտավորները» վերնագրով: Լավագույն աշխատանքներ ընտրվեցին Լիլի Ղարիբյանի ( X Ա դասարան), էլեն Կարապետյանի ( X Ա դասարան), էլեն Տիգրանյանի ( X Բ դասարան),…
Մայիսի 11-ը Տիգրան Չուխաջյանի ծննդյան օրն է: Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Կ.Մովսիսյանը XII դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր ուսանելի մի դաս` նվիրված հրաշալի կոմպոզիտորին, հայ երաժշտական թատրոնի հիմնադրին:
Աշակերտները պատմեցին Տ. Չուխաջյանի կյանքն ու ստեղծագործությունը` խորությամբ մեկնաբանելով նրա գլուխգործոցները, այնուհետև ունկնդրեցին հատվածներ օպերաներից և օպերետներից, հետաքրքրությամբ լուծեցին…
Վանաձորի Ղ.ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում 09.03.2017թ-ին կայացավ միջոցառում` նվիրված մայրության և գեղեցկության տոնին: Այն կազմակերվպել էր գրադարանավարուհի Անահիտ Հարությունյանի ջանքերով դպրոցի Vա և Vբ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:
Ճաշակով ընտրված բանաստեղծությունները, հումորները, երգերն ու պարը մեծ բավականություն պատճառեցին տնօրինությանը, ուսուցիչներին, ծնողներին: Միջոցառումն արժանացավ տնօրեն Գ.Քարհանյանի բարձր գնահատանքին: Միջոցառումը կայացավ, իսկ…
2017 թ փետրվարի 24-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի պատմության վաստակաշատ ուսուցչուհի Անյուտա Մովսիսյանը կազմակերպել էր մրցույթ-միջոցառում՝ նվիրված 20-րդ դարի հայկական մշակույթին, մասնավորապես՝ հայ գրականությանը, երաժշտությանը և կինոյին:
Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երկու թիմեր՝ «Ավարայր» և «Անդրանիկ»:
Մրցույթին ակտիվորեն մասնակցում էին նաև դահլիճում…
2017 թ փետրվարի 27-ին դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում մաթեմատիկայի շաբաթվա շրջանակներում կազմակերպվել էր մրցույթ-միջոցառում:
Մրցույթ-միջոցառմանը մասնակցում էին 6-րդ դասարանների աշակերտներից կազմված երեք թիմեր՝«Էկվլիդես» ( 6-րդ«Ա» դասարան, ուսուցչուհի Թեհմինե Առուչյան), «Շիրակացի»( 6-րդ«Բ»և 6-րդ«Գ» դասարաններ, ուսուցչուհի Լիանա Դանիելյան) և «Պյութագորաս» թիմերը, ( 6-րդ«Դ»դասարան, ուսուցչուհի Նարինե Խաչատրյան): Համառ պայքարում հաղթեց «Շիրակացի» թիմը՝ վաստակելով 19…
Հայ առաքելական եկեղեցին Սուրբ Վարդանանց տոնն այս տարի նշել է փետրվարի 23-ին՝ Բուն Բարեկենդանի նախորդ հինգշաբթի օրը:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի 9-րդ «Ա», 9-րդ«Բ», 7-րդ «Ա» դասարանների աշակերտները հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի Լիլիթ Թումոյանի և դպրոցի զինղեկ Վրեժ Գալստյանի ուղեկցությամբ մասնակցել են Վանատուրի Սբ. Աստվածածին եկեղեցում Վարդանանց…
Պ. Սևակի պատգամները
Մարտի 1-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի 7-րդ դասարանում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ա. Գրիգորյանն անկացրեց բաց դաս:Թեման «Պարույր Սևակն» էր, դասի տիպը` ամփոփման:Աշակերտների ակտիվ մասնակցությունն ապացուցում էր,որ նրանք ոչ միայն թեմատիկ նյութն էին յուրացրել,այլև շատ կարդացել էին լրացուցիչ գրականություն բանաստեղծի կյանքի մասին,նրա ստեղծագործություններից:Բազմաբնույթ աշխատանքները (դերային խաղ,քարտային ու…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ