Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան № 11 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի դահլիճում մարզական իսկական տոն էր:
Մրցասպարեզ էին դուրս եկել 2-րդ «Ա» և 2-րդ«Ե» դասարանների՝«Բողբոջներ» և «Ծիլեր» թիմերը (ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ՝ Մեհրի Գեղամյան):
Մարզադահլիճը լեփ-լեցուն էր. երեխաներին ծափերով ոգևորում էին ծնողները, աշակերտները, ուսուցիչները, նույնիսկ մրցահրապարակում էին նաև մրցող դասարանների դասվարները:
Մրցող…
2017թ. փետրվարի 20-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի դասվար Յուլյա Մկրտչյանի ղեկավարությամբ 3-րդ «Ա» և 6-րդ «Ա» դասարանների աշակերտների ուժերով կազմակերպվել է գեղեցիկ միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-րդ տարեդարձին:
Բեմում աշակերտներն էին՝ թումանյանական հերոսների նկարագրով, իսկ դահլիճում թևածում էր Թումանյանի անմահ հոգին:
1999 թվականի նոյեմբերի 17-ին ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն որոշում է ընդունել մայրենի լեզվի օր սահմանելու մասին:
Օրը սահմանվեց:
2000 թվականի փետրվարի 21-ին ամբողջ աշխարհն սկսեց տոնել իր մայրենի լեզվի միջազգային օրը:
«Ձեզ եմ ասում՝ ձեզ, հայոց նորահաս երիտասարդք, ձեր անունին մեռնիմ, ձեր արևին ղուրբան,տասը լեզու սովորեցեք, ձեր լեզուն, ձեր հավատքը ղայիմ բռնեցեք» (Խ.…
Փետրվարի 21-ին Կոտայքի մարզի Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի դահլիճում տոնական բարձր տրամադրություն էր. 4բ դասարանի աշակերտները նշում էին մայրենի լեզվի օրը: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին հայոց լեզվի հաղթական ուղին, հայ և օտարազգի նշանավոր մարդկանց ասույթները մեր լեզվի մասին, առածներ լեզվի մասին, բեմականացրին Եզոպոսի՝ լեզվի մասին պատմությունը, Բայրոնի՝ հայերի…
Փետրվարի 21-ին Արարատի մարզի Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում նշվեց Մայրենիի միասնական օրը: Դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն. Զեյնալյանը ներկայացրեց մայրենիի դերն ու նշանակությունը, խոսեց նրա անաղարտ պահպանման ու կիրառման կարևորության մասին: Աշակերտներն հանդես եկան լեզվին նվիրված բանաստեղծություններով, որն ուղեկցվում էր շնորհանդեսով: Լեզվի իմացության կարևորության վերաբերյալ եզրափակիչ խոսքով հանդես եկավ…
Փետրվարի 21-ին «Ի՜մ մայրենի լեզու, ի՜մ սրբություն» խորագրով թատերականացված ցերեկույթ անցկացվեց Գավառի N5 հիմնական դպրոցում:
Աշակերտները Մեսրոպ Մաշտոցի, Սահակ կաթողիկոսի և Վռամշապուհ արքայի զրույցի միջոցով ներկայացրին հայոց գրերի ստեղծման պատմությունը:
Մայրենի լեզվին նվիրված բանաստեղծություններն ու երգերը հաջորդեցին միմյանց: Բեմադրությամբ ներկայացան նաև կետադրական նշանները:
Միջոցառումն ամփոփեց տնօրեն Ս. Արզաքանցյանը: Ցերեկույթի բոլոր…
Փետրվարի 19-ին Հայաստանում նշվում է գիրք նվիրելու տոնը: Այս օրը պայմանավորված է հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան տարելիցով: Մեծ խանդավառություն էր տիրում նաև Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի գրադարանում: Տոնը կարևոր ու առանձնահատուկ էր նրանով, որ երեխաները մոտենում էին գրքին, արտադասարանային ընթերցանությանը: Ընթերցասիրություն, ընթերցողական ճաշակ, կարդացածի…
Մայրենի լեզվի միջազգային օրը առիթ է սթափվելու, մտածելու դարերով պահպանված ու մեզ ժառանգած ոսկեղենիկ հայերենը մեր սերունդներին անաղարտ փոխանցելու մշակույթի մասին:
Փետրվարի 21-ին տոնական տրամադրություն էր թևածում Վարդենիկի Ա. Օհանյանի անվան N 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում: 6բ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Մանուկյան) միջոցառում էր կազմակերպել Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ՝…
Ծրագրային յուրաքանչյուր թեմայից սովորողների ձեռքբերումները բացահայտելու համար արդյունավետ են առարկայական մրցույթները, որոնք մեր դպրոցում ավանդույթ են դարձել: Այդպիսի նպատակ ուներ նաև այսօրվա մրցույթը, որը կազմակերպել էին ուսուցիչներ Գ . Աբրահամյանը և Հ.Կթունյանը X "Գ" և X "Դ" դասարանների միջև:
Մրցույթն ավելի աշխուժացավ X "Գ" դասարանի աշակերտ Նոէլի և X "Դ"…
Եվրոխորհրդի քաղաքական դասընթացների Երևանյան դպրոցի առաջարկությամբ մեր դպրոցում անցկացվեց ընտրախաղ (կազմակերպիչներն էին փոխտնօրեն Լ. Խաչատրյանը, ուսուցիչներ Ն. Ասատրյանը և Ս. Ադամյանը, մասնակիցները` 12-րդ դասարանների աշակերտներ):
Առաջադրվել էին 4 թեկնածուներ, որոնք մշակել էին իրենց ծրագրերը և անցկացնում էին ակտիվ քարոզարշավ:
Միջոցառումը իր տեսակով տարբերվող էր և ուսանելի:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ