Ուսուցչուհի Ա. Սարգսյանը կազմակերպել էր առարկայական մրցույթ իններորդ դասարանների աշակերտների գիտելիքները ստուգելու, նրանց տրամաբանությունը և ստեղծագործական միտքը զարգացնելու նպատակով: Մրցույթն ավելի հետաքրքիր դարձավ, երբ IX Ա և IX Բ դասարանների թիմերը միմյանց փոխանցեցին տարբեր երկրների դրոշներ, կատարվեց խաչբառերի փոխանակում: Մրցույթ հաղթող ճանաչվեց IX Ա դասարանը:
Ակտիվ մասնակցություն ունեցավ նաև հանդիսատեսը, որը…
2017թ. փետրվարի 21-ին Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան հ․1 ավագ դպրոցում նշվեց Մայրենի լեզվի միջազգային օրը: Առաջին դասաժամին դպրոցի աշակերտությանը ռադիոհանգույցով տեղեկություններ հաղորդվեց ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի որոշման և տոնի խորհրդի մասին: Երկար դասամիջոցին ֆլեշմոբ անցկացվեց՝ նվիրված մաշտոցյան աստվածային այբուբենին:
Դասերից հետո հետաքրքիր և բովանդակալից միջոցառում դիտեցին ‹‹Մայրենին իմ էությունն է›› խորագրով: Օրը շատ…
Ապագա բժիշկներ, այսօրվա աշակերտներ... X Ե դաս.-ի աշակերտները պարզ և հստակ ներկայացրին իրենց հոսքային ընտրության պատճառները, քանի որ ուզում են խորությամբ ուսումնասիրել Քիմիա առարկան, դառնալ ապագա բժիշկներ: Նրանք հաճույքով ներկայացրին իրենց ուսուցչուհու` Նոնա Կոստանյանի` խնամքով պահպանված գործնական պարագաները ( տոհմածառ, քիմիական բազմազան նյութեր) և անցան միջոցառման գործնական էջին:
Քիմիական փորձով…
Փետրվարի 20-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում օրն սկսվեց ուրախ եռուզեռով: Դպրոցում երկակի տոն էր: Աշակերտները տոնում էին Հովհ. Թումանյանի ծննդյան և գիրք նվիրելու օրը: Մինչ միջոցառման սկսելը՝ աշակերտները գրքեր էին նվիրում միմյանց և դպրոցի գրադարանին: Միջոցառումը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով՝ նվիրված գրքին և Հովհ. Թումանյանին, հնչեցին…
«Ես երդում տված եմ և կպատկանեմ մեկ մարդու, այդ մարդը հայրենիքի ազատության զինվորն է»
Մոնթե Մելքոնյան
Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Դու միշտ արթուն, իմ հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել հայոց բանակի ստեղծումը՝ որպես պետության անկախության պահպանման երաշխիք, հայ…
Հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմությունը ու մարտի դաշտում ծավալված վերջին իրադարձությունները մեզ` հայերիս, դարձրել են մի ամբողջություն. ազգովի դարձել ենք հայրենիքի զինվոր` մեր արած գործով ու մեր բաժին նվիրումով:
Այսպիսի նվիրումով սկսվեց մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հունվարի 27-ի միջոցառումը` նվիրված Հայոց բանակի 25- ամյակին:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի զգաստացնող…
Սույն թվականի փետրվարի 21-ին Կապանի N2 ավագ դպրոցում մեծ հանդիսությամբ նշվեց մայրենիի տոնը, որը նախաձեռնել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Գրիգորյանը: Միջոցառումը կրում էր «Խոսենք հայերեն, ապրենք հայերեն» խորագիրը: Տոնականորեն զարդարված դահլիճից ելույթ ունենցան 10դ դասարանի աշակերտները, որոնք արժևորեցին հայոց լեզվի դերը մեր կյանքում, ինչպես նաև Մեսրոպ Մաշտոցի…
Այսօր՝ փետրվարի 21-ին, Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի դպրոցական տեսուչ Հ.Պապիկյանը դպրոցի 10-րդ դասարանների աշակերտների հետ անցկացրեց զրույց - զեկուցում «Վնասակար սովորություններ» թեմայով:
Դաստիարակչական դասն անցավ հետաքրքիր և բովանդակալից:
Դպրոցում տոնվող միջոցառումների ավանդական շարքին է պատկանում նաև այսօրվա ցերեկույթը, որը կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը:
Աշակերտները իրենց ուրախ երգ ու պարով մասնակցեցին քառասուն օրական մանուկ Հիսուսին տաճարին ընծայաբերելու տոնին` Տեառնընդառաջին (Տիրոջն ընդառաջ գնալ):
Միջոցառման կիզակետը դարձավ խարույկը, որի շուրջը պտտվելով` բոլորը հայցեցին Աստվածային սիրո հուրը: Միջոցառումը իրականացրեց տոնի գաղափարը`…
«Իր մայրենի լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը` թշվառ, ծառից ընկած մի տերև, որ տատանվում է ամեն մի պատահական քամուց...». Ստ. Զորյան
Հազարագանձ հայերենով հյուսված միջոցառում էր կազմակերպել Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ. Եղոյանը` նվիրված «Մայրենիի օրվան»:
Աշակերտների շուրթերից հնչեցին տողեր` այբուբենին ,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ