Կրթական գործընթացի շարունակականության ու արդյունավետության բարձրացման համար ԿԳ նախարարության կողմից ստեղծվել է մենթոր /փոխանցող/ դպրոցների ցանց և հեռավար ուսուցման համակարգերի գործածմամբ ՀՀ դպրոցներում կազմակերպվում է ուսուցում, որը նպատակ ունի ակտիվացնել միջդպրոցական համագործակցությունը, լրացնել մանկավարժական կադրերի բացը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, աջակցել ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների բարձրացմանը և ապահովել հավասարապես որակյալ կրթություն…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 17-ին ունեցավ միջոցառում` նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, գրքի տոնին և մայրենիի օրվան:Երեխաները սիրով համակված գովերգեցին գիրն ու գիրքը, երգն ու խաղաղությունը, խոսեցին գրքերի լեզվով, արտահայտեցին իրենց սովորածն ու գիտեցածը: Մեծագույն ցանկություններով գրքեր նվիրեցին միմյանց, և դպրոցի գրադարանին: Աշակերտները շատ կարևորեցին գրքի դերն ու նշանակությունը յուրաքանչյուր մարդու…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 16-ին տեղի ունեցավ հանդիպում 2013-2014 ուստարվա շրջանավարտ, քառօրյա պատերազմի մասնակից, «Քաջարի մարտիկ» կրծքանշանով պարգևատրված Ալեն Գաբրիելյանի հետ:
Ալենը այն քսան զինվորներից մեկն էր, ով մասնակցեց է ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանի հանդիպմանը,որը նվիրված էր Սուրբ Սարգսի տոնին: Ալեն Գաբրիելյանը արժանացել էր դրամական պարգևի, հուշանվերների և 10-օրյա արձակուրդի:
…Կոտայքի թեմի առաջնորդ, բարձրաշնորհ Տ. Առաքել արքեպիսկոպոս Քարամյանի մշտական ուշադրության կենտրոնում է գտնվում կրթության բնագավառը:
Իրենց օրհնություններով հայ առաքելական եկեղեցու հոգևոր հովիվների հաճախակի այցելությունները դպրոցներ դրա անհերքելի վկայություններն են:
Այսօր դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման հյուրն էր Հրազդանի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցու հովիվ, արժանապատիվ տեր Համազասպ քահանա Գրիգորյանը, որը իր հետ բերել…
Գավառի հ․5 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Գեղարքունյաց ձմեռ-2017» մարզամշակութային միջոցառումը՝ նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին:
Միջոցառմանը մասնակցեցին I-IX դասարանների աշակերտները, ծնողները և ուսուցիչները:
I-IV դասարանների միջև անցկացվեցին մրցումներ սահնակներով, ապա բոլորը մասնակցեցին «Ձնագնդիով հարված նշանակետին» վարժությանը:
V-IX դասարանների տղաների և աղջիկների թիմերը մասնակցեցին «Պարանի ձգում» մարզաձևին: Հաղթող ճանաչվեցին 7-րդ դասարանի աղջիկների և 6-րդ դասարանի տղաների…
2017 թվականի փետրվարի 17-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան հ․23 հիմնական դպրոցի IVգ դասարանում (դասվար՝ Թ. Հովսեփյան) տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված գիրք նվիրելու օրվան:
Տոնի խորհուրդը սովորողները լավ էին ընկալել, դա զգացվում էր նրանց խոսքից: Եվ քանի որ տոնը համընկնում էր ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհ. Թումանյանի ծննդյան օրվա հետ, երեխաները արտասանեցին…
Կապանի հ․13 հիմնական դպրոցի IIIբ դասարանի դասվար Ռոզա Թևանյանը կազմակերպեց դաս-միջոցառում դպրոցի գրադարանում: Դասը նվիրված էր Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան: Թումանյանի յուրաքանչյուր բառը մի աշխարհ է. այս շեշտադրումով էին առաջնորդվում աշակերտները՝ միջոցառմանը խոսելով զուլալ, մաքրամաքուր ժողովրդական բառ ու բանով: Ցերեկույթի ընթացքում բեմականացվեց «Անբան Հուռին» հեքիաթը: Բեմը հիշեցնում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն փետրվարի 17-ին այցելել է ՀՀ Կոտայքի մարզի Արզական գյուղի միջնակարգ դպրոց, որտեղ վարել է բաց դաս՝ Գիրք նվիրելու և Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան ընդառաջ: Նախարարը նշել է, որ հանդիպման համար առիթ է հանդիսացել նաև գիրք նվիրելու օրը, որը, ըստ Լևոն Մկրտչյանի, գեղեցիկ ավանդույթ է…
2017 թվականի փետրվարի 15-ին Տավուշի մարզի Թեղուտի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս ռոբոտաշինության խմբակում: Խմբակը հաստատությունում գործում է ընդամենը 2 ամիս, բայց այն մեծ ոգևորություն առաջացրեց դպրոցի աշակերտների մեջ: Բաց դասին ներկա էին ՀՀ տարածքային զարգացման հիմնադրամի և ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության (UITE) ծրագրի ֆինասավորող հովանավորները և Դիլիջանի համայնքապետ…
Փետրվարի 13-ին Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանի աշակերտները նշեցին Տյառնընդառաջը՝ քառասուն օրական մանուկ Հիսուսին տաճարին ընծայաբերելու տոնը: Մարիամը քառասուն օրական Հիսուսին տանում է տաճար: Այստեղ էր Սիմեոն անունով բարեպաշտ ծերունին, որն Աստծուց խնդրում էր իր կյանքը երկարացնել այնքան, մինչև տեսնի աշխարհի ու մարդկության Փրկչին: Նա հրաշքով զգում…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ