Կայացավ երկար սպասված «Ինտելեկտուալ խաղ» մրցույթը, որը կազմակերպվել և իրականացվել էր «Հուսո երիցուկ» հաշմանդամ և սոցիալապես անապահով երեխաների պաշտպանություն ՀԿ-ի և Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի համագործակցության շրջանակներում...
Միջոցառումը կայացավ ՀՀ ՊՆ հ. 54122 զորամասում՝ նվիրված հայոց ազգային բանակի 25-րդ տարեդարձին...
Խաղ-մրցույթին Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի սաները…
Այսօր` փետրվարի 3-ին,Աբովյանի համար 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց բաց դաս «Աղգային երգ ու պար» առարկայից: Առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գեղամյանի շնորհիվ 7-րդ դասարանի սովորողները մեծ ոգևորությամբ մասնակցեցին դասին: Պարեցին «Կարնո քոչարի», «Գյովնդ», «Իշխանաց պար», «Ֆնջան», «Սղերդ»: Դահլիճում իշխում էր ազգային պարերի մարտական ոգին, հայրենասիրությունը և ուրախ տրամադրությունը:
Հունվարի 31-ին Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում: ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Համբարձումյանը կազմակերպել էր ռազմահայրենասիրական ոգով տոգորված, հայրենապաշտությունն ու հայրենիքին նվիրվածությունն ամուր դարձնող գեղեցիկ ցերեկույթ, որտեղ աշակերտները իրենց ուսուցիչներին ներկայացան նորովի` բացահայտելով խիզախության, հայրենասիրության ընկալման շունչն ու էությունը:
Հիմնի ներքո 12-րդ…
2017 թ. փետրվարի 9-ին Ալավերդու Սայաթ-Նովայի անվան թիվ 8 ավագ դպրոցում 8-րդ դասարանի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մարինե Մարգարյանը համակարգչային սենյակում անցկացրեց «Ավետիք Իսահակյան» թեմայի ամփոփման դաս: Ծրագրային ստեղծագործությունների ամփոփումից հետո ցուցադրվեցին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կայքում տեղադրված Ավետիք Իսահակյանի «Մելքոն վարժապետը», «Պանդուխտ որդին», «Մոր սիրտը», «Կյանքից թանկ բանը» ստեղծագործությունների…
Օրեր և պահեր կան,որ միշտ մնում են մարդու հիշողության մեջ,ոչ միայն մնում են,այլ նաև ապրեցնում են: Այդպիսի օրերից մեկն էլ հունվարի 31-ն էր, երբ Մասիս քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցում նշվում էր Հայոց բանակի 25-ամյակը:
Զինվորն ու բանակը մեզ՝հայ ժողովրդի համար սրբություններ են,և հենց այդ օրն…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում հերթական դասղեկի ժամն էր, ժամ, որ բոլորովին տարբերում էր մյուսներից: Սովորողներն իրենք էին կազմակերպել ու իրենք էլ վարում էին դասը. դաս, որը նվիրված էր Հայոց պանծալի բանակի 25-ամյակին:
Բացման խոսքում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցրուհի Հ. Խաչատրյանը շնորհավորեց Հայոց բանակի…
Հայրենիքի նկատմամբ ունեցած սերը մեկ օրում չէ, որ ծնվում է: Այն գալիս է մանկուց: Հայրենասիրությունը դառնում է բնավորության մի մասնիկ, երբ ընտանիքում, դպրոցում այն բարձր հիմքերի վրա է դրված: Թեղուտի միջնակարգ դպրոցից բանակ զորակոչված զինվորների զորամասերից ստացվում են շնորհակալական նամակներ. Այո՛, այդպես էլ պետք է լիներ, չէ՞ որ նրանց…
Փետրվարի 4-ին dasaran.am-ի նախաձեռնությամբ Վ.Համբարձումյանի անվան հ.10 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աշակերտները այցելել էին Մ.Սարյանի տուն-թանգարան: Թանգարանի ներսում հատուկ խնամքով և հպարտությամբ իրենց սրտի խոսքն ասեցին աշակերտները՝ շնորհավորելով նկարչի ծննդյան օրը: Աշակերտների ոգևորությունն ու խանդավառությունը շաղախված էր սարյանական լուսավոր ու արևավառ գույներով: Սարյանի արվեստի խորության, բայց և պարզության գաղտնիքները դասղեկ…
Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կայացավ Հայոց Բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել էին զինղեկ Ե.Հարությունյանը և ԴԱԿ Հ.Ավետիսյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի պատանի երկրապահները, 1-ին և 10-րդ դասարանի աշակերտները:
Միջոցառումն անցկացվեց բարձր մակարդակով: Երեխաները մեծ լրջությամբ և ոգևորվածությամբ կարողացան արտահայտել իրենց սերը և նվիրվածությունը հայրենիքին, հուզվեցին և հուզեցին…
Զինվո՛ր, դու ես մեր անկախության դրոշակակիրը:
Դպրոց-բանակ կապն ամրապնդելու, զորամասի հետ սերտ համագործակցելու, ինչպես նաև զինծառայողների ռազմահայրենասիրական ոգին բարձր պահելու համար հունվարի 31-ին բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Սիսիանի ավագ դպրոցի տնօրինության կողմից անցկացվեց միջոցառում Սիսիանի N 60913 զորամասում:
Միջոցառումն ուղեկցվեց հայրենասիրական բանաստեղծությունների, երգերի ուղեկցությամբ՝ անդրադառնալով մեր ժողովրդի անցած հերոսական ուղուն՝…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ