Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի աշակերտ Ալեքս Սարգսյանը մասնակցեց ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կողմից կազմակերպված նկարչական մրցույթին՝ «Կապույտ Երկիր՝ ու՞մ համար»:Վերջինիս ընտրված լավագույն նկարները ներկայացվեց 17-րդ միջազգային բնապահպանական նկարչական մրցույթին Ճապոնիայում և արժանացավ հուշանվերների: Շնորհավորում ենք Ալեքս Սարգսյանին առաջին մրցույթի կապակցությամբ ու մաղթում նորանոր հաջողություններ:
ՄԿԱ-ի գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
2017թ. փետրվարի 7-ին Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցում բացվեց ¦Փառքի սրահ§՝ նվիրված 2016թ. Ապրիլյան քառօրյա պատերազմի օրերին անօրինակ քաջություն ցուցաբերած դպրոցի նախկին սաներին:
Միջոցառմանը հրավիրված էին բազմաթիվ պաշտոնատար անձիք՝ ի դեմս փոխմարզպետ պրն. Ա.Դարբինյանի, փոխքաղաքապետ պրն. Ա.Բերնեցյանի, գրող-հրապարակախոս Ս.Խալաթյանի: Իրենց ներկայությամբ մեզ պատվեցին ԵԿՄ Վանաձորի ՏԲ նախագահի…
Անգելինա Հովհաննիսյանը սովորում է Կապանի թիվ 13 միջնակարգ դպրոցի ութերորդ դասարանում, նաև քաղաքի թիվ 3 երաժշտական դպրոցի վեցերորդ դասարանում: «Շնորհալի, ընդունակ սան է, բազմաշնորհ», – նրա մասին ասում է Անգելինայի ջութակի դասատուն՝ Լիանա Սողոմոնյանը:
Տարիքի հետ կապված անհրաժեշտություն է լինում փոխել գործիքը: Վերջին ժամանակներս Անգելինայի դեպքում ևս նման խնդիր է…
Կայացավ երկար սպասված «Ինտելեկտուալ խաղ» մրցույթը, որը կազմակերպվել և իրականացվել էր «Հուսո երիցուկ» հաշմանդամ և սոցիալապես անապահով երեխաների պաշտպանություն ՀԿ-ի և Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի համագործակցության շրջանակներում...
Միջոցառումը կայացավ ՀՀ ՊՆ հ. 54122 զորամասում՝ նվիրված հայոց ազգային բանակի 25-րդ տարեդարձին...
Խաղ-մրցույթին Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի սաները…
Այսօր` փետրվարի 3-ին,Աբովյանի համար 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց բաց դաս «Աղգային երգ ու պար» առարկայից: Առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գեղամյանի շնորհիվ 7-րդ դասարանի սովորողները մեծ ոգևորությամբ մասնակցեցին դասին: Պարեցին «Կարնո քոչարի», «Գյովնդ», «Իշխանաց պար», «Ֆնջան», «Սղերդ»: Դահլիճում իշխում էր ազգային պարերի մարտական ոգին, հայրենասիրությունը և ուրախ տրամադրությունը:
Հունվարի 31-ին Վարսերի Ռ. Պետրոսյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում: ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Համբարձումյանը կազմակերպել էր ռազմահայրենասիրական ոգով տոգորված, հայրենապաշտությունն ու հայրենիքին նվիրվածությունն ամուր դարձնող գեղեցիկ ցերեկույթ, որտեղ աշակերտները իրենց ուսուցիչներին ներկայացան նորովի` բացահայտելով խիզախության, հայրենասիրության ընկալման շունչն ու էությունը:
Հիմնի ներքո 12-րդ…
2017 թ. փետրվարի 9-ին Ալավերդու Սայաթ-Նովայի անվան թիվ 8 ավագ դպրոցում 8-րդ դասարանի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մարինե Մարգարյանը համակարգչային սենյակում անցկացրեց «Ավետիք Իսահակյան» թեմայի ամփոփման դաս: Ծրագրային ստեղծագործությունների ամփոփումից հետո ցուցադրվեցին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կայքում տեղադրված Ավետիք Իսահակյանի «Մելքոն վարժապետը», «Պանդուխտ որդին», «Մոր սիրտը», «Կյանքից թանկ բանը» ստեղծագործությունների…
Օրեր և պահեր կան,որ միշտ մնում են մարդու հիշողության մեջ,ոչ միայն մնում են,այլ նաև ապրեցնում են: Այդպիսի օրերից մեկն էլ հունվարի 31-ն էր, երբ Մասիս քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցում նշվում էր Հայոց բանակի 25-ամյակը:
Զինվորն ու բանակը մեզ՝հայ ժողովրդի համար սրբություններ են,և հենց այդ օրն…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում հերթական դասղեկի ժամն էր, ժամ, որ բոլորովին տարբերում էր մյուսներից: Սովորողներն իրենք էին կազմակերպել ու իրենք էլ վարում էին դասը. դաս, որը նվիրված էր Հայոց պանծալի բանակի 25-ամյակին:
Բացման խոսքում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցրուհի Հ. Խաչատրյանը շնորհավորեց Հայոց բանակի…
Հայրենիքի նկատմամբ ունեցած սերը մեկ օրում չէ, որ ծնվում է: Այն գալիս է մանկուց: Հայրենասիրությունը դառնում է բնավորության մի մասնիկ, երբ ընտանիքում, դպրոցում այն բարձր հիմքերի վրա է դրված: Թեղուտի միջնակարգ դպրոցից բանակ զորակոչված զինվորների զորամասերից ստացվում են շնորհակալական նամակներ. Այո՛, այդպես էլ պետք է լիներ, չէ՞ որ նրանց…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ