Գավառի ավագ դպրոցի ուսուցիչները և աշակերտները «հայոց բանակ էին ճանապարհում Դավիթ Գնդոլյանին»: Ծնողների բարեմաղթանքները, հարազատների և ընկերների քաջալերանքը, ուսուցիչների ոգեշնչումը խառնվել էին իրար:
Դավիթը հպարտորեն հնչեցրեց զինվորի երդումը, իսկ աշակերտները ներկայացրին հայոց բանակի և զինվորների պարտականությունները:
Դերային խաղն այնքան հուզիչ և բնական էր, որ հուզված ներկաների աչքերին նկատվեց արցունքներ:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցում հունվարի 27-ին անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված հայոց բանակի կազմավորման 25-րդ տարեդարձին:
Օրը տոնական է: Փողփողում է Հայոց եռագույնը: Ներս են մտնում զինվորական համազգեստ հագած աշակերտները, նրանք քայլում են հպարտ ու հաստատուն՝ «Ես եմ քո վաղվա զինվորը» անբեկանելի խոսքը շուրթերին: Սիրտդ լցվում …
2017 թվականի հունվարի 25-ից 31-ը Կոտայքի մարզի Արզնիի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցան մի շարք միջոցառումներ՝ նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին։
Դպրոցում անցկացվեցին՝ ստեղծագործական աշխատանքների ցուցահանդես, մրցույթ-շարադրություն «Իմ եղբայրը զինվոր է» վերնագրով, մրցույթ-վիկտորինա «Ես ապագա զինվոր եմ» խորագրով։
Հունվարի 27-ին Արզնիի միջնակարգ դպրոցի տնօրենի գլխավորությամբ դպրոցի զինղեկը, աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն այցելեցին…
Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է ունենանք ուժեղ, հզոր և ինքնուրույն բանակ, ազգային գաղափարներով տոգորված, ազգային արժեքներն արժանապատվորեն կրող ազգային բանակ:
Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է կարողանանք ոչ միայն ստեղծել ու կերտել այդ բանակը, այլև սրբորեն պահել ու…
Հայ ազգի կենսագրականում կան հիշարժան օրեր,որոնք ամրագրում են ազգի լինելիության կամքը.հունվարի 28-ը հայոց բանակի հիմնադրման օրն է: Բանակ, որ տարածաշրջանում խաղաղության ապահովման երաշխիքներից է: Բանակի տարելիցին նվիրված միջոցառումը` «Անմար է մեր ոգեղեն զորությունը» խորագրով, կայացավ հունվարի 27-ին: Դպրոցի շքամուտքը լի էր աշակերտներով, ուսուցիչներով, մեր նախկին սաներով` զինվոր-շրջանավարտներով, հյուրերով` Ս. Զոհրաբյան,…
Եռագույնի և ազգային երգի հնչյունների ուղեկցությամբ հանդիսության սրահ մտան զինվորական համազգեստով աշակերտները: Խրոխտ երգով իրենց ողջյունի խոսքն ուղղեցին հայոց բանակի մարտիկներին: Գեղեցիկ ասմունքով և հուզիչ երգով հանդիսատեսին հուզեցին 5բ դասարանի աշակերտները՝ Արսենը, Գևորգը, Սպարտակը, Աստղիկը...
Առանձնակի տպավորիչ էր Քաջարան քաղաքի ծառայած և ծառայող, անգամ նոր զորակոչված զինվորների զինվորական առօրյայի…
Կրկին տոնական տրամադրությունն է թևածում Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում «Անկախության սերունդն ենք» խորագրով միջոցառման մասնակիցներն էին 8-րդ «բ» դասարանցիները: Միջոցառման կազմակերպիչն էր դասղեկ Էմմա Հովհաննիսյանը:
Պատվավոր հյուրերն էին նույն դպրոցի շրջանավարտներ, Կապանի «Երկրապահ կամավորական միության» նախագահ, քառօրյա պատերազմի մասնակից Մանվել Օհանյանը և «Երկրապահ կամավորական միության» անդամ, քառօրյա պատերազմի…
«Մեր հզոր բանակ» խորագիրն ուներ միջոցառումը, որ կազմակերպվել էր Աբովյանի հ.2 հիմնական դպրոցում՝ նվիրված Հայոց բանակի օրվան: Ներկայացվեց հայերի պայքարը,հայրենասիրությունը, ազատասիրությունը Հայկ նահապետից մինչ օրերս: Լինելով աշխարհի հնագույն ազգերից մեկը՝ հայ ժողովուրդը դարերի ընթացքում ստեղծել է հարուստ ռազմական մշակույթ: Միջոցառման մեխը ռազմական գիտությունն էր, տեխնիկան, ռազմական ու ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը…
Մեր ժողովուրդն իր գոյատևման ողջ ընթացքում տոգորված է եղել հայրենիքի պաշտպանության վսեմ գաղափարներով և, բնականաբար, ստեղծված պատերազմական իրավիճակները թելադրեցին այսօրվա հզոր բանակի ծնունդը:Ամրակուռ և ռազմատենչ մեր բանակն արդեն 25 տարեկան է:
Տոնդ շնորհավո´ր, հայո´ց բանակ:
Հունվարի 27-ին Վ.Համբարձումյանի անվան հ.10 հիմնական դպրոցում կայացավ տողան՝ նվիրված բանակի օրվան: Իր խոսքով հանդես…
«Հզոր բանակ մեր հայկական» խորագրով գրական-երաժշտական ցերեկույթ անցկացվեց Գավառի հ.5 հիմնական դպրոցում: Ցերեկույթին ներկա էին Գավառի զինկոմի տեղակալ Վ. Գոզեյանը, ազատամարտիկ Հ. Ղաջոյանը, դպրոցի նախկին սան, հերոս Արամայիս Յուրիկի Ոսկանյանի մայրը և հարազատները:
Ցերեկույթը սկսվեց ՀՀ հիմնով և ՀՀ զինված ուժերի հիմնով: Աշակերտները ներկայացրին Հայոց բանակի ստեղծումը, նրա հերոսական պատմությունը:
…«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ