«Մեր հզոր բանակ» խորագիրն ուներ միջոցառումը, որ կազմակերպվել էր Աբովյանի հ.2 հիմնական դպրոցում՝ նվիրված Հայոց բանակի օրվան: Ներկայացվեց հայերի պայքարը,հայրենասիրությունը, ազատասիրությունը Հայկ նահապետից մինչ օրերս: Լինելով աշխարհի հնագույն ազգերից մեկը՝ հայ ժողովուրդը դարերի ընթացքում ստեղծել է հարուստ ռազմական մշակույթ: Միջոցառման մեխը ռազմական գիտությունն էր, տեխնիկան, ռազմական ու ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը…
Մեր ժողովուրդն իր գոյատևման ողջ ընթացքում տոգորված է եղել հայրենիքի պաշտպանության վսեմ գաղափարներով և, բնականաբար, ստեղծված պատերազմական իրավիճակները թելադրեցին այսօրվա հզոր բանակի ծնունդը:Ամրակուռ և ռազմատենչ մեր բանակն արդեն 25 տարեկան է:
Տոնդ շնորհավո´ր, հայո´ց բանակ:
Հունվարի 27-ին Վ.Համբարձումյանի անվան հ.10 հիմնական դպրոցում կայացավ տողան՝ նվիրված բանակի օրվան: Իր խոսքով հանդես…
«Հզոր բանակ մեր հայկական» խորագրով գրական-երաժշտական ցերեկույթ անցկացվեց Գավառի հ.5 հիմնական դպրոցում: Ցերեկույթին ներկա էին Գավառի զինկոմի տեղակալ Վ. Գոզեյանը, ազատամարտիկ Հ. Ղաջոյանը, դպրոցի նախկին սան, հերոս Արամայիս Յուրիկի Ոսկանյանի մայրը և հարազատները:
Ցերեկույթը սկսվեց ՀՀ հիմնով և ՀՀ զինված ուժերի հիմնով: Աշակերտները ներկայացրին Հայոց բանակի ստեղծումը, նրա հերոսական պատմությունը:
…Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտները Հայոց Բանակի 25-ամյակի տոնը անցկացրեցին Կապանի N զորամասի զինծառայողների հետ (Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան):
Նպատակասլաց աշխատանք՝ որն ուղղված էր հայոց բանակի նկատմամբ սիրո և հարգանքի ձևավորմանը:Միջոցառումը օգնեց սովորողներին լավ հասկանալ Հայոց բանակի պատմական կոչումն ու առաքելությունը՝ որպես Հայոց հայրենիքի և ժողովրդի անվտանգության…
Հունվարի 27-ին Երևանի Վահան Թեքեյանի անվան հ.92 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված հայկական բանակի կազմավորման 25-րդ տարելիցին:
Միջոցառմանը ներկա էին դպրոցի աշակերտները, ուսուցչական կազմը, ողջ տնօրենությունը, ինչպես նաև հատուկ հյուրեր՝նրանց թվում և զոհված ազատամարտիկների մայրեր, ում դպրոցի տնօրենության կողմից նախատեսված էր հատուկ պարգևատրում:
Շնորհակալություն ենք հայտնում միջոցառմանը մասնակցություն…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 27-ին կայացավ միջոցառում` նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառման նպատակն էր՝ հայրենասիրության սերմանում, հայոց բանակի և հայ զինվորի հանդեպ արիության և ոգու տոկունության դաստիարակում: Միջոցառումը սկսվեց ծաղկադրումով՝ Հայրենական մեծ պատերազմում և Արցախյան պատերազմում զոհվածների հուշահամալիրին: Աշակերտները փառաբանեցին հերոսների սխրանքները, ովքեր ողջ են մնացել, ապրում են…
Ուղիղ 25 տարի առաջ կազմավորվեց ու ծնունդ առավ հայոց ազգային բանակը՝ նպաստելով հայոց պետականության ամրապնդման փուլին: Հայոց բանակը ծնունդ առավ Արցախյան պատերազմի սկզբներին, երբ մենք պատերազմ էին վարում Արցախի փրկության ու ազատագրման համար զինվորագրված հազարավոր կամավորականների ուժերով ու կյանքի գնով: Պատերազմին առաջին իսկ օրերից սկսած իրենց մասնակցությունն ունեցան մեր մի…
Մենք՝ հայերս,երկար ենք երազել պետություն ու այն պաշտպանող բանակ ունենալու մասին: Այսօր դա իրականություն է: Ավելին, հունվարի 28 -ին հայոց բանակի կազմավորման 25 -րդ տարեդարձն է: Այս առիթով 28.01.2017 թ - ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում, որը կազմակերպել էին ՄԿԱ փոխտնօրեն՝ Ս.…
2017թվականի հունվարի 27-ին Երևանի Գայի անվան թիվ 129 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում «Հաղթական բանակ- 25» խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին I- IX դասարանի աշակերտներ: Ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ և ՀՀ ՊՆ գնդապետ՝ Գագիկ Մկրտչյանը և քառօրյա պատերազմի մասնակից՝ Հովհաննես Մկրտչյանը:
Դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը և աշակերտները…
Օրը դպրոցում արդյունավետ էր և հետաքրքիր:
2016-17 ուսումնական տարվա ուսումնադաստիարակչական աշխատանքային պլանի համաձայն հունվար ամսին ուսումնասիրվում է «Աշխարհագրություն» առարկայի դրվածքը դպրոցում, միաժամանակ նախատեսված էր աշխարհագրության առարկայական շաբաթ:
Աշխարհագրության ուսուցչուհի Նառա Աթոյանը իր տարերքի մեջ էր. կազմակերպել էր բաց դաս 8-րդ «Գ» դասարանում, որը բավականին հետաքրքիր էր ու ուսանելի: Դասապրոցեսում կիրառված…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ