Հունվարի 27-ին Երևանի Վահան Թեքեյանի անվան հ.92 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված հայկական բանակի կազմավորման 25-րդ տարելիցին:
Միջոցառմանը ներկա էին դպրոցի աշակերտները, ուսուցչական կազմը, ողջ տնօրենությունը, ինչպես նաև հատուկ հյուրեր՝նրանց թվում և զոհված ազատամարտիկների մայրեր, ում դպրոցի տնօրենության կողմից նախատեսված էր հատուկ պարգևատրում:
Շնորհակալություն ենք հայտնում միջոցառմանը մասնակցություն…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 27-ին կայացավ միջոցառում` նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառման նպատակն էր՝ հայրենասիրության սերմանում, հայոց բանակի և հայ զինվորի հանդեպ արիության և ոգու տոկունության դաստիարակում: Միջոցառումը սկսվեց ծաղկադրումով՝ Հայրենական մեծ պատերազմում և Արցախյան պատերազմում զոհվածների հուշահամալիրին: Աշակերտները փառաբանեցին հերոսների սխրանքները, ովքեր ողջ են մնացել, ապրում են…
Ուղիղ 25 տարի առաջ կազմավորվեց ու ծնունդ առավ հայոց ազգային բանակը՝ նպաստելով հայոց պետականության ամրապնդման փուլին: Հայոց բանակը ծնունդ առավ Արցախյան պատերազմի սկզբներին, երբ մենք պատերազմ էին վարում Արցախի փրկության ու ազատագրման համար զինվորագրված հազարավոր կամավորականների ուժերով ու կյանքի գնով: Պատերազմին առաջին իսկ օրերից սկսած իրենց մասնակցությունն ունեցան մեր մի…
Մենք՝ հայերս,երկար ենք երազել պետություն ու այն պաշտպանող բանակ ունենալու մասին: Այսօր դա իրականություն է: Ավելին, հունվարի 28 -ին հայոց բանակի կազմավորման 25 -րդ տարեդարձն է: Այս առիթով 28.01.2017 թ - ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում, որը կազմակերպել էին ՄԿԱ փոխտնօրեն՝ Ս.…
2017թվականի հունվարի 27-ին Երևանի Գայի անվան թիվ 129 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում «Հաղթական բանակ- 25» խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին I- IX դասարանի աշակերտներ: Ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ և ՀՀ ՊՆ գնդապետ՝ Գագիկ Մկրտչյանը և քառօրյա պատերազմի մասնակից՝ Հովհաննես Մկրտչյանը:
Դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը և աշակերտները…
Օրը դպրոցում արդյունավետ էր և հետաքրքիր:
2016-17 ուսումնական տարվա ուսումնադաստիարակչական աշխատանքային պլանի համաձայն հունվար ամսին ուսումնասիրվում է «Աշխարհագրություն» առարկայի դրվածքը դպրոցում, միաժամանակ նախատեսված էր աշխարհագրության առարկայական շաբաթ:
Աշխարհագրության ուսուցչուհի Նառա Աթոյանը իր տարերքի մեջ էր. կազմակերպել էր բաց դաս 8-րդ «Գ» դասարանում, որը բավականին հետաքրքիր էր ու ուսանելի: Դասապրոցեսում կիրառված…
4-րդ «ա» դասարանում իրարանցում էր: Արդեն որերոդ անգամ աշակերտական վարքականոնը խախտել է Արմանը: Դասարանի բոլոր աշակերտներն առանձին-առանձին շտապում են պարսավել նրան դասվարի` Գ. Հարությունյանի մոտ:
Ինչ փույթ, միևնույն է նա «անկարգի» համբավ ունի:
Վաստակաշատ դասվարը փորձում է խնդիրը շտկել աշակերտական խորհրդի միջոցով:
Տարիքային հոգեբանությունն օգնության հասավ`…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյանի գլխավորությամբ հունվարի 20-ին կայացավ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, 6-րդ դասարանի աշակերտ, փոքրիկ վարպետ` Ալեքս Օհանջանյանի նկարների ցուցահանդեսը: Նրա նկարները հագեցած են ծննդավայրի հանդեպ ունեցած անհուն կարոտը հավերժացնnղ վրձնի ու գրչի փայլուն տաղանդով: Արա Ալեքսանյանի նպատակն էր`աշակերտին հաղորդակից դարձնել ազգային և…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 19-ին նոր շունչ և նոր ընթացք ստացավ մի միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով: Վերջինս նվիրված էր ամերիկահայ արձակագիր Վահե Հայկին և գեղանկարիչ Գրիգոր Խանջյանին: Կազմակերպիչներ՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Աստղիկ Ջավադյան, Անուշ Հարությունյան և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյան: Միջոցառման նպատակն էր ճանաչել մեր մեծերին,…
Արտենիի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցում հպարտության, մեծարանքի, արժանապատվության հանդիպում էին կազմակերպել դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները և աշակերտները: Նախկին շրջանավարտներ և այսօր արդեն զինակոչիկներ` Հայկ Ասատրյանը, Դավիթ Քոթանջյանը, Բաշխիկ Բաղդասարյանը շտապել էին հարազատ կրթօջախ` հրաժեշտ տալու ուսուցիչներին և աշակերտներին: Հուզիչ ու տպավորիչ միջավայր էր ստեղծվել. տնօրենի հանձնարարությամբ աշակերտները նամակ գրեցին հայ զինվորին,…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ