4-րդ «ա» դասարանում իրարանցում էր: Արդեն որերոդ անգամ աշակերտական վարքականոնը խախտել է Արմանը: Դասարանի բոլոր աշակերտներն առանձին-առանձին շտապում են պարսավել նրան դասվարի` Գ. Հարությունյանի մոտ:
Ինչ փույթ, միևնույն է նա «անկարգի» համբավ ունի:
Վաստակաշատ դասվարը փորձում է խնդիրը շտկել աշակերտական խորհրդի միջոցով:
Տարիքային հոգեբանությունն օգնության հասավ`…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյանի գլխավորությամբ հունվարի 20-ին կայացավ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, 6-րդ դասարանի աշակերտ, փոքրիկ վարպետ` Ալեքս Օհանջանյանի նկարների ցուցահանդեսը: Նրա նկարները հագեցած են ծննդավայրի հանդեպ ունեցած անհուն կարոտը հավերժացնnղ վրձնի ու գրչի փայլուն տաղանդով: Արա Ալեքսանյանի նպատակն էր`աշակերտին հաղորդակից դարձնել ազգային և…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 19-ին նոր շունչ և նոր ընթացք ստացավ մի միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով: Վերջինս նվիրված էր ամերիկահայ արձակագիր Վահե Հայկին և գեղանկարիչ Գրիգոր Խանջյանին: Կազմակերպիչներ՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Աստղիկ Ջավադյան, Անուշ Հարությունյան և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյան: Միջոցառման նպատակն էր ճանաչել մեր մեծերին,…
Արտենիի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցում հպարտության, մեծարանքի, արժանապատվության հանդիպում էին կազմակերպել դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները և աշակերտները: Նախկին շրջանավարտներ և այսօր արդեն զինակոչիկներ` Հայկ Ասատրյանը, Դավիթ Քոթանջյանը, Բաշխիկ Բաղդասարյանը շտապել էին հարազատ կրթօջախ` հրաժեշտ տալու ուսուցիչներին և աշակերտներին: Հուզիչ ու տպավորիչ միջավայր էր ստեղծվել. տնօրենի հանձնարարությամբ աշակերտները նամակ գրեցին հայ զինվորին,…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը մասնակցեց Հայոց բանակ զորակոչվող երիտասարդների առաջին զորակոչին: Զինակոչիկներին բարի ծառայություն մաղթելու էին եկել նաև հայրենական մեծ պատերազմի վետերանները, մարզային ու քաղաքային կառույցների ներկայացուցիչները։ Նրանք հայրենիքի պաշտպաններին խորհուրդ տվեցին չընկճվել, իսկ ծնողներին՝ հպարտանալ և որդիներին ճանապարհել չոր աչքերով։
Հայոց Բանակում ծառայող քաջարի Զինվորներ
Մեր անկախ,…
Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցում շարունակվում են ամանորյա անակնկալներն ու տոնական բարձր տրամադրությունը ...
Հունվարի 9-ին հարազատ կրթօջախի զրնգուն զանգի ուրախ ելևէջները կրկին անգամ իր շուրջը հավաքեց սաներին:
Օրը արտասովոր էր, քանի որ ներսում երեխաներին էին սպասում գունագեղ և երփնաթույր, քնքուշ ցանկություններով ու բարեմաղթանքներով համալրված շնորհավորական բացիկները, որոնք պատրաստվել էին Երևանի…
Այսօր Սյունիքի մարզի Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի աշակերտական համակազմն ու ուսուցիչները վերապրեցին ամանորյա հեքիաթային զգացումները: Առիթը Երևանի Չեխովի անվան թիվ 55 դպրոցի կողմից ստացված մաղթանքների կապոցն էր:
- Ա՜յ քեզ հաճելի գործ,- ասաց 6-րդ «ա» դասարանի աշակերտական խորհրդի նախագահ Գարիկ Պողոսյանը:
Դպրոցի աշակերտական խորհուրդը տնօրենից ստանձնելով առաջադրանք`բացիկները հանձնել…
«Ծաղկաձոր - Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի ղեկավարությունն իր աշխատակիցների հետ ավանդույթ է դարձրել իր հանդիպումները Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հատուկ խնամքի կարիք ունեցող աշակերտների, նրանց ծնողների և ուսուցիչների հետ:
Մարդկային կարեկցանքն ու մարդկային գութը գերիշխող է հյուրանոցային համալիրի և՛ ղեկավարության, և՛ աշխատակիցների մոտ:
Այս անգամ նրանք դպրոցի հատուկ…
2016թ. դեկտեմբերի 27-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման հյուրերն էին «Ռոսգոսստրախ» ապահովագրական գործակալության Հրազդանի մասնաճյուղի ներկայացուցիչները՝ իրենց տնօրեն Հովիկ Ավագյանի գլխավորությամբ:
Ապահովագրական գործակալության ղեկավարության և աշխատակիցների նպատակն էր հանդիպել հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների հետ, ծանոթանալ նրանց հետ մոտիկից:
Ուշագրավ է, որ գործակալության աշխատակիցները ընտրել…
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում միջոցառումները շարունակվում են:
Այս անգամ դպրոցի նիստերի դահլիճի բեմում են երգ-երաժշտության սիրված ուսուցչուհի, իր գործի հմուտ գիտակ, փորձառու մանկավարժ Արմինե Ալեքսանյանի երգչախմբի սաները:
Միջոցառումը հաշվետու էր. ուսուցչուհին ունկնդիրներին ներկայացնում էր 2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում իր սաների հետ կատարած աշխատանքները:
Երգչախմբի սաներն ուսուցչուհու…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ