2016թ. նոյեմբերի 14-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ՀՀ շախմատի դպրոցականների 11-րդ օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Մինչ մրցույթի սկսվելը Vբ դասարանի աշակերտների կողմից անցկացվեց փոքրիկ միջոցառում՝ «Շախմատը գիտություն է, արվեստ և սպորտ» խորագրով: Ամենուրեք զգացվում էր շախմատի շունչը՝ և՛ ձևավորման, և՛ երեխաների հանդերձանքի մեջ: Միջոցառման ընթացքում նշվեց,…
Սույն թվականի դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի Ազատ Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 6-րդ «գ» դասարանի աշակերտները, դասղեկ Արմինե Գրիգորյանի օժանդակությամբ, կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված դպրոցի անվանադիր ուսուցչի` Ազատ Խլղաթյանի ծննդյան 106-ամյակին: Աշակերտները գեղեցիկ ասմունքով ներկայացրին Ազատ Խլղաթյանի կյանքը, ծննդավայրը, անցած ուղին` արժևորելով սրտացավ ու ազգանվեր ուսուցչի կատարած աշխատանքն ու ծավալած գործունեությունը:…
Նախատոնական տրամադրություն է տիրում Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Ամանորյա միջոցառումները լրացնում են մեկը մյուսին: Դեկտեմբերի 13-ին 7 բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ Մ.Քոչարյան) ներկայացրեցին, թե ինչպես են դիմավորում Ամանորը տարբեր երկրներում: Ուրախ տրամադրությունը վարակել էր ներկաներին: Միջոցառումը բազմաբովանդակ էր, տոնական և հետաքրքիր: Երեխաները ներկայացան տարբեր հերոսների կերպարներով, գեղեցիկ երգ…
2016թ. դեկտեմբերի 13-ին Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդուսենկոն կազմակերպել էր փորձարարական դաս «Հնչերանգ» թեմայից: Դասը հագեցած էր ժամանակակից մեթոդներով: Ուսոուցիչը զարգացրեց երգերի հնչերանգային փոփոխությունները զգալու, երգերը բեմականացնելու կարողությունը, տարբերելու մարդկային ձայների, նվագարանների տեսակները: Սերը հայկական կոմպոզիտորական և ժողովրդական երգերի հանդեպ ապահովված էր:
րեխաները…
2016-2017 ուստարվա առաջին կիսամյակում Փամբակի հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ մեծ հանդիսություն:
Արցախյան հերոսամարտի ազատամարտիկ, Հատուկ գնդի վետերան, Գուգարք վաշտի հրամանատար, մայոր Արարատ Թունյանին նվիրված ռազմագիտության դասասենյակի բացումն էր:
Այդ առթիվ դպրոցի սաները պատմության ուսուցչուհի Իրինա Թունյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպել էին ռազմահայրենասիրական միջոցառում, որին ներկա էին Հատուկ գնդի վետերանների հրամանատար, գեներալ Գագիկ…
Ուսումնական գործընթացի կառուցվածքի բոլոր օղակները միահյուսված են իրար, շաղկապված:Մի օղակը բխում է մյուսից՝ մեկը մյուսին հաջորդելով, մեկը մյուսին լրացնելով:
Դպրոցում գործող արտադասարանային խմբակներն ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղկացուցիչ օղակներից են:
Խմբակներին հատկացվող դասաժամերը նպատակային են.տեսական գիտելիքները վերածվում են գործնականի, բացահայտվում են երեխաների նախասիրությունների շրջանակները,ցանկությունները, ձգտումները: Ահա այս նպատակով է, որ դպրոցի…
Ուսուցիչ – Նորա Ղավալյան
Դասի թեման-Աստվածաշունչ մատյան
Դասի նպատակը- Կարևորել հայոց մայր եկեղեցու դերը որպես գաղափարական հզոր զենք, որը դարեր շարունակ կատարել է պետության գործառույթները և դարձել ազգային նկարագրի անբաժանելի մասը:
Ճանաչել մեր երևելի հոգևոր գործիչներին` սրբագույն Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին, Հակոբ Մեղապարտին և Ոսկան Վրդապետին, որոնք կերտեցին հայ հոգևոր…
Վանաձորի Պ. Տիչինայի անվան հ.20 հիմնական դպրոցում, VIII Ա դասարանում կայացավ «Թրաֆիքինգ՝ սպիտակ ստրկություն կամ մարդկանց շահագործում» թեմայով տեղեկատվական բաց դաս, որը վարեց պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Տաթևիկ Խաչատրյանը:
Դասի նպատակն էր ՝
- Իմանալ ի՞նչ է թրաֆիքինգը որպես երևույթ:
- Ինչպե՞ս և ի՞նչ ճանապարհներով է այն…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 14-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպվեց նկարչական մրցույթ՝ ‹‹Ձմեռային անուրջներ» խորագրով:
Դպրոցի X-XII դասարանների նկարող աշակերտները պատկերեցին գեղեցիկ բնանկարներ, ձմեռային տարբեր պատկերներ: Մեծ էր ոգևորությունը, ակտիվությունը, ստեղծագործելու, լավագույնը լինելու ձգտումը:
Լավագույն, հաջողված նկարները ցուցադրվեցին դպրոցի ցուցահանդեսում:
Մրցույթը կազմակերպել էր դպրոցի փոխտնօրեն Ռ. Չիբուխչյանը
Երեխաները, երիտասարդ սերունդը մեր ապագան են,իսկ ապահով ապագայի երաշխիքներից մեկը հզոր, առողջ բանակ ունենալն է։ Մեր բանակին անհրաժեշտ են խելամիտ, զգոն, ուշիմ, քաջ և արիասիրտ տղաներ։ Վաղվա զինվորը այսօր նստած է աշակերտական նստարանի առջև,հետևաբար զինվոր պատրաստելու գործընթացը իրականացնողներից մեկն էլ հենց դպրոցն է։ Առողջ միջավայր ստեղծել զինվորի համար,նրան հոգեբանորեն նախապատրաստել…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ