Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ամանորյա շունչը զգացվում էր տոնական տեսք ստացած միջանցքներից, դասարաններից: Հետաքրքրիր իրարանցումն հուշում էր, որ նախապատրաստվում է երեխաների համար ամենասպասված միջոցառումը՝ Ամանորի հանդեսը: Դեկտեմբերի 21-23-ը I-IX դասարանի աշակերտները իրենց մեծ և լուսավոր սրահներում սկսեցին Ամանորին նվիրված հույզերի ու երազների հեքիաթը:
Երեխաները ոչ միայն հմտորեն կարողացան ներկայացնել իրենց…
Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 19-ին կազմակերպվել էր «Կյանքս կտամ հայրենիքիս, սերս՝ մայրերին» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմի հերոսներին: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԱԺ փոխնախագահ Հ. Նաղդալյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Ռ. Մուրադյանը և Ն. Նահապետյանը, ապրիյան քառօրյա պատերազմում զոհված Գոռ Կիրակոսյանի ծնողները, հայոց բանակում ծառայություն անցնող զինվորների…
Դեկտեմբերի 9-ին Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Կողեսի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը: Դասի թեման էր «Մեխանիկական տատանումներ»: Դասն անց էր կացվում նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Դասի ողջ ընթացքում կիրառվեց էլեկտրոնային գրատախտակ: Սահիկահանդեսի միջոցով ուսուցչուհին ամփոփեց…
Չնայած 2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակը մոտենում է իր ավարտին, բայց դրանով չի թուլանում ուսումնական գործընթացը Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բազմաբնույթ միջոցառում-հաշվետվությունները շարունակվում են. ուսումնական կիսամյակի աշխատանքներն ամբողջանում են իրենց արդյունքներով:
Առաջավոր փորձի հերթական բաց դաս էր III Ա դասարանում: Դասը վարում էր փորձաշատ մանկավարժ, իր մասնագիտության…
2016թ. նոյեմբերի 28-ից դեկտեմբերի 12-ը մեկնարկեց «Բարին արա» 9-րդ համաքաղաքային ակցիան, որը կրում էր «Համախմբման 1 նախաձոռնություն» խորագիրը: Դեկտեմբերի 9-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում՝ նվիրված տարեցներին և կամավոր հանգանակություն, որի հասույթով օգնություն ցուցաբերվեց չորս միայնակ ծերերին: Դպրոցը մասնակցություն ունեցավ նաև ձեռքի աշխատանքների բարեգործական…
Հերթական լուրջ հաջողությունը արձանագրեց Վանաձորի հ.23 հիմնական դպրոցը՝ ի դեմս 8ա դասարանի աշակերտուհի Եվա Պետրոսյանի: «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի հանրապետական 4-րդ փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ռուսաց լեզվով լավագույն շարադրության մրցույթում հաղթող ճանաչվելու համար մեր դպրոցի սանը արժանացել է դիպլոմի և արժեքավոր մրցանակի:
Բազմաթիվ շարադրությունների միջից ժյուրին նախապատվությունը տվել է…
Դեկտեմբերի 21-ին Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում հանդիպում կազմակերպվեց Մխիթար Տիգրանյանի հետ:Հանդիպմանը մասնակցում էին դպրոցի աշակերտները, տնօրենը, ՄԿԱ փոխտնօրենը և դպրոցի ոստիկանը:Հանդիպումը տեղեկատվական էր, ճանաչողական և հետաքրքիր:Դատախազը աշակերտների հետ զրուցեց հետևյալ թեմաներով`
1.Կյանքի դեմ ուղղված հանցագործություններ
2.Սպանություն
3.Անզգուշությամբ մահ պատճառել
4.Հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում կատարված սպանություն
5.Մոր կողմից նորածին…
Ըստ դասղեկի նախապես կազմած պլանի, դեկտեմբերի 16-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 4գ դասարանի աշակերտները ներկայացրին միջոցառում «Մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է» խորագրով:
Միջոցառման նպատակն էր ամրապնդել և խորացնել սովորողների ձեռք բերած գտելիքներն առողջ ապրելակերպի ,ճիշտ սնվելու և սպորտով զբաղվելու մասին:Միջոցառումը նպատակ ուներ նաև զարգացնել աշակերտների գեղագիտական կարողությունները…
Դեկտեմբերի 19-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Ամանորի տոնին: Տոնական շքեղ ձևավորումով զարդարված բեմը հենց սկզբից գրավեց հանդիսատեսին, իսկ աշակերտների բեմական խոսքը և վարպետությունը հիացմունք պատճառեցին բոլորին: Միջոցառումն սկսվեց տոնածառի մոտ Ամանորին սպասող երեխայի խոհերով, թե արդյոք Ձմեռ պապ կա՞: Եվ կատարվում է հրաշք, հայտնվում…
2016թ. նոյեմբերի 14-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ՀՀ շախմատի դպրոցականների 11-րդ օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Մինչ մրցույթի սկսվելը Vբ դասարանի աշակերտների կողմից անցկացվեց փոքրիկ միջոցառում՝ «Շախմատը գիտություն է, արվեստ և սպորտ» խորագրով: Ամենուրեք զգացվում էր շախմատի շունչը՝ և՛ ձևավորման, և՛ երեխաների հանդերձանքի մեջ: Միջոցառման ընթացքում նշվեց,…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ