Չնայած 2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակը մոտենում է իր ավարտին, բայց դրանով չի թուլանում ուսումնական գործընթացը Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բազմաբնույթ միջոցառում-հաշվետվությունները շարունակվում են. ուսումնական կիսամյակի աշխատանքներն ամբողջանում են իրենց արդյունքներով:
Առաջավոր փորձի հերթական բաց դաս էր III Ա դասարանում: Դասը վարում էր փորձաշատ մանկավարժ, իր մասնագիտության…
2016թ. նոյեմբերի 28-ից դեկտեմբերի 12-ը մեկնարկեց «Բարին արա» 9-րդ համաքաղաքային ակցիան, որը կրում էր «Համախմբման 1 նախաձոռնություն» խորագիրը: Դեկտեմբերի 9-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր միջոցառում՝ նվիրված տարեցներին և կամավոր հանգանակություն, որի հասույթով օգնություն ցուցաբերվեց չորս միայնակ ծերերին: Դպրոցը մասնակցություն ունեցավ նաև ձեռքի աշխատանքների բարեգործական…
Հերթական լուրջ հաջողությունը արձանագրեց Վանաձորի հ.23 հիմնական դպրոցը՝ ի դեմս 8ա դասարանի աշակերտուհի Եվա Պետրոսյանի: «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի հանրապետական 4-րդ փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ռուսաց լեզվով լավագույն շարադրության մրցույթում հաղթող ճանաչվելու համար մեր դպրոցի սանը արժանացել է դիպլոմի և արժեքավոր մրցանակի:
Բազմաթիվ շարադրությունների միջից ժյուրին նախապատվությունը տվել է…
Դեկտեմբերի 21-ին Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում հանդիպում կազմակերպվեց Մխիթար Տիգրանյանի հետ:Հանդիպմանը մասնակցում էին դպրոցի աշակերտները, տնօրենը, ՄԿԱ փոխտնօրենը և դպրոցի ոստիկանը:Հանդիպումը տեղեկատվական էր, ճանաչողական և հետաքրքիր:Դատախազը աշակերտների հետ զրուցեց հետևյալ թեմաներով`
1.Կյանքի դեմ ուղղված հանցագործություններ
2.Սպանություն
3.Անզգուշությամբ մահ պատճառել
4.Հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում կատարված սպանություն
5.Մոր կողմից նորածին…
Ըստ դասղեկի նախապես կազմած պլանի, դեկտեմբերի 16-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 4գ դասարանի աշակերտները ներկայացրին միջոցառում «Մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է» խորագրով:
Միջոցառման նպատակն էր ամրապնդել և խորացնել սովորողների ձեռք բերած գտելիքներն առողջ ապրելակերպի ,ճիշտ սնվելու և սպորտով զբաղվելու մասին:Միջոցառումը նպատակ ուներ նաև զարգացնել աշակերտների գեղագիտական կարողությունները…
Դեկտեմբերի 19-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Ամանորի տոնին: Տոնական շքեղ ձևավորումով զարդարված բեմը հենց սկզբից գրավեց հանդիսատեսին, իսկ աշակերտների բեմական խոսքը և վարպետությունը հիացմունք պատճառեցին բոլորին: Միջոցառումն սկսվեց տոնածառի մոտ Ամանորին սպասող երեխայի խոհերով, թե արդյոք Ձմեռ պապ կա՞: Եվ կատարվում է հրաշք, հայտնվում…
2016թ. նոյեմբերի 14-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ՀՀ շախմատի դպրոցականների 11-րդ օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Մինչ մրցույթի սկսվելը Vբ դասարանի աշակերտների կողմից անցկացվեց փոքրիկ միջոցառում՝ «Շախմատը գիտություն է, արվեստ և սպորտ» խորագրով: Ամենուրեք զգացվում էր շախմատի շունչը՝ և՛ ձևավորման, և՛ երեխաների հանդերձանքի մեջ: Միջոցառման ընթացքում նշվեց,…
Սույն թվականի դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի Ազատ Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 6-րդ «գ» դասարանի աշակերտները, դասղեկ Արմինե Գրիգորյանի օժանդակությամբ, կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված դպրոցի անվանադիր ուսուցչի` Ազատ Խլղաթյանի ծննդյան 106-ամյակին: Աշակերտները գեղեցիկ ասմունքով ներկայացրին Ազատ Խլղաթյանի կյանքը, ծննդավայրը, անցած ուղին` արժևորելով սրտացավ ու ազգանվեր ուսուցչի կատարած աշխատանքն ու ծավալած գործունեությունը:…
Նախատոնական տրամադրություն է տիրում Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Ամանորյա միջոցառումները լրացնում են մեկը մյուսին: Դեկտեմբերի 13-ին 7 բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ Մ.Քոչարյան) ներկայացրեցին, թե ինչպես են դիմավորում Ամանորը տարբեր երկրներում: Ուրախ տրամադրությունը վարակել էր ներկաներին: Միջոցառումը բազմաբովանդակ էր, տոնական և հետաքրքիր: Երեխաները ներկայացան տարբեր հերոսների կերպարներով, գեղեցիկ երգ…
2016թ. դեկտեմբերի 13-ին Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդուսենկոն կազմակերպել էր փորձարարական դաս «Հնչերանգ» թեմայից: Դասը հագեցած էր ժամանակակից մեթոդներով: Ուսոուցիչը զարգացրեց երգերի հնչերանգային փոփոխությունները զգալու, երգերը բեմականացնելու կարողությունը, տարբերելու մարդկային ձայների, նվագարանների տեսակները: Սերը հայկական կոմպոզիտորական և ժողովրդական երգերի հանդեպ ապահովված էր:
րեխաները…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ