Հին իմաստախոսությունն ասում է՝ կյանքը փորձությունների շղթա է...Ավելացնենք՝ փորձությունները կոփում ու «մշակում» են մարդուն։Սակայն կան անդառնալի կորուստներ,ակնթարթային ոչնչացումներ,որոնք ոչ թե կոփում, այլ սպիանում են՝ իրենց կնիքը թողնելով հոգուդ վրա։Անցել է համարյա երեք տասնամյակ, սակայն 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի ահասարսուռ հետևանքները դեռ հիշեցնում են իրենց/ի դեպ, այն Անդրկովկասի ամենահզոր երկրաշարժն էր։Հիշատակման նպատակը,…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 2 ին տեղի ունեցավ «Թադեոս և Բարդուղիմեոս» առաքյալներին նվիրված միջոցառում,որին մասնակցում էր 9 բ դասարանը:Միջոցառման նպատակն էր առաքյալների հիշատակության օրը կամ տոնը հասանելի դարձնել բոլորին,ինչպես նաև ներկայացնել Հայաստանյաց Առաքելական եկեղեցու հիմնադրումից մինչ այսօր անցած ճանապարհը: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները խոսեցին հայկական եկեղեցական տոների նշման արարողակարգերի մասին,որի ժամանակ ներկա հյուրերը…
«Ընկերությունը կյանքի գեղեցկագույն մարգարիտն է»
Հենրիխ Մարքս
Այս խոսքերով սկսվեց Եղվարդի Հ.Թադևոսյանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասղեկի ժամը, որը նվիրված էր ընկերությանը: Երեխաները գրել էին շարադրություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին: Հորինել էին բանաստեղծություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին:Փոքրիկ Աննան իր բանաստեղծությունը նվիրել էր իր…
Այս օրը հրավեր ստացանք մասնակցելու Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի X դասարանի կազմակերպած «Ձեզ տեսնենք, աղջիկներ» մրցույթին։
Հաղորդավարների ազդարարելուց հետո «Արև», «Ժպիտ», «Աստղիկներ» թիմերի մասնակիցները զբաղեցրին իրենց տեղերը, ու սկսվեց … Է՛լ սեղանի սպասքադրում, է՛լ աղցանների պատրաստում - ձևավորում, է՛լ ասեղնագործություն, է՛լ վարսահարդարում։ Տասներորդցիներն ամեն ինչ անում էին՝ ապացուցելու համար, որ…
Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցում այս օրերին այնպիսի եռուզեռ է, որ ոչ դրսի ցուրտն ենք հասցնում զգալ, ոչ մոտեցող տոների բերկրանքը ․․․ Թեմատիկ ու տնօրենության կողմից գրավորներ, կիսամյակային ստուգարքներ, դասասենյակների տոնական ձևավորում ու այդ ամենից զատ՝ տարատեսակ միջոցառումներ։
Այսօր, օրինակ, Գյումրու մանկավարժական ինստիտուտի պրակտիկանտները ինտելեկտուալ խաղ - մրցույթ էին կազմակերպել՝…
Դասվար Համեստ Դարբինյանը 1բ դասարնում կազմակերպել էր գեղեցիկ միջոցառում՝ «Մաթեմատիկայի զարմանահրաշ աշխարհում» խորագրով: Աշակերտները ներկայացան ողջույնի խոսքով: Քանի որ ոչ բոլոր տառերն էին սովորել, ուսուցչուհու օգնությամբ նամակ գրեցին թվերի թագուհուն և հրավիրեցին մասնակցելու իրենց միջոցառմանը:
Թագուհին չուշացավ: Նա մեծ սիրով ներկայացավ ու փորձեց պարզել, թե ինչ են մինչ օրս սովորել…
Գավառի Ս. Քոչարյանի անվան N1 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Ով ում է նման» թեմայով:
Դասը նպատակն էր զարգացնելու աշակերտների հաղորդակցական, համագործակցային, քննադատական մտածողության, ստեղծագործական երևակայության, կապակցված խոսք կառուցելու կարողությունները:
Դասը կառուցված էր ԽԻԿ համակարգ տեխնոլոգիայով: Խթանման փուլում աշակերտները վերհիշեցին կենդանիների ձագերի, կենդանիների խմբերի և կենդանիների արձակած…
Նոյեմբերի 25-ին Գավառի Ս. Քոչարյանցի անվան N1 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ՝ Գ. Բատիկյան) անցկացվեց բաց դաս մայրենիից։
Դասի թեման էր Վախթանգ Անանյանի «Վայրի տանձենու տակ» պատմվածքը։
Աշակերտները ներկայացրին հեղինակի՝ Վ. Անանյանի կյանքը և նրա գրական գործնեությունը։ Հեղինակի գրական գործնեությունը ներկայացնելիս նրանք ակնառու դարձրին հեղինակին՝ որպես հայրենի բնության, կենդանական…
Օրերս Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ անցկացվեցին դասղեկի ժամեր:
2016 թ-ի դեկտեմբերի 5-ին 7 Ա և 7 Գ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Արամ Խաչատրյանին և նրա երկու ստեղծագործություններին՝ «Գայանե» բալետին և «Ջութակի կոնցերտ»-ին: Դասը կազմակերպել էին աշակերտական խորհրդի անդամներ Ժասմին Ամիրյանը /8…
ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրվան ընդառաջ յուրօրինակ միջոց էին ընտրել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանի աշակերտները:
Կենսաբանության ուսուցչուհի Եղսիկ Մարությանի ղեկավարությամբ նրանք կազմակերպեցին ֆլեշմոբ, որի ուղերձն էր. Ամեն մի ախտի դեմ, կյանքի ամեն մի դժվար պահին Ձեզ կօգնի ամուր Սերը, Հավատարմությունը: Իսկ կարմիր գույնը…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ