Այս օրը հրավեր ստացանք մասնակցելու Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի X դասարանի կազմակերպած «Ձեզ տեսնենք, աղջիկներ» մրցույթին։
Հաղորդավարների ազդարարելուց հետո «Արև», «Ժպիտ», «Աստղիկներ» թիմերի մասնակիցները զբաղեցրին իրենց տեղերը, ու սկսվեց … Է՛լ սեղանի սպասքադրում, է՛լ աղցանների պատրաստում - ձևավորում, է՛լ ասեղնագործություն, է՛լ վարսահարդարում։ Տասներորդցիներն ամեն ինչ անում էին՝ ապացուցելու համար, որ…
Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցում այս օրերին այնպիսի եռուզեռ է, որ ոչ դրսի ցուրտն ենք հասցնում զգալ, ոչ մոտեցող տոների բերկրանքը ․․․ Թեմատիկ ու տնօրենության կողմից գրավորներ, կիսամյակային ստուգարքներ, դասասենյակների տոնական ձևավորում ու այդ ամենից զատ՝ տարատեսակ միջոցառումներ։
Այսօր, օրինակ, Գյումրու մանկավարժական ինստիտուտի պրակտիկանտները ինտելեկտուալ խաղ - մրցույթ էին կազմակերպել՝…
Դասվար Համեստ Դարբինյանը 1բ դասարնում կազմակերպել էր գեղեցիկ միջոցառում՝ «Մաթեմատիկայի զարմանահրաշ աշխարհում» խորագրով: Աշակերտները ներկայացան ողջույնի խոսքով: Քանի որ ոչ բոլոր տառերն էին սովորել, ուսուցչուհու օգնությամբ նամակ գրեցին թվերի թագուհուն և հրավիրեցին մասնակցելու իրենց միջոցառմանը:
Թագուհին չուշացավ: Նա մեծ սիրով ներկայացավ ու փորձեց պարզել, թե ինչ են մինչ օրս սովորել…
Գավառի Ս. Քոչարյանի անվան N1 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Ով ում է նման» թեմայով:
Դասը նպատակն էր զարգացնելու աշակերտների հաղորդակցական, համագործակցային, քննադատական մտածողության, ստեղծագործական երևակայության, կապակցված խոսք կառուցելու կարողությունները:
Դասը կառուցված էր ԽԻԿ համակարգ տեխնոլոգիայով: Խթանման փուլում աշակերտները վերհիշեցին կենդանիների ձագերի, կենդանիների խմբերի և կենդանիների արձակած…
Նոյեմբերի 25-ին Գավառի Ս. Քոչարյանցի անվան N1 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ՝ Գ. Բատիկյան) անցկացվեց բաց դաս մայրենիից։
Դասի թեման էր Վախթանգ Անանյանի «Վայրի տանձենու տակ» պատմվածքը։
Աշակերտները ներկայացրին հեղինակի՝ Վ. Անանյանի կյանքը և նրա գրական գործնեությունը։ Հեղինակի գրական գործնեությունը ներկայացնելիս նրանք ակնառու դարձրին հեղինակին՝ որպես հայրենի բնության, կենդանական…
Օրերս Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ անցկացվեցին դասղեկի ժամեր:
2016 թ-ի դեկտեմբերի 5-ին 7 Ա և 7 Գ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Արամ Խաչատրյանին և նրա երկու ստեղծագործություններին՝ «Գայանե» բալետին և «Ջութակի կոնցերտ»-ին: Դասը կազմակերպել էին աշակերտական խորհրդի անդամներ Ժասմին Ամիրյանը /8…
ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրվան ընդառաջ յուրօրինակ միջոց էին ընտրել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանի աշակերտները:
Կենսաբանության ուսուցչուհի Եղսիկ Մարությանի ղեկավարությամբ նրանք կազմակերպեցին ֆլեշմոբ, որի ուղերձն էր. Ամեն մի ախտի դեմ, կյանքի ամեն մի դժվար պահին Ձեզ կօգնի ամուր Սերը, Հավատարմությունը: Իսկ կարմիր գույնը…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում «Երկրաշարժ» թեմայով դասը վարում էր ֆիզիկայի և բնագիտության ուսուցչուհի Մարինե Բաբայանը:
«Աղետների ռիսկի նվազեցման կրթություն» ծրագրի շրջանակներում դիտարկում էր իրականացնում Save the Children կազմակերպության ներկայացուցիչը: 6-րդ դասարանցիները մեկնաբանեցին դասի վերաբերյալ բոլոր եզրույթները, դիտեցին ուսուցողական մուլտֆիլմ, գտան դասասենյակի անվտանգ և վտանգավոր տեղամասերը:
Ներկայացուցիչը համոզվեց, որ…
Հայաստանը իմ անունն է,
Ազգանունն է,
Ինձ ուժ տվող զորությունն է,
Իմ հինը և նորությունն է,
Իմ լեզուն է, այբուբենը.
Ուրիշ խոսքով այն ամենը,
Որ կոչվում է հայրենի տուն:
Նոյեմբերի 23-ին Աբովյանի Վ.Համբարձումյանի անվան №10 հիմնական դպրոցի փոքր դահլիճում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանին,…
Նոյեմբերի 30-ին Աբովյանի Վ.Համբարձումյանի անվան N10 հիմն. դպրոցի III Զ դասարանի դասվար Նոնա Պողոսյանը կազմակերպեց և իրականացրեց բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: Դասը կազմակերպված էր «Հայ ասպետ» հեռուստախաղի նմանությամբ: Դասի մուտքը խոսուն էր ու հետաքրքիր: Երեխաները պարի ձևով ներկայացրին մոլորակների պտույտը Արեգակի շուրջ: Աշակերտները բաժանվել էին երեք խմբի…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ