Նոյեմբերի 17-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց ուսումնաճանաչողական նպատակ հետապնդող այց Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ 9-10-րդ դասարանների ներկայացուցիչները ֆիզիկայի ուսուցչուհի Ն. Քալանթարյանի նախաձեռնությամբ և ղեկավարմամբ այցելեցին ուսումնական հաստատություն. եղան ՀՊՄՀ թանգարանում, ընթերցասրահում, աստղադիտարանում և լաբորատորիաներում։ Հետաքրքիր և տպավորիչ հանդիպման ընթացքւմ մեր աշակերտները լուսավորվեցին արժեքավոր տեղեկություններով՝ բուհի հիմնադրման պատմության, այնտեղ ուսում ստացած նշանավոր…
«Ջինիշյանի հիշատակի» հիմնադրամի«Երիտասարդները ներգրավված հասարակության մեջ» ծրագրի շրջանակում դեկտեմբերի 12-ին Կապանի հ.6 հիմնական դպրոցում կայացավ «Բանավեճի ակումբների» ընկերական հանդիպում, Կապանի հ.5 հիմնական և Կապանի հ.2 ավագ դպրոցների միջև:
Բանավեճի թեման էր «Տեղեկատվական տեխնոլոգիան կարող է փոխարինել ուսուցչին»:
Վիճակահանությամբ ավագ դպրոցը հանդես եկավ «Կողմ», իսկ…
2016 թվականի հոկտեմբերի 10-ին Կոտայքի մարզի Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ «Մի մեծ արև ենք միասին» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը,ուսուցիչները: Դահլիճում թևածում էր ուրախ և ջերմ տրամադրություն: Ուսուցչուհին «արևն» էր, աշակերտները՝ «արևի շողերը», իսկ նրանցից արձակած լույսն ու ջերմությունը պարուրում էր դահլիճում ներկաների…
Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ), ՀՀ կառավարության՝ ի դեմս ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ նախաձեռնել և իրականացնում է ինժեներական լաբորատորիա-խմբակների ներդրման ծրագիր հանրակրթական դպրոցներում:
Ծրագրի նպատակն է հանրակրթական դպրոցներում արտադասարանային խմբակների ձևաչափով ստեղծել ինժեներական և ռոբոտաշինության խմբակներ, բացահայտել բնագիտական տաղանդով օժտված երեխաների, նպաստել նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը:
Ծրագիրը գրավիչ է,…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 7-ին տեղական ժամանակով 11-40-ին մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին անմեղ զոհերի հիշատակը: Այնուհետև փոխտնօրեն Անի Վարդանյանը, կազմակերպիչ Անի Ավագյանը և սոց. մանկավարժ Մելինե Ստեփանյանը անցկացրեցին սեմինար ԱԽ-ի անդամների հետ: Մի քանի րոպե վերապրեցին այդ սոսկալի օրը` դիտելով տեսանյութ: Ախ-ի անդամները պատրաստեցին պաստառներ, որոնց…
Նոյեմբերի 30-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ չորրորդ Բ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ: Միջոցառումը ՝ «Երկիր մոլորակը և իր ընկերները» խորագիրը կրող, կազմակերպել էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի ուսուցչուհի Անի Մանուկյանը:
Տիեզերքի հրեշտակը փորձում է հաշտեցնել Երկիր մոլորակի ընկերներին՝ Ջրոլորտին, Քարոլորտին, Մթնոլորտին և Կենսոլորտին և…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ԾԽ հետ կազմակերպվեց ծնողավարման դասընթաց «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» թեմայով:
Նպատակները
1.Ներկայացնել դրական դաստիարակչական մոտեցումների ընդհանուր դրույթները և համապատասխան հմտություններն ու գիտելիքները:
Օգնել հասկանալ …
2.0-18 տարեկան երեխաների զարգացման որոշ հիմնական առանձնահատկությունները ,որոնց վրա դրականորեն կամ բացասականորեն ազդում են մեծահասակների կարգապահական գործողությունները :
3.Երեխաների…
Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:
Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն…
Մարդու կյանքում լինում են շրջադարձային պահեր, երբ ակամա փոխվում է աշխարհընկալման ողջ արժեհամակարգը։ Վերջին ժամանակներում թշնամու հետ շփման եզրում կատարվող իրադարձությունները շարունակում են մնալ հայ մարդու օրվա լրազամբյուղի «առաջին հորիզոնականում».ամեն բարի լույսի հետ ամեն հայ մարդ,ամեն հայ մայր բարի լուրի է սպասում սահմանից, հայ զինվորից:
Մարդուն զարդարում են բարի արարքները:Հայ…
2015 թվականի ապրիլին Միավորված ազգերի կազմակերպության հանրային տեղեկատվական վարչության երևանյան գրասենյակը հայտարարել էր նկարների մրցույթ «Ազատություն» վերնագրով:
Մրցույթին մասնակցել էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մի քանի աշակերտներ: Եվ ահա 2016 թվականի նոյեմբերի 25-ին դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Արուսյակ Գրիգորյանը մեծ ուրախություն ապրեց, երբ նրան զանգահարեցին…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ