Ճերմակ ձմեռը իր ողջ խստությամբ թագավորում է Կապան քաղաքում: Սար ու ձոր, բակ ու տանիք ճերմակել են, իսկ Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում երփնավառ աշուն է ու անսահման սեր: 8-րդ դասարանցիների շուրթերից հնչած Առնո Բաբաջանյանի և Բիթլսի երգերը ներկաներին տանում են սիրո արահետներով, Վահան Տերյանի և Վիլյամ Շեքսպիրի սիրո խոստովանությունները`…
«Մեր մեծերը» միջոցառումների շրջանակում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված սփյուռքահայ գրող Վահե Հայկի ծննդյան 120- ամյակին: Միջոցառումն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանը յոթերորդ բ դասարանի աշակերտների միջոցով:
Դասասենյակում փակցված էր արևմտահայ գրողների նկարները, որոնց շարքում նաև՝ Վ. Հայկի նկարները: Աշակերտները…
Դեկտեմբերի 9-ին երկարամյա դասվար Գրետա Հարությունյանի նախաձեռնությամբ կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի դաս-ցուցահանդեսը` կերպարվեստ առարկայից:
Ցուցահանդեսը վերնագրված էր «Իմ հույզերի ներկապնակը», որը բովանդակում էր ստեղծագործող աշակերտների մտահղացումները:
Պաշտոնական բացումից հետո ներկաները` տնօրենության անդամներ, ուսուցիչներ, ծնողներ մասնակից եղան վերածննդի ժամանակաշրջանի հոլոգրամային:
Դասի զարգացումը միջնադարյան…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում կատարեցին այց Կապանի «Բարեշեն» հացաթխման արտադրական ձեռնարկություն: Սովորողները ծանոթացան հացաթխման տեխնոլոգիային, հրուշակեղենի պատրաստման և ձևավորման «գաղտնիքներին»: Նրանք շատ տպավորված էին և փորձեցին նաև որոշ աշխատանքներում օգնել վարպետներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
Դեկտեմբերի 6-ին Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի քիմիայի մասնաշենքում առավոտից եռուզեռ էր: Քիմիայի ուսուցչուհի Ա. Զուրաբյանը և IXբ դասարանի աշակերտները պատրաստվում էին փորձարարական դասի: Նրանց ոգևորել էր դպրոցի տնօրեն Գ.Քարհանյանի յուրահատուկ նվերը՝ քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը` համալրված նոր տարրերով, հայկական տարբերակով և շքեղ դիզայնով:
Փորձարարական դասի թեման «Կերակրի աղն»…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում բաց դաս էր երկրաչափություն առարկայից՝ VIIա դասարանում: Երկրաչափության ուսուցչուհի Գ. Հակոբյանը դասարանը բաժանեց երկու թիմերի միջև: Առաջին փուլը՝ եռանկյուն,կիսորդ, բարձրություն և միջնագիծ: Երկրորդ փուլը՝ իմաստավորման փուլ և երրորդ փուլը՝ դրոշակներով խաղ: Դասը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով,երկրաչափական պատկերներով և պաստառներով: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին երկրաչափական …
2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…
Դեկտեմբերի 1-ին Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի կանխարգելմանը և միգրացիայի հիմնախնդիրներին նվիրված սեմինար: Հետաքրքիր տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, խաղային վարժություններ, զուգահեռների անցկացում միգրացիայի և ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի տարածման միջև` այս բոլոր հարցերի շուրջ տարածվեց բուռն քննարկում, արվեցին կարևոր հետևություններ: Սեմինարին իրենց ակտիվ մասնակցությունը բերեցին նաև Հացառատի թիվ…
Մոմավառւթյուն, զոհերի հիշատակի ոգեկոչում, լռության րոպե…
Այսպես Գավառի ավագ դպրոցում նշեցինք Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 28-ամյա տարելիցը:
1988 թվական, 7-ը դեկտեմբերի, ժամը 11.42-ին 10 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժը 40 վայրկյանում ավերեց Հայաստանի 41 տոկոսը:25 հազար զոհ, 500 հազարից ավելի անօթևան մնացածներ: Եվ ամբողջ աշխարհ , որ կանգնեց հայերիս կողքին, սատարեց, փորձեց փարատել…
2016թ. նոյեմբերի 25-ին Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում» աշակերտական գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի շնորհանդեսը: Սույն գիտական ժողովածուում ներառված են այն զեկուցումները, որոնք առանձնանում են հետազոտական պատշաճ մակարդակով, գիտական, տեսական ու գործնական աշխատանքի խորությամբ և արդիականությամբ: Մասնակցում էին 9գ դասարանի աշակերտներ Ներսիսյան Նունեն և Միրաքյան…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ