Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի ասմունքի խմբակի շնորհաշատ երեխաները: Գեղեցիկ դահլիճում թևածում էր աշնանային տրամադրությունը. երեխաները միջոցառման ընթացքում շփվեցին բնության հետ,փորձեցին բանալ թախծոտ աշնան գաղտնիքները: Այո՛, թախծոտ, որովհետև աշունը իր կաթիլե մատներով շոյում է մեռնող տերևների մարմինն ու հետո հանդարտ ու մեղմիկ պարում ջրերի վրա… երգում տանիքներին, կամաց ու թախծոտ լալիս…
Վանաձորի Ա. Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ «ա» դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ ու Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Մարգարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված դաս-միջոցառումը նվիրված էր հայ մեծ դրամատուրգ Լևոն Շանթին: Աշակերտները ներկայացրեցին Լ. Շանթի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, բեմադրեցին հատվածներ «Հին աստվածներ» դրամայից: Միջավայրը Սևանի հինավուրց կղզին էր, ջրի…
Տավուշի մարզի Բաղանիս և Ոսկեվան համայքների երեխաների շահերի պաշտպանության խումբը, որը ձևավորվել է 2016 թ. հոկտեմբերին, անցավ իր հերթական վերապատրաստումը «Կարիքների գնահատում և տվյալների հավաքագրում, մշակում, վերլուծություն» թեմայով: Դասընթացը ներառում էր ծրագրի կառուցվածքի ու իրագործման մասին համապարփակ ծանոթացում, թե ինչ է ծրագիրը և ինչպես է դա իրականանում: Թիմային աշխատանքի միջոցով…
2016 թվականի նոյեմբերի 29-ին Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը կրում էր «20-րդ դարի դարի մեծագույն արվեստագետը՝ Շարլ Ազնավուրը» խորագիրը: 6ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին համաշխարհային էստրադայի դասական երգչի, երգահանի, կինոդերասանի և հասարակական գործչի կյանքն ու գործունեությունը, բարեգործական աշխատանքները: Կարևորեցին այն, որ, լինելով լեգենդ, Շարլ Ազնավուրն իսկական հայրենասեր է: Իր…
Հանրապետության դպրոցներում արդեն երեք ամիս է, ինչ մշակութային եռուզեռ է: Կազմակերպվող բաց դասերն ու բանավեճերը, ասմունքի ու երգի մրցույթները դպրոցականների համար ինքնադրսևորվելու, իրենց կարողությունները ցուցադրելու լավ հնարավորություն են։
Գեղարքունիքի մարզի Վարդենսիսի հ.4 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտուհի Սուսաննա Պողոսյանի անկրկնելի ելույթ ունեցավ «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի չորրորդ փառատոնի…
Գթասրտությունը աստվածաշնչյան 7 առաքինություններից մեկնէ:Մարդկանց օգնելն ու կարեկցելը հենց մարդ լինելու առաջին գրավականն է:
Դեկտեմբերի 3-ը ՄԱԿ-ի կողմից հաստատված հաշմանդամություն ունեցող անձանց միջազգային օրն է: Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան հ1 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը,դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչը՝ Ս. Գամազյանի և ուսուցչուհի Ռ.Մկրտչյանի համագործակցությամբ «Գթասրտության և միասնության շաբաթ» խորագրով անցկացրած զրույցներից հետո միջոցառումը…
2016թ նոյեմբերի 25-ին հայ գրականության բաց դաս-միջոցառում էր Կապանի h.2 ավագ դպրոցի 12ա դասարանում (ուսուցիչ Լուսինե Գրիգորյան): Դասի թեման էր «Պարույր Սևակի սիրային քնարերգությունը»: Դասի նպատակն էր մեկնարկել Սևակի սիրո թեմայով գրված ստեղծագործությունները, ներկայացնել` հոգեբանական ինչ վիճակներ են բնորոշ Սևակի քնարական հերոսին: Դասը ընթացավ Խիկ համակարգով: Աշակերտները մեկնաբանեցին «Սիրո ճանապարհին»,…
Դեկտեմբերի երկուսին խնկոյանական շունչն էր թևածոմ Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան №16 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանում: Աշակերտները սկզբում ներկայացրին նրա մանկության տարիները, ապա հանդիսատեսին ծանոթացրին «Հասկեր» և «Աղբյուր» ամսագրերի հետ, որտեղ աշխատակցել է Աթաբեկ Խնկոյանը: Միջոցառման մասնակիցները լուսաէկրանին տեսան նաև Աթաբեկ Խնկոյանի կազմած դասագրքերը՝ «Լուսաբեր», «Կարմիր արև» և «Մեր դպրոցը»: Մեծ ոգևորությամբ…
Ուսուցման լավագույն փորձի տարածման լավագույն միջոցներից մեկն էլ բաց դասերի կազմակերպումն է, որն արդեն ավանդույթ է դարձել Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բաց դասերը նաև հնարավորություն են տալիս դասավանդումն իրականացնել ավանդական և ժամանակակից մեթոդների ճիշտ, դասի նպատակին համահունչ ընտրությամբ, կիրառմամբ, համադրմամբ, տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցների տեղին և…
ՎՎ գրասենյակի «Մեր խաղաղության ճանապարհը» ծրագրի շրջանակում, Կապանի 5 հիմնական դպրոցի դասվար Ա. Հայրապետյանը վարեց խմբակի հերթական պարապմունքը:
Թեման «Խաղաղության կառուցումն է»:
Խմբակում ներգրավված են խոցելի ընտանիքների սովորողներ, որոնք օթևանում են «Երեխաների խնամքի և պաշտպանության գիշերօթիկ հաստատությունում»:
Սովորողները նախ ճյուղ առ ճյուղ բացահայտեցին նախորդ պարապմունքում իրենց իսկ կառուցած «Խաղաղության ծառը», ապա…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ