2016 թվականի նոյեմբերի 29-ին Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը կրում էր «20-րդ դարի դարի մեծագույն արվեստագետը՝ Շարլ Ազնավուրը» խորագիրը: 6ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին համաշխարհային էստրադայի դասական երգչի, երգահանի, կինոդերասանի և հասարակական գործչի կյանքն ու գործունեությունը, բարեգործական աշխատանքները: Կարևորեցին այն, որ, լինելով լեգենդ, Շարլ Ազնավուրն իսկական հայրենասեր է: Իր…
Հանրապետության դպրոցներում արդեն երեք ամիս է, ինչ մշակութային եռուզեռ է: Կազմակերպվող բաց դասերն ու բանավեճերը, ասմունքի ու երգի մրցույթները դպրոցականների համար ինքնադրսևորվելու, իրենց կարողությունները ցուցադրելու լավ հնարավորություն են։
Գեղարքունիքի մարզի Վարդենսիսի հ.4 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտուհի Սուսաննա Պողոսյանի անկրկնելի ելույթ ունեցավ «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի չորրորդ փառատոնի…
Գթասրտությունը աստվածաշնչյան 7 առաքինություններից մեկնէ:Մարդկանց օգնելն ու կարեկցելը հենց մարդ լինելու առաջին գրավականն է:
Դեկտեմբերի 3-ը ՄԱԿ-ի կողմից հաստատված հաշմանդամություն ունեցող անձանց միջազգային օրն է: Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան հ1 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը,դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչը՝ Ս. Գամազյանի և ուսուցչուհի Ռ.Մկրտչյանի համագործակցությամբ «Գթասրտության և միասնության շաբաթ» խորագրով անցկացրած զրույցներից հետո միջոցառումը…
2016թ նոյեմբերի 25-ին հայ գրականության բաց դաս-միջոցառում էր Կապանի h.2 ավագ դպրոցի 12ա դասարանում (ուսուցիչ Լուսինե Գրիգորյան): Դասի թեման էր «Պարույր Սևակի սիրային քնարերգությունը»: Դասի նպատակն էր մեկնարկել Սևակի սիրո թեմայով գրված ստեղծագործությունները, ներկայացնել` հոգեբանական ինչ վիճակներ են բնորոշ Սևակի քնարական հերոսին: Դասը ընթացավ Խիկ համակարգով: Աշակերտները մեկնաբանեցին «Սիրո ճանապարհին»,…
Դեկտեմբերի երկուսին խնկոյանական շունչն էր թևածոմ Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան №16 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանում: Աշակերտները սկզբում ներկայացրին նրա մանկության տարիները, ապա հանդիսատեսին ծանոթացրին «Հասկեր» և «Աղբյուր» ամսագրերի հետ, որտեղ աշխատակցել է Աթաբեկ Խնկոյանը: Միջոցառման մասնակիցները լուսաէկրանին տեսան նաև Աթաբեկ Խնկոյանի կազմած դասագրքերը՝ «Լուսաբեր», «Կարմիր արև» և «Մեր դպրոցը»: Մեծ ոգևորությամբ…
Ուսուցման լավագույն փորձի տարածման լավագույն միջոցներից մեկն էլ բաց դասերի կազմակերպումն է, որն արդեն ավանդույթ է դարձել Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բաց դասերը նաև հնարավորություն են տալիս դասավանդումն իրականացնել ավանդական և ժամանակակից մեթոդների ճիշտ, դասի նպատակին համահունչ ընտրությամբ, կիրառմամբ, համադրմամբ, տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցների տեղին և…
ՎՎ գրասենյակի «Մեր խաղաղության ճանապարհը» ծրագրի շրջանակում, Կապանի 5 հիմնական դպրոցի դասվար Ա. Հայրապետյանը վարեց խմբակի հերթական պարապմունքը:
Թեման «Խաղաղության կառուցումն է»:
Խմբակում ներգրավված են խոցելի ընտանիքների սովորողներ, որոնք օթևանում են «Երեխաների խնամքի և պաշտպանության գիշերօթիկ հաստատությունում»:
Սովորողները նախ ճյուղ առ ճյուղ բացահայտեցին նախորդ պարապմունքում իրենց իսկ կառուցած «Խաղաղության ծառը», ապա…
Արմավիրի թիվ 8 հիմնական դպրոցի «Գտնված երազ» նախակրթարանում «Ոսկե աշուն» էր։ Նախակրթարանի սաներն իրենց գեղեցիկ երգով, պարով ու աշունը գովերգող խոսքերով դահլիճ էին բերել Հայաստանի աշունը՝ իր ողջ ճոխությամբ, առատությամբ ու ոսկեդեղին գույներով։
Երեխաներն իրենց փոքրիկ ելույթներով բնութագրեցին աշունն իր ողջ հմայքով։
Դահլիճը զարդարված էր վառ ծիրանի, կարմիր, դեղին գույներով,…
Գյումրու թիվ մեկ ավագ դպրոցում անցկացվեց ևս մեկ ինքնատիպ դաս հայ գրականությունից: Դասը վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նուբար Ղարագյոզյանը:
12-րդ դասարանի հումանիտար հոսքի աշակերտները ներկայացնում էին իրենց ստեղծագործությունները` «Մի կյանքի պատմություն» վերնագրով: Դասի ակադեմիական նպատակը երեխաների գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացումն էր, վերլուծական մտքի ձևավորումը: Դասի սոցիալական…
Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցում ընտրություններ էին։ Այո, ընտրություններ, բայց ոչ համապետական, այլ «Առաջին անգամ ընտրող» ծրագրի շրջանակներում X-XII դասարանների աշակերտները գործնական ընտրություններ էին անցկացնում։ Նրանք իրենց ստացած տեսական գիտելիքները կիրառեցին գործնականում՝ ընտրելով նախագահ։ Թեկնածուները 4-ն էին՝ իրենց թիմերով, նախընտրական ծրագրերով, հանդիպումների ժամանակացույցով։ Հանձնաժողովն էլ արհեստավարժ էր, խստապահանջ և անաչառ։…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ