Նոյեմբերի 24-ին Արարատի մարզպետ Ռուբիկ Աբրահամյանն այցելել էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոց՝ մասնակցելու գազի միացման հանդիսավոր արարողությանը, որին իրենց ներկայությամբ պատվել էին նաև փոխմարզպետ Ի. Շադյանը, Արարատի մարզպետարանի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Հ. Գասպարյանը, Արարատի ԳԳՄ տնօրեն Է. Ավոյանը, համայնքապետ Կ. Կարապետյանը, Արարատ քաղաքի «Զոհված և վիրավոր ազատամարտիկների…
Արտաշես Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցում տեղի է ունեցել նշանավոր մաթեմատիկոս և ֆիզիկոս Լեոնարդ Էյլերի հիշատակին նվիրված «Էյլեր. նամակներ Գերմանիայի արքայադստերը» գրքի շնորհանդեսը:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են ՀՀ-ում Շվեյցարիայի Արտակարգ և լիազոր դեսպան Լուկաս Գասսերը, գրքի թարգմանիչ, ֆիզմաթ դպրոցի նախկին շրջանավարտ Խաչիկ Գրիգորյանը, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցի տնօրեն Հայկազն…
Ազգասիրությունը բազմահանգույց կոնցեպցիա է: Ամեն մի հայ և, առավել ևս ամեն մի պատասխանատու գործի մարդ պիտի իր ճիշտ ներդրումն ունենա անսահման կարևոր այդ գործընթացին:
Գիտակցական նման վերաբերմունքով հանդես գալով` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի ուսուցիչ Հայկուշ Լոռյանը նոյեմբերի 29-ին կազմակերպեց մի հիանալի բաց դաս` նվիրված հայ մեծ արվեստագետ` նկարիչ-գոբելենագործ, հասարակական…
Արմավիր քաղաքի հ1 ավագ դպրոցի ձմեռնամուտը սկսվեց ՄԻԱՎ-ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրվան նվիրված միջոցառումով: Դպրոցի դաստիարակչական աշխատանքերի կազմակերպիչ Ս. Գամազյանը հետաքրքիր միջոցառում իրականացրեց ակտիվ և նախաձեռնող աշակերտական խորհրդի և բնագիտական մասնախմբի նախագահ Գ. Մհերյանի համագործակցությամբ:
Միջոցառումը սկսվեց դպրոց մտնելու պահից տեղեկատվական գրքույկների բաժանմամբ: Էլեկտրոնային գրադարանում անցկացվեց գիտական վերլուծական սահիկների շնորհանդես,…
Գավառի ավագ դպրոցում շարունակվում են մասնագիտական կողմնորոշմանը նվիրված տեղեկետվական հանդիպումները: Այս անգամ մեր հյուրերը Գ. Պլեխանովի անվան Ռուսաստանի տնտեսագիտական համալսարանի երևանյան մասնաճյուղից էին: Տնտեսագիտական գիտությունների ամբիոնի դոցենտ Ռ. Ա. Մանուկյանը ներկայացրեց իրենց մեծ պահանջարկ վայելող քոլեջի և համալսարանի աշխատանքի ուղղությունները, բաժինները, առանձնահատկություններն ու առաջնահերթությունները:
Մեծ ոգևորություն առաջացրին ռուսերենին չտիրապետող դիմորդների…
Գավառի ավագ դպրոցի մարզադահլիճում ֆիզկուլտուրայի բազմավաստակ ուսուցիչ Վահան Սարգսյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց սպորտլանդիա 10-րդ դասարանների «Հեպարդ» և «Պեգաս» թիմերի միջև: Ձևավորված թիմերում արդեն իսկ նախապատրաստական փուլում մեծ էր ոգևորությունը: Դասղեկների հետ միասին նրանք ապահովեցին մրցույթի տեղեկատվական և գեղարվեստական մասերը:
Լարված պայքար, երկրպագուների ջերմ աջակցություն` էլ ինչ է պետք, որ սպորտային տոնը …
Մեզ հաղթելը դժվար է, երբ էպոսի ոգեղեն ուժը մեզ հետ է:
Նոյեմբերի 28-ին «Սասնա ծռեր» էպոսի մուտքի դաս էր Սիսիանի ավագ դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանում: Դասը հետազոտական-վերլուծական էր: Աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանքներ նյութի շուրջ ու իրենց տեղեկույթով կազմել անհատական-հետազոտական անկյուններ:
Դասն սկսվեց հայրենասիրական երգով, այնուհետև Արման Կարապետյանը ներկայացրեց իր…
Անգնահատելի է ժողովրդական բանահյուսության դերը աշակերտների բարոյական դաստիարակության գործում:Բանահյուսության մեջ ժողովուրդն արտացոլել է իր պատմության առավել կարևոր դեպքերը,իր դարավոր փորձն ու իմաստությունը,ձգտումներն ու իդեալները: Արմավիր մարզի, Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցի 4ա դասարանի դասվար Մ.Գալստյանը կազմակերպել էր դաս- միջոցառում՝ «Բարոյականությունը և Ժողովրդական բանահյուսությունը» խորագրով: Աշակերտները ներկայացրեցին «Աղվեսն ու իր սանիկները»…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի 6-րդ ա դասարանի անգլերենի դաս-հանդեսն անցկացվեց գրադարանում. Ուսուցիչ Լարիսա Ղազարյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան
Դասի թեման. «Հեքիաթների աշխարհում»
Դասի նպատակն էր առակ-հեքիաթների հիման վրա զարգացնել աշակերտների հաղորդակցական ունակությունները, ամրապնդել վարքի տարբեր մոդելները, հնարավորություն տալ արտահայտվելու անգլերենով: Գրադարանում ստեղծվել էր ջերմ հեքիաթային միջավայր: Այնպիսի տպավորություն էր,…
Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի «Բանավեճի ակումբում»` մթնոլորտը շիկացած էր:
Բանավեճի թեման էր «Հայաստանում երեխաների իրավունքները» պաշտպանված են:
«Կողմ»թիմը իր պնդումները փաստում էր ՀՀ և միջազգային օրենքներով, պետական պատկան մարմինների գործունեությամբ:
«Դեմ» դիրքորոշումով հանդես եկող թիմը վկայակոչեց առկա խնդիրները, որոնք խաթարում են երեխայի իրավունքները, վտանգում առողջությունը, խոչընդոտում ընդունակությունների նախադրյալների զարգացմանը:
…«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ