Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IX գ դասարանի աշակերտները դասղեկ Մ. Կարապետյանի և դասվար Ս. Մկրտչյանի հետ այցելեցին Եղվարդի Սուրբ Սարգիս եկեղեցի, ստացան տեր Հովսեփի օրհնանքը, կատարվեց աշակերտներին օրհնելու կարգը։
Այնուհետև, եկեղեցու բակում նրանք ստացան իրենց զանգերը և ավարտական խմբակային նկարները:
Օդը հագեցած էր ջերմությամբ ու սիրով, ու ամպամած և…
«Միայն մի միջոց կա մեծ աշխատանք կատարելու համար` սիրել այն։ Եթե դուք դեռևս այդ համոզմանը չեք հասել, սպասեք»։ Սթիվ Ջոբս
Հիմք ընդունելով այս խոսքերը` Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IV դասարանցիները մեծ սիրով մասնակցեցին գործնական աշխատանքին տեխնոլոգիա առարկայից (ուսուցիչ` Ն. Ենգոյան), որը կրում էր «ՆԱԽԱԳԻԾ» խորագիրը։
Նրանց հանձնարարվել էր կահավորել հյուրասենյակը`…
«Արվեստի մեջ երիտասարդություն նշանակում է հայտնագործության անհագ պահանջ, նորը տեսնելու և պատկերելու կարողություն, նոր և չտրորված ուղիների փնտրում՝ նետվելով դեպի անհայտն ու անծանոթը»:
Մ. Սարյան
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հայտարարվել էր մրցույթ՝ բացահայտելու շնորհալի, տաղանդավոր աշակերտներին արվեստի բոլոր ճյուղերում (նկարչություն, ասմունք, երգ, պար, սպորտ և այլն):
Անցած ամբողջ շաբաթ…
Ամբողջ շաբաթ Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում տիրում էր ուրախ ու լարված մթնոլորտ. հայտարարվել էր վոլեյբոլի ներդպրոցական մրցույթ , որին ակտիվորեն մասնակցեցին դպրոցի բարձր դասարանի աշակերտները(ուսուցիչներ` Տ. Հակոբյան, Ա. Պռազյան)։
Լարված պայքարի արդյունքում տղաների թիմում առաջին տեղը գրավեցին IX ա դասարանի աշակերտները, II տեղը` IX բ դասարանի աշակերտները , իսկ…
Հերթական հետաքրքիր և բովանդակալից դաս-միջոցառումը ռուսաց լեզվից, Կոտայքի մարզի Եղվարդ քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Գևորգյան), կրում էր «Великая Россия» խորագիրը:
Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրին Ռուսաստանի և մայրաքաղաք Մոսկվայի պատմությունը, խոսեցին պետական խորհրդանիշների մասին: Երեխաները լավ տիրապետում էին օտար լեզվին, արտահայտվում էին ազատ և անկաշկանդ։
Գարուն ... Այս զարմանահրաշ եղանակը մեզ ստիպում է երազել, ապրել, սիրել կյանքն ու հավատալ հեքիաթներին։
«Գարնանային պարտեզ» խորագիրը կրող միջոցառման ընթացքում Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի II Գ դասարանի աշակերտներն իրենց գարնանային ջերմությամբ պարուրել էին հանդիսատեսին։
Աշակերտների գունեղ հագուստները և ճաշակով կահավորված սրահը ստեղծել էին տոնական տրամադրություն։
Ժ. Կյուրեղյան
II…
«Մի ազգ, որ չսիրեց իր լեզուն, չապրեց իր լեզվով, չունեցավ իր գրի կերպն ու լեզվի համանվագը, արդեն իսկ մեռած է ոտքի վրա»։
Մ. Խորենացու այս խոսքերը դարեր շարունակ դարձել են փարոս պետականությունը կորցրած հայ ժողովրդի համար, օգնել են պահպանել հայ մշակույթը, ազգային դիմագիծը և դիմագրավել բազմաթիվ փորձությունների, հույսով կերտել ապագան։
…Կան ստեղծագործություններ, որոնք չեն կորցնում իրենց արժեքը, արդիական են բոլոր ժամանակների ու սերունդների համար։ Այդպիսիք են օրորոցային երգերը։
Անցնելով դարերի միջով, մաքրագործվելով և ամեն սերնդի հետ նորից վերածնվելով` այս ստեղծագործությունները չեն ճանաչում ազգություն, դավանանք կամ մաշկի գույն, որովհետև մայրական անսահման սիրո, ջերմության ու անձնազոհության բյուրեղացումն են, որ յուրաքանչյուր մարդ լսում…
Մայիսի 4-ին կայացավ «Կապանի N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ- ի տնօրենի թափուր տեղի համար հայտարարված մրցույթին մասնակցող հավակնորդ Սիրանուշ Հարությունյանի հանդիպումը աշակերտական խորհրդի հետ:
Ներկաներն ազատ ու անկաշկանդ արտահայտեցին իրենց խորհրդակցական կարծիքները Սիրանուշ Հարությունյանի գործունեության վերաբերյալ, քանզի մեկ տասնամյակ է , ինչ վերջինս ղեկավարում է հաստատությունը և իրականացնում ընդգծված աշակերտակենտրոն…
«Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ և 4-6-րդ դասարանների «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման ծրագրի շրջանակում մարզի Նաիրի համայնքի Եղվարդի մանկապատանեկան մարզադպրոցում ապրիլի 19-20-ը կայացել են սպորտլանդիայի մարզային փուլերը, որոնց մասնակցել են տարածքային փուլերը հաղթահարած դպրոցականները (յուրաքանչյուր տարիքային խմբում 8-ական դպրոցական թիմեր):
Երկու տարիքային խմբերում էլ հաղթանակը…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ