Մայիսի 4-ին կայացավ «Կապանի N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ- ի տնօրենի թափուր տեղի համար հայտարարված մրցույթին մասնակցող հավակնորդ Սիրանուշ Հարությունյանի հանդիպումը աշակերտական խորհրդի հետ:
Ներկաներն ազատ ու անկաշկանդ արտահայտեցին իրենց խորհրդակցական կարծիքները Սիրանուշ Հարությունյանի գործունեության վերաբերյալ, քանզի մեկ տասնամյակ է , ինչ վերջինս ղեկավարում է հաստատությունը և իրականացնում ընդգծված աշակերտակենտրոն…
«Հայաստանի Հանրապետության մարզերի, Երևան քաղաքի և Արցախի Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների 1-3-րդ և 4-6-րդ դասարանների «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառման ծրագրի շրջանակում մարզի Նաիրի համայնքի Եղվարդի մանկապատանեկան մարզադպրոցում ապրիլի 19-20-ը կայացել են սպորտլանդիայի մարզային փուլերը, որոնց մասնակցել են տարածքային փուլերը հաղթահարած դպրոցականները (յուրաքանչյուր տարիքային խմբում 8-ական դպրոցական թիմեր):
Երկու տարիքային խմբերում էլ հաղթանակը…
Ես հայ եմ, և թուրքն իմ թշնամին է, իսկ ես վրեժ ունեմ լուծելու։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VIII գ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ս. Սարգսյանի հետ «Հիշում եմ և պահանջում» նշանաբանով, հերթական ուսումնադաստիարակչական էքսկուրսիան կազմակերպեցին Ցեղասպանության թանգարան, այնուհետև հարգանքի տուրք մատուցեցին Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակին նվիրված Ծիծեռնակաբերդի հուշակոթողում:
Աշակերտները արտասանելով…
Ինքնուրույն, բանիմաց սերունդ կրթելը արդի դպրոցի հիմնական խնդիրն ու նպատակն է։ Դրա վառ վկայությունն է Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի կողմից կազմակերպված հուշ֊ցերեկույթը` որ կրում էր «Հիշում եմ և պահանջում» խորագիրը։
Երեխաները ոգեկոչեցին 1915 թ. Մեծ Եղեռնի նահատակներին և աշխարհին մի անգամ ևս հիշեցրին մարդկության դեմ կատարված ամենամեծ ու…
- Առհասարակ ի՞նչ կարիք կա հավաքվելու, ի՞նչ կարիք կա քրքրելու անցյալի փեթակը: Կարծում ես այնտեղից բզզալով դուրս կթռչե՞ն հուշերի մեղուները…
Իր իսկ՝ Վարդգես Պետրոսյանի մտքերով մեկնարկվեց Սյունիքի մարզային գրադարանի տաքուկ միջոցառումն այն է՝ գրքի քննարկում:
Ու դուրս թռան մեղուներն անցյալի փեթակից…
«Ապրած և չապրած տարիներ» վիպակի հերոսները կենդանություն առան ներկաների…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցը այսօր նշում է «Ֆրանկոֆոնիայի օրերը Հայաստանում» ամենամյա միջոցառումը, որը կրում է «Բարեկամության կամուրջ» խորագիրը։
Ամենուր թևածում էր ֆրանսիական շունչն ու ոգին։ Օրը լցված էր ֆրանսիական երգ֊երաժշտությամբ, խոսքով ու պարով։
Խոսվեց ֆրանսիայի դարավոր մշակույթի, ֆրանկոֆոնիայի մասին` ևս մեկ անգամ կարևորելով հայ֊ֆրանսիական բարեկամությունը։
Այսօր տոն է, Սուրբ Զատիկ,
Ներկել ենք կարմիր հավկիթ:
Այն իր խորհուրդն ունի՝ ծնունդը երկրի:
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ «Բ» դասարանում նշվեց Սուրբ Զատիկը: Ուսուցչուհին՝ Հերմինե Առաքելյանը, բացատրեց հայկական եկեղեցու տաղավար տոներից՝ Սուրբ Զատիկի տոնի խորհուրդը: Զատիկ նշանակում է զատում, բաժանում, հեռացում մեղքերից և իր վերջնական իմաստով՝ վերադարձ առ…
4-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյան արտադասարանական – արտադպրոցական աշխատանքների շրջանակում համագործակցեց մարզային գրադարանի հետ և սաներն ուրախ, անկաշկանդ ժամանց անցկացրին գրքերի, գիր ու գրականության հարուստ աշխարհում:
Գրական ցերեկույթը, որպես մշակութային հավաքույթ, դասվեց աշակերտների հոգևոր ու մտավոր զարգացմանը նպաստող դասարանական միջոցառումների կարևորություն ունեցող շարքում:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ինչպես արդեն հայտնի է հանրային քննարկման է ներկայացվել դպրոցների երկարօրյա խմբի օրինակելի ծրագրի նախագիծը, որում առաջարկվող լուծումներն ուղղված են սովորողների ուսումնադաստիարակչական աշխատանքներում ընտանիքին համակողմանի օգնության ցուցաբերմանը, սովորողների աջակցմանը, հմտությունների ստեղծագործական ունակությունների և ինքնակազմակերպման կարողությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը:
Վերը նշված աջակցություններն արդեն քանի տարի է, ինչ լավագույն ցուցաբերում է դպրոցին ու…
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում աշխուժություն է տիրում։
Աշակերտները Կապանի ՎՎ գրասենյակի կողմից ստացած նվերները (մարզաշապիկներ, գնդակներ, գրիչներ...) մեծ ոգևորությամբ ընդունեցին ու դպրոցի սպորտային հրապարակում կազմակերպեցին առօրյան։
Ջանք ու եռանդ չենք խնայի, երեխաների առօրյան ճիշտ կազմակերպելու համար,- ասաց դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանը։
Շնորհակալություն հովանավորներին։
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ