Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում կայացավ հերթական նախագծային աշխատանքը.
Դասարան` VII գ
Առարկա` Կենսաբանություն
Թեմա` «Պահպանենք մեր հիասքանչ մոլորակը, նոր կյանք թափոններին»։
Ուսուցիչ` Անի Մխիթարյան
Բնապահպանությունը միջոցառումների մի համակարգ է, որի նպատակն է պահպանել բնական հարստությունները, նպաստել դրանց վերարտադրմանը և ապահովել արդյունավետ օգտագործումը, կանխել բնության վրա մարդկային…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր։
Դասարան` 7բ
Առարկա ` Հայոց պատմություն
Թեման` Մանրանկարչություն
Ուսուցիչ` Անի Մարտիրոսյան
Հայ մշակույթի անբաժան մասն է գրքային մանրանկարչությունը, որն աչքի է ընկնում իր գունագեղությամբ ու ոճական բազմազանությամբ։ Հայոց աշխարհում դարեր շարունակ գործում էին բազմաթիվ մանրանկարչական կենտրոններ, որտեղ գործում էին այնպիսի…
Սայաթ֊Նովան մեկն է այն առաջնակարգ բանաստեղծներից, որոնք իրենց հանճարի զորությամբ դադարում են մի ժողովրդի սեփականը լինելուց և դառնում են համայն մարդկության սիրելին։
Վալերի Բրյուսով
«Հայ մեծերը» համադպրոցական միջոցառումների շրջանակում IX բ դասարանում դասղեկի բաց դասը նվիրված էր հայ միջնադարյան մեծանուն աշուղ-բանաստեղծ Սայաթ-Նովային (դասղեկ՝ Կ. Ոսկանյան):
Սովորողները ներկայացրին մեծ աշուղի կյանքն…
Խելացի գրատախտակը 2-րդ Բ դասարանի մտերիմ ընկերն է:
Դասավանդման այս անգնահատելի գործիքը հաճախ է օգտագործում դասվար Արևիկ Հայրապետյանը, որով հեշտացվում է սաների մոտիվացիան, բոլոր ներգրավվածների ներդրումը, ինչպես նաև ուսուցումը դարձնում զվարճալի ու ճկուն:
Առարկան՝ Մայրենի
Թեման ՝ Փոքրիկի մեծ զարմանքը, Իրավունքն է ծնում պարտականություն:
Նպատակին հասնելու ճանապարհը՝ բազմազան. ինքնուրույն խմբային, քարտային,…
Առանց մեծերի դժվար է, առանց հույսի՝ անհնար:
Նրանք մեր հիշողությունն են…
….Մի Վիկտոր Համբարձումյան է գալիս, և մեր հայացքները երկինքին են դառնում և մահկանացուի մեր խեղճուկրակ խրճիթում, որ մեր միտքն ու մարմինն է, մենք ժամանակներ ու տարածություններ ենք բացում: Մեր կյանքը նրանք են կերտում՝ այդ մեծերը: Հայրենիքներ մեզ նրանք…
Կարողունակահեն հայեցակետը և գնահատման նոր մեթոդաբանությունը ենթադրում է ստեղծագործական մոտեցում, ինտեգրված պարապմունքների կազմակերպմանը:
Հմտությունների և վերաբերմունքի նպատակային կիրառումը, կարիքներ ու ցանկություններ բավարարող համակարգեր ստեղծելու տեխնոլոգիական ռեսուրսների ներդրումը ԹԳՀԳ առարկայի համապատասխանող թեմատիկայում ծառայում է գաղափարը գործողության վերածելու նախաձեռնողականության ձևավորմանը:
Ահա և վերոգրյալը տեղայնացնում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը, «Տեխնոլոգիա» և «Թվային գրագիտություն…
«Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի կողմից կազմակերպված «Մեր տունն առանց ականների» խորագրով նկարների մրցույթում Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IXա դասարանի աշակերտուհի Սիլվա Քոլոզյանն զբաղեցրել է 1-ին տեղ և այդ կապակցությամբ 2024 թվականի ապրիլի 22-ին պարգևատրվել կենտրոնի պատվոգրով ու հուշանվերներով:
Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է Սիլվա Քոլոզյանին և…
«Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի գավաթ» սեղանի թենիսի սիրողական մրցաշարի 1-ին մարզային փուլում թիմային հաշվարկով 3-րդ տեղը գրավելու համար Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի թիմը՝ Էրիկ Ղազարյան, Վեմիր Հայրապետյան, Մանե Հովհաննիսյան, Մարի Բաբայան կազմով, մարզիչ՝ «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ուսուցիչ Հակոբ Կարապետյան, դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանի 2024թ. ապրիլի 19-ի N:54-Ա հրամանով պարգևատրվել են…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ 9-րդԱ, 10-րդ Ա և 11-րդ Ա դասարանների աշակերտները դասղեկների և դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծովինար Կարապետյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին «Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվան» նվիրված պարբերական բնույթ կրող միջոցառմանը։ Աղբից, մացառներից մաքրեցին և բարեկարգեցին Սուրբ Հռիփսիմե եկեղեցու շրջակայքը և…
Եղվարդի N3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր Գրականություն առարկայից, որը ներկայացրին VII ա դասարանի աշակերտները (ղեկավար` Ա. Նարինյան)։
Աշխատանքի թեման էր «Հայոց երգի վեհափառը»։
Սովորողները ներկայացրին Կոմիտասի կյանքը, ստեղծագործությունը, խոսեցին մեծ հային նվիրված գրական֊մշակութային ժառանգության մասին։
Տեսանյութի միջոցով ներկայացվեց սովորողների այցը
Կոմիտասի թանգարան֊ինստիտուտ։
Նախագծային աշխատանքի վերջնարդյունքը սովորողների նախաձեռնությամբ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ