Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում աշխուժություն է տիրում։
Աշակերտները Կապանի ՎՎ գրասենյակի կողմից ստացած նվերները (մարզաշապիկներ, գնդակներ, գրիչներ...) մեծ ոգևորությամբ ընդունեցին ու դպրոցի սպորտային հրապարակում կազմակերպեցին առօրյան։
Ջանք ու եռանդ չենք խնայի, երեխաների առօրյան ճիշտ կազմակերպելու համար,- ասաց դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանը։
Շնորհակալություն հովանավորներին։
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Ապրիլի 18-ին աշխույժ և հետաքրքիր մաթեմատիկայի դաս անցկացրեցին 4-րդ «բ» դասարանի աշակերտները:
Թեման՝ «Մաս և ամբողջ»:
Դասվար Արևիկ Հայրապետյանը նոր նյութի հաղորդման սխեմայի մեջ լայնորեն օգտագործեց, արդեն սաներին ընկերացած խելացի գրատախտակի վարժությունները՝ նրանց ներգրավելով ուսումնա-մաթեմատիկական հետազոտությունների մեջ: Մեր ժամանակներում, այո, ուսուցչի հետ մրցակցում են համացանցը, տեսախաղերն ու արտաքին գործոնները և…
«Բաղձանքս է ապագայի մարդերուն նվիրել այնպիսի հզոր երգ մը, որ հայրենիքը ինծի պես արարած մը ծնած ըլլալուն գոնե չզղջա...»
Դ. Վարուժան
Շուտով ապրիլի 20֊ն է, Վարուժանի ծննդյան օրը։ Լրանում է հայ ժողովրդի և 20-րդ դարի խոշորագույն բանաստեղծներից մեկի` Դ. Վարուժանի ծննդյան 138֊ամյակը։
Դեպի լույսի աղբյուր ընթացող բանաստեղծի կյանքը ընդհատեց թուրքի…
Օրերս ՀՀ «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն»-ի մասնագետներն իրազեկման դասընթացով հանդես են եկել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում, որի շրջանակում միջին դասարանների աշակերտներին հանձնարարվեց թեմատիկ մանրապատում- բեմադրություն:
Այսպես՝ ապրիլի 15-ին ուսուցողական հանձնարարությունն ունեցավ սպասված բեմելը. «Ականներ և անվտանգ վարքագիծ» մանրապատումը հասակակիցներին ներկայացրին
Հայկ- Արշակյան Արտյոմ- 6ա
Անի –Մնացականյան Լիա -5բ
…Խելացի գրատախտակն այլևս մեր դասերի անբաժան մասն է:
Ինչպես, արդեն, նախորդիվ տեղեկացվել էր, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի խելացի գրատախտակն իր հնարավորություններով զարդարեց 4-րդ «բ» դասարանում անցկացված բաց դասը Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից:
Այժմ գրատախտակն իր ունակությունները բացահայտեց մայրենիի դասին:
Դասն՝ իր տեսակի մեջ լինելով ամփոփիչ, որի ընթացքում դասվար…
«Նամակ» խորագրով գործնական աշխատանք էր Եղվարդի հ․3 հիմանական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանում մայրենի առարկայից (ուսուցիչ` Մ. Ավետիսյան)։
Աշակերտները պատրաստել էին ծրարներ, գրել նամակներ, որոնց հասցեատերերն էին իրենց մտերիմները, հայտնի գրողներ, դերասաններ և գրական հերոսներ։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրեցին նամակի կառուցվածքը, կարդացին նշանավոր մարդկանց նամակները։ Մեջբերում արեցին Չարլի Չապլինի դստերն ուղղված…
«Գիրքը բացելուն պես նրա մեջ հետաքրքիր բան կգտնես»։
Պաուլո Կոելիո
Այսօր` ապրիլի 11֊ին, Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VI գ դասարանում ամփոփում էին ընթերցանության շաբաթը ( ուսուցիչ` Ա. Աղայան)։
Օրեր շարունակ երեխաները թե՛ դասի ժամին, թե՛ տանը կարդում էին տարբեր գրքեր, տեղեկություններ հավաքում աշխարհի ամենահին գրքերի ու գրադարանների մասին…
Ապրիլի 8-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում, կազմակերպվել է փոքրիկ ցերեկույթ` նվիրված մայրության ու գեղեցկության տոնին` «Մայրը սուրբ է, սուրբ մատուռ է...» խորագրով։
Աշակերտները` անգլերենի ուսուցչուհի Ս.Զաքարյանի գլխավորությամբ երգեցին, արտասանեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ, մեծարեցին իրենց ուսուցչուհիներին ու մայրիկներին։
Իսկ վերջում, տնօրենության կողմից ստացան փոքրիկ նվերներ` գրենական պիտույքներով։
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ուսումնական առարկաների շարքում կարևոր տեղ ունի շախմատ առարկան։
Գոհարը, Վաչեն, Հարությունն ու Վիլենը սովորում են համապատասխանաբար 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ դասարաններում ու շախմատի պարապմունքները նրանց համար վեր է ածվում զարգացման կենտրոնի։ Երեխաները ստանում են համապարփակ գիտելիքներ թեմաների վերաբերյալ և մի կողմից էլ կատարվում է գիտելիքի կոնսոլիդացիա` ըստ դասարանախմբի։
…Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան դպրոցում «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարինե Միլիտոնյանը 5-րդ Բ դասարանում կազմակերպեց ուսուցողական դաս «Մթնոլորտ» թեմայի վերաբերյալ:
Աշակերտները բացատրեցին, թե ինչպես են առաջանում մթնոլորտային տեղումները, ինչպես փոփոխվում եղանակն ու կլիման:
Հեքիաթի տեսքով ներկայացրին «Թթվային անձրև» թեման: «Ֆոտոսինթեզը», «Օզոնային շերտը», «Ջրի աղտոտումը» և «Հին Հռոմը» մեղադրեցին «Թթվային անձրևին»:
Խմբերը…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ