Օրերս ՀՀ «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն»-ի մասնագետներն իրազեկման դասընթացով հանդես են եկել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում, որի շրջանակում միջին դասարանների աշակերտներին հանձնարարվեց թեմատիկ մանրապատում- բեմադրություն:
Այսպես՝ ապրիլի 15-ին ուսուցողական հանձնարարությունն ունեցավ սպասված բեմելը. «Ականներ և անվտանգ վարքագիծ» մանրապատումը հասակակիցներին ներկայացրին
Հայկ- Արշակյան Արտյոմ- 6ա
Անի –Մնացականյան Լիա -5բ
…Խելացի գրատախտակն այլևս մեր դասերի անբաժան մասն է:
Ինչպես, արդեն, նախորդիվ տեղեկացվել էր, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի խելացի գրատախտակն իր հնարավորություններով զարդարեց 4-րդ «բ» դասարանում անցկացված բաց դասը Ես և շրջակա աշխարհն առարկայից:
Այժմ գրատախտակն իր ունակությունները բացահայտեց մայրենիի դասին:
Դասն՝ իր տեսակի մեջ լինելով ամփոփիչ, որի ընթացքում դասվար…
«Նամակ» խորագրով գործնական աշխատանք էր Եղվարդի հ․3 հիմանական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանում մայրենի առարկայից (ուսուցիչ` Մ. Ավետիսյան)։
Աշակերտները պատրաստել էին ծրարներ, գրել նամակներ, որոնց հասցեատերերն էին իրենց մտերիմները, հայտնի գրողներ, դերասաններ և գրական հերոսներ։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրեցին նամակի կառուցվածքը, կարդացին նշանավոր մարդկանց նամակները։ Մեջբերում արեցին Չարլի Չապլինի դստերն ուղղված…
«Գիրքը բացելուն պես նրա մեջ հետաքրքիր բան կգտնես»։
Պաուլո Կոելիո
Այսօր` ապրիլի 11֊ին, Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VI գ դասարանում ամփոփում էին ընթերցանության շաբաթը ( ուսուցիչ` Ա. Աղայան)։
Օրեր շարունակ երեխաները թե՛ դասի ժամին, թե՛ տանը կարդում էին տարբեր գրքեր, տեղեկություններ հավաքում աշխարհի ամենահին գրքերի ու գրադարանների մասին…
Ապրիլի 8-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում, կազմակերպվել է փոքրիկ ցերեկույթ` նվիրված մայրության ու գեղեցկության տոնին` «Մայրը սուրբ է, սուրբ մատուռ է...» խորագրով։
Աշակերտները` անգլերենի ուսուցչուհի Ս.Զաքարյանի գլխավորությամբ երգեցին, արտասանեցին գեղեցիկ բանաստեղծություններ, մեծարեցին իրենց ուսուցչուհիներին ու մայրիկներին։
Իսկ վերջում, տնօրենության կողմից ստացան փոքրիկ նվերներ` գրենական պիտույքներով։
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ուսումնական առարկաների շարքում կարևոր տեղ ունի շախմատ առարկան։
Գոհարը, Վաչեն, Հարությունն ու Վիլենը սովորում են համապատասխանաբար 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ դասարաններում ու շախմատի պարապմունքները նրանց համար վեր է ածվում զարգացման կենտրոնի։ Երեխաները ստանում են համապարփակ գիտելիքներ թեմաների վերաբերյալ և մի կողմից էլ կատարվում է գիտելիքի կոնսոլիդացիա` ըստ դասարանախմբի։
…Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան դպրոցում «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարինե Միլիտոնյանը 5-րդ Բ դասարանում կազմակերպեց ուսուցողական դաս «Մթնոլորտ» թեմայի վերաբերյալ:
Աշակերտները բացատրեցին, թե ինչպես են առաջանում մթնոլորտային տեղումները, ինչպես փոփոխվում եղանակն ու կլիման:
Հեքիաթի տեսքով ներկայացրին «Թթվային անձրև» թեման: «Ֆոտոսինթեզը», «Օզոնային շերտը», «Ջրի աղտոտումը» և «Հին Հռոմը» մեղադրեցին «Թթվային անձրևին»:
Խմբերը…
«Երկինք ու երկիր մեզ ձայն են տալիս, Դռները բացեք, գարուն է գալիս...»
Այս երգի հնչյունների ներքո Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտները դիմավորեցին ուսուցիչներին` շնորհավորելով նրանց գարնանային տոնը ( կազմակերպիչներ` Ա. Թադևոսյան և Ն. Ենգոյան)։
Դպրոցում տիրող գարնանային ջերմ տրամադրությունը հակադրվեց անձրևային եղանակին, և ստեղծվեց հիանալի տոնական տրամադրություն։
Պատահական չէ, որ…
2020թ. –ի 44 օրյա պատերազմում զոհված հայորդիների հիշատակն անմահացնելու նպատակով, «Հավերժության պուրակներ» ծրագրի շրջանակում Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանը մշակեց դպրոցամերձ գազոնը, ձևավորեց այն հավերժության հայկական նշանի պատկերով, որպես հայ ժողովրդի ազգային ինքնության խորհրդանիշ, որպես հայրենիքի, ապաքինման շարունակական ներդման գաղափար:
Դասվար Արևիկ Հայրապետյանը, աշակերտներն ու ծնողները լծվեցին…
«Իր լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը` թշվառ, ծառից պոկված մի տերև, որ տարուբերվում է ամեն պատահական քամուց»։
Ստ. Զորյանի այս խոսքերը ուղենիշ են դարձել Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VIII ա դասարանի աշակերտների համար, ովքեր հերթական բաց դասն էին անցկացնում հայոց լեզվից ( ուսուցիչ` Ա. Աղայան)։
Սեփական լեզվի…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ