Փետրվարի 27-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Գևորգյանը կազմակերպել էր ճանաչողական-հայրենագիտական հերթական դասը Գառնիի հեթանոսական տաճարում և Գեղարդի վանական համալիրում:
Էքսկուրսիայի ընթացքում աշակերտները քայլարշավ կատարեցին Ազատ գետի կիրճում՝ Քարերի սիմֆոնիայի ուղեկցությամբ:
Հայրենաճանաչողական դասն ամփոփվեց հայրենասիրական երգերի և բանաստեղծությունների կատարմամբ՝ Չարենցի կամարի ներքո:
Մարդու կյանքը նման է ձագարի, որը լցվելու պահից իսկ սկսվում է դատարկվել, սկզբում՝ դանդաղ, աննկատ, հետո՝ արագ ու միանգամից:
Դավիթ Ավետիսյան
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի գրադարանը գիրք նվիրելու օրվա կապակցությամբ հարստացավ ՀՀ վաստակավոր իրավաբան, իրավաբանական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ, գիտական աշխատանքների, մենագրությունների հեղինակ, ՀՀ գրողների միության պատվավոր անդամ, կյանքից անժամանակ…
Փոքր ու չնչին մարդիկ մեծամիտ են, նրանց պարսատիկը միշտ ուղղված է մեծ մարդկանց թիկունքին։
Հովհ. Շիրազ
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII դ դասարանում գրականություն առարկայից (ուսուցիչ` Մ. Ավետիսյսն) համակցված ամփոփիչ դաս էր` նվիրված մեծանուն բանաստեղծ Հովհաննես Շիրազին։
Աշակերտները ներկայացրեցին անվանի բանաստեղծի կյանքն ու ստեղծագործությունները, ասմունքեցին, հետաքրքիր փաստեր և տեղեկություններ…
Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում: Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են` ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը:
Փետրվարի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում /9-րդբ դասարան/ դաս-ցերեկույթ էր` նվիրված Անդրանիկ Օզանյանի ծննդյան 157-ամյակին:
Դպրոցում թևածում էր…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան մկիջնակարգ դպրոցում «Ֆիզիկա» առարկայի ուսուցչուհի Գոհար Կյուրեղյանը կազմակերպել էր ուսանելի դաս՝ «Այլընտրանքային էներգիան մարդկության ապագան է» թեմայով:
Աշակերտները դասը ներկայացրեցին տեսասահիկների միջոցով: Միջառարկայական կապ էր ստեղծվել բնագիտական առարկաների միջև:
Խորացավ աշակերտների գիտելիքները կինետիկ, պոտենցիալ, մակընթացային էներգիաներից:
Թեման ամփոփվեց՝ կիրառելով «Գաղափարների քարտեզագրում» և «Պատճառահետևանքային կապ» մեթոդները:
Դասը…
ԾՆՎԵՑ, ՈՐ ԾՆՎԵՆՔ
ԵՂԱՎ, ՈՐ ԼԻՆԵՆՔ
ԵՎ ԱՆՄԱՀԱՑԱՎ,
ՈՐ ԱՆՄԱՀԱՆԱՆՔ…
Պարույր Սևակ
Փետրվարի 21-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ «Տոն մայրենիի» խորագրով:
Միջոցառումն սկսվեց «Հայոց տառեր» երգով: Այնուհետև իրար հաջորդեցին գեղեցիկ ասմունքն ու մեծերի անմահ խոսքեր…
Աշակերտները բեմականացման միջոցով ներկայացրին Տիգրան…
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով ձևավորվել է 2022 թվականին Հայաստանի Հանրապետությունում կայանալիք կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի աշխատանքների համակարգման խորհրդատվական հանձնաժողովը, և հաստատվել է դրա անհատական կազմը:
Հանձնաժողովի նախագահ է նշանակվել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը: Հանձնաժողովի կազմում ընդգրկվել են ԿԳՄՍ նախարարության և Երևանի պետական համալսարանի ներկայացուցիչները, ինչպես նաև…
Քանի՜ ձեռքից եմ վառվել,
Վառվել ու հուր եմ դառել,
Հուր եմ դառել` լույս տվել,
Հույս տալով եմ սպառվել։
VIII բ դասարանում ամփոփիչ դաս էր Գրականություն առարկայից (ուսուցիչ` Ա.Նարինյան)։
Դասը նվիրված էր Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանին։
Ներկայացվեցին հետաքրքիր փաստեր բանաստեղծի կյանքից, դրվագներ, հիշողություններ նրա մասին, որոնց շնորհիվ ևս մեկ անգամ…
Արձագանքելով «Կրթության զարգացման և նորարաության ազգային կենտրոն» հիմնադրամի նախաձեռնությանը, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի համընդհանուր զարգացման և տարրական կրթության մեթոդ միավորման նախագահ Արևիկ Աբրահամյանը դպրոցի դասվարների աջակցությամբ այսօր՝ փետրվարի 23-ին անցկացրեց «Ընթերցանություն» լայնածավալ մարաթոն-մրցույթ 2-4-րդ դասարանների շրջանակում:
Ընթերցանության նկատմամբ սեր, գեղեցիկ խոսք և ստեղծագործական կարողություններ ունեցողներն այսօր գրադարանի տիրակալներն էին:
Բազմամարդ…
Մարդու անմահությունը նրա մեջ է, թե ինչ կարող է ստեղծել հայրենիքի համար:
Կարեն Գրիգորյանի անմահությունը կյանքը հայրենիքին նվիրելու մեջ է: Նա իր արյան գնով ապահովեց մեր այսօրը:
Համեստության խտացում Կարենի կերպարը դարձավ կենսունակության ավիշ, հայրենիքի սկիզբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանը (դասվար Արևիկ Հայրապետյան) ուսանել է իր…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ