Մարդու անմահությունը նրա մեջ է, թե ինչ կարող է ստեղծել հայրենիքի համար:
Կարեն Գրիգորյանի անմահությունը կյանքը հայրենիքին նվիրելու մեջ է: Նա իր արյան գնով ապահովեց մեր այսօրը:
Համեստության խտացում Կարենի կերպարը դարձավ կենսունակության ավիշ, հայրենիքի սկիզբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանը (դասվար Արևիկ Հայրապետյան) ուսանել է իր…
Անկասկած, ցանկացած մրցույթ նպաստում է տվյալ առարկայի դերի բարձրացմանը, զարգացմանը, գիտելիքների հարստացմանը:
Շախմատի ամենամյա օլիմպիադայի անցկացումը կարևոր գործընթաց է սովորողների բաոյաֆիզիկական ու հոգևոր հատկանիշների դաստիարակման գործում, նպաստում է նրանց ունակությունների և հմտությունների զարգացմանը, խաղի նկատմամբ մեծ հետաքրքրության ձևավորմանը:
ՀՀ դպրոցականների շախմատի 16-րդ օլիմպիադայի I և II փուլերի անցկացման կանոնակարգի համաձայն,…
Փետրվարի 19-ը Գիրք նվիրելու տոն է: Պատահական չէ, որ այս տոնը զուգադիպում է Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաները գրքերի աշխարհ են մտնում Թումանյանի հեքիաթներով:
Տոնը խորհուրդ ունի: Այն հիշեցնում է մեզ, որ պետք է ճանաչենք գրքի արժեքը, ընթերցենք և միմյանց գրքեր ընծայենք:
Օրվա առթիվ գրական երաժշտական…
Այսօր Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում մանկավարժ-հոգեբան Հ. Մարտիրոսյանը, ուսուցչի օգնականներ Ա. Զոհրաբյանը և Ն. Ավետիսյանը VI ա դասարանում (դասղեկ՝ Լ. Հարությունյան) կազմակերպեցին միջոցառում՝ նվիրված Գրքի տոնին:
Տեսասահիկների միջոցով աշակերտները տեղեկացան Հովհաննես Թումանյանի, գրքի ստեղծման, հնագույն ձեռագրերի, մատյանների, ապա Մաշտոցի անվան Մատենադարանի և աշխարհի խոշոր գրադարանների մասին:
Աշակերտները միջոցառումն ամփոփեցին…
Շուրջ 14 տարի է, ինչ Հայաստանի Հանրապետությունում ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը նշվում է որպես Գիրք նվիրելու օր:
Անշուշտ, պատահական չէ հենց Թումանյանի ծննդյան օրվա հետ կապելը գրքին մերձենալը, քանզի հայ մանուկները գրքի հետ ծանոթանում են հիմնականում թումանյանական հեքիաթներով, քառյակներով, բանաստեղծություններով..
Գրքի հանդեպ սերն ու պաշտամունքն այսօր տոնի…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ս. Հակոբյան), Գիրք նվիրելու օրվա կապակցությամբ այցելել էին Եղվարդի կենտրոնացված գրադարան:
Այստեղ երեխաները ծանոթացան գրադարանային ֆոնդին, աշխատանքային առօրյային, ասմունքեցին և խոստացան ավելի հաճախ այցելել գրադարան:
Դեռևս անհիշելի ժամանակներից հայ ժողովուրդը պաշտել ու մեծարել է գիրքը, գրականությունը, ակնածանքով է վերաբերվել ձեռագիր մատյաններին, իսկ արհավիրքի ժամանակ՝ կյանքով պաշտպանել դրանք:Այդ սերը փոխանցվել է սերնդեսերունդ և հասել մինչև մեր օրերը:
Փետրվարի 19-ը 2008 թվականից Հայաստանում նշվում է գիրք նվիրելու օր: Պատահական չէ, որ այն կապել են Թումանյանի ծննդյան օրվա…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի աշակերտները, առաջնորդվելով «Գիտելիքը ուժ է, ուժը` գիտելիք», կարգախոսով, կրկին ակտիվորեն մասնակցեցին առարկայական օլիմպիադաների տարածքային և մարզային փուլերին :
2021_2022 ուսումնական տարվա «Հայոց լեզու» և «Հայ գրականություն» առարկաների մարզային փուլերում 10-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Լիլիթ Սահակյանը և 9-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Լիանա Նավասարդյանը «ՀԵՊ» առարկայի մարզային փուլում…
Փետրվարի 18-ին թումանյանական ոգին էր թևածում Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ դասարանում (դասվար `Հերմինե Առաքելյան): Աշակերտները տիկնիկային խաղով ներկայացրեցին «Չարի վերջը» հեքիաթը: Հնչեցին Ամենայն Հայոց Բանաստեղծի ոտանավորներից, քառյակներից:
Հովհաննես Թումանյանին նվիրված անկյունը և աշակերտների՝ միմյանց գրքեր նվիրելն ամբողջացրեցին տոնի խորհուրդը:
Դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը շնորհավորեց ներկաներին Մայրենիի օրվա առթիվ…
2022թ.փետրվարի 18-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153-ամյակին:
Օրը տոնական էր: Ամենուր Հովհաննես Թումանյանի շունչն էր.հնչում էին երգեր Հովհաննես Թումանյանի խոսքորով, հատվածներ «Անուշ» և «Ալմաստ» օպերաներից:
Միջոցառումն անցկացվեց Հովհաննես Թումանյանի անվան դասասենյակում: Լոռվա չքնաղ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ