Անկասկած, ցանկացած մրցույթ նպաստում է տվյալ առարկայի դերի բարձրացմանը, զարգացմանը, գիտելիքների հարստացմանը:
Շախմատի ամենամյա օլիմպիադայի անցկացումը կարևոր գործընթաց է սովորողների բաոյաֆիզիկական ու հոգևոր հատկանիշների դաստիարակման գործում, նպաստում է նրանց ունակությունների և հմտությունների զարգացմանը, խաղի նկատմամբ մեծ հետաքրքրության ձևավորմանը:
ՀՀ դպրոցականների շախմատի 16-րդ օլիմպիադայի I և II փուլերի անցկացման կանոնակարգի համաձայն,…
Փետրվարի 19-ը Գիրք նվիրելու տոն է: Պատահական չէ, որ այս տոնը զուգադիպում է Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաները գրքերի աշխարհ են մտնում Թումանյանի հեքիաթներով:
Տոնը խորհուրդ ունի: Այն հիշեցնում է մեզ, որ պետք է ճանաչենք գրքի արժեքը, ընթերցենք և միմյանց գրքեր ընծայենք:
Օրվա առթիվ գրական երաժշտական…
Այսօր Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում մանկավարժ-հոգեբան Հ. Մարտիրոսյանը, ուսուցչի օգնականներ Ա. Զոհրաբյանը և Ն. Ավետիսյանը VI ա դասարանում (դասղեկ՝ Լ. Հարությունյան) կազմակերպեցին միջոցառում՝ նվիրված Գրքի տոնին:
Տեսասահիկների միջոցով աշակերտները տեղեկացան Հովհաննես Թումանյանի, գրքի ստեղծման, հնագույն ձեռագրերի, մատյանների, ապա Մաշտոցի անվան Մատենադարանի և աշխարհի խոշոր գրադարանների մասին:
Աշակերտները միջոցառումն ամփոփեցին…
Շուրջ 14 տարի է, ինչ Հայաստանի Հանրապետությունում ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը նշվում է որպես Գիրք նվիրելու օր:
Անշուշտ, պատահական չէ հենց Թումանյանի ծննդյան օրվա հետ կապելը գրքին մերձենալը, քանզի հայ մանուկները գրքի հետ ծանոթանում են հիմնականում թումանյանական հեքիաթներով, քառյակներով, բանաստեղծություններով..
Գրքի հանդեպ սերն ու պաշտամունքն այսօր տոնի…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ս. Հակոբյան), Գիրք նվիրելու օրվա կապակցությամբ այցելել էին Եղվարդի կենտրոնացված գրադարան:
Այստեղ երեխաները ծանոթացան գրադարանային ֆոնդին, աշխատանքային առօրյային, ասմունքեցին և խոստացան ավելի հաճախ այցելել գրադարան:
Դեռևս անհիշելի ժամանակներից հայ ժողովուրդը պաշտել ու մեծարել է գիրքը, գրականությունը, ակնածանքով է վերաբերվել ձեռագիր մատյաններին, իսկ արհավիրքի ժամանակ՝ կյանքով պաշտպանել դրանք:Այդ սերը փոխանցվել է սերնդեսերունդ և հասել մինչև մեր օրերը:
Փետրվարի 19-ը 2008 թվականից Հայաստանում նշվում է գիրք նվիրելու օր: Պատահական չէ, որ այն կապել են Թումանյանի ծննդյան օրվա…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի աշակերտները, առաջնորդվելով «Գիտելիքը ուժ է, ուժը` գիտելիք», կարգախոսով, կրկին ակտիվորեն մասնակցեցին առարկայական օլիմպիադաների տարածքային և մարզային փուլերին :
2021_2022 ուսումնական տարվա «Հայոց լեզու» և «Հայ գրականություն» առարկաների մարզային փուլերում 10-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Լիլիթ Սահակյանը և 9-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Լիանա Նավասարդյանը «ՀԵՊ» առարկայի մարզային փուլում…
Փետրվարի 18-ին թումանյանական ոգին էր թևածում Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի IIԲ դասարանում (դասվար `Հերմինե Առաքելյան): Աշակերտները տիկնիկային խաղով ներկայացրեցին «Չարի վերջը» հեքիաթը: Հնչեցին Ամենայն Հայոց Բանաստեղծի ոտանավորներից, քառյակներից:
Հովհաննես Թումանյանին նվիրված անկյունը և աշակերտների՝ միմյանց գրքեր նվիրելն ամբողջացրեցին տոնի խորհուրդը:
Դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը շնորհավորեց ներկաներին Մայրենիի օրվա առթիվ…
2022թ.փետրվարի 18-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153-ամյակին:
Օրը տոնական էր: Ամենուր Հովհաննես Թումանյանի շունչն էր.հնչում էին երգեր Հովհաննես Թումանյանի խոսքորով, հատվածներ «Անուշ» և «Ալմաստ» օպերաներից:
Միջոցառումն անցկացվեց Հովհաննես Թումանյանի անվան դասասենյակում: Լոռվա չքնաղ…
Փետրվարի 18-ին տոն էր Լճաշենի Ա. Տեր-Գրգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, IVԱ դասարանում:
Նշվում էր Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153 ամյակը: Երեխաները հանդես եկան Հ. Թումանյանի մասին ասույթներով, բանաստեղծություններով, բեմականացրին «Անխելք մարդը» և «Կիկոսի մահը» հեքիաթները:
Դասարանում տիրում էր թումանյանական ոգին, երեխաները զգացմունքային խաղ ցուցադրեցին: Միջոցառման ավարտին երեխաները միմյանց…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ