«Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցել է մարզային փուլը հաղթահարած 5-12-րդ դասարանի 263 աշակերտ։ Օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցել է նաև Արցախի Հանրապետության 5-7-րդ դասարանի 6 մասնակից։
Օլիմպիադայի անցկացմանը հետևել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը։ Նա շրջել է քննասենյակներում և հետևել օլիմպիադայի ընթացքին։
…Փետրվարի 15֊ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VI գ դասարանում բաց դաս էր աշխարհագրություն առարկայից (ուսուցիչ՝ Ս. Գուլլակյան)։
Դասարանում տոնական տրամադրություն էր։ Երեխաները բեմականացրել էին Կոլոմբոսի արշավանքը և ներկայացրին իրենց գիտելիքները Հարավային Ամերիկայի մասին։
Դասը հագեցած էր և հետաքրքիր։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոց
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա. Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան դարձավ երկու տարեկան։
Դպրոցի աշակերտները մեծ ոգևորությամբ են հաճախում «Արմաթ» լաբորատորիա, որտեղ աշակերտները սովորում են խաղերի և անիմացիաների պատրաստում, մոդելավորում են 3դ մոդելներ և տպում եռաչափ տպիչով, զբաղվում համակարգչային դիզայնով և գրաֆիկայով, CNC լազերային հաստոցով կատարում են համակարգչային…
Փետրվարի 14-ը Կապանի N5 հիմնական դպրոցում Ինքնակառավարման ավանդական օր է:
Նախօրեին դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտներից կատարվել էր ընտրություն ուսուցիչների կողմից՝ հաստիքային աշխատողներին փոխարինելու, ստեղծագործական ընդունակությունները խթանելու, ապագա մասնագիտության ընտրությունն ուղղորդելու, աջակցելու նպատակով:
Եվ այսպես. Այսօր «Սերը սրտում դաս ենք սերտում...»: Սիրո օրը սեր ենք ցանում, սեր հավաքում: Տնօրենության անդամների հաստիքների…
Ձեռքի ըմբշամարտը վաղուց համարվում է վեճերի լուծման ու ուժի չափման ամենատարածված մեթոդներից մեկը։
Այսօր Մասիսի հ․3 դպրոցում կազմակերպվեց բազկամարտի առաջնություն՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 30-ամյակին։ Բազկամարտի մրցույթին մասնակցեցին ավելի քան 50 սովորող՝ տղաներ և աղջիկներ։
Դիտարժան և համառ պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեցին Աղասյան Վարդանը (9ա) և Արջիկյան Անին (8բ)։
Հայի համար յուրաքանչյուր զինվոր հարատևության, խաղաղության, հավատի, սիրո խորհրդանիշ է։ Ամեն զինվոր արծիվ է, ամեն զինվոր առյուծ է` պատրաստ մեզ նվիրաբերելու ամենաթանկը` կյանքը։
Դուք ապրում եք մեր մեջ, մենք ապրում ենք հպարտ ձեզնով։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի սովորողները,Ախ֊ի անդամները, 8բ դասարանը տնօրեն Է. Մուրադյանի և ուսուցիչների ուղեկցությամբ այցելեցին 44֊օրյա…
Հունվարի 26-ի աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգը բովանդակում էր տարեգրության պատմություն, որին պետք է ծանոթանային նոր ուսումնական տարում կազմավորված խորհրդի անդամները՝ կրտսերները:
Նման ընտրության առիթը սպասվող հանդիպումն է ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի Սյունիքի կոորդինատորի հետ, պատճառը՝ հարուստ պատմությունն ու գործունեությունը աշխատասենյակի վերանորոգումով պսակելը:
Հպարտության զգացումով ներկաները կիսվեցին մտքերով, հետաքրքրություններով և որոշեցին խնդիրը…
Բարության հուշ է թևածում դպրոցում: Դպրոցի 2020 թվականի շրջանավարտ, 44 օրյա պատերազմում զոհված Արմեն Խաչատրյանի հիշատակին նվիրված միջոցառումն էր՝ «Փառքդ՝ հավերժ, հիշատակդ՝ անմար, մեր սիրելի Արմեն» խորագրով: Օրը հիշատակի էր, միջոցառումը՝ խորհրդանշական:
2002 թվականի մարտի 2-ին Լճաշեն գյուղում, Ավետիս և Հեղինե Խաչատրյանների ընտանիքում ծնվեց Արմենը: Ընդունվեց դպրոց, աչքիս առաջ մեծացավ ու հասուն…
Դրական ծնողավարման հմըտությունների զարգացման դասընթացն այսօր Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի լսարանում քննարկեց ՎՎ գրասենյակի կողմից տրամադրած ուղեցույցի 4-րդ, 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ գործակիցները, որոնցում ներառված տեղեկատվությունը հաճույքով ակտիվ ունկնդրեցին ծնողները:
_ Սերն անհրաժեշտ է մարդուն՝ երեխային, այնքան, որքան նպաստում է առողջ զարգացմանը:
«Բռնությունը փոխարինենք սիրով» հանրային արշավի նպատակը գլոբալ…
Սովորում ենք շնորհակալ լինել ուշադրության, հոգատարության ու նվերների համար։ Դպրոցի երկարօրյայի խմբակը ինտեգրման ու ներհոգեկան խաղաղության հաստատման առաքելություն ունի, որն էլ իրականացվում է թե' դասապատրաստման, թե' թեմատիկ պարապմունքների ընթացքում։
Հունվարի17- ին խմբակի սաներն` ի դեմս ՎՎ Կապանի գրասենյակի հոգածության, ինտեգրվեցին տոնական տրամադրությանը` ստանալով ամանորյա նվերներ, ստանձնեցին շնորհակալ լինելու պարտավորվածություն։Բոլորն ուրախ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ