Փետրվարի 18-ին տոն էր Լճաշենի Ա. Տեր-Գրգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, IVԱ դասարանում:
Նշվում էր Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 153 ամյակը: Երեխաները հանդես եկան Հ. Թումանյանի մասին ասույթներով, բանաստեղծություններով, բեմականացրին «Անխելք մարդը» և «Կիկոսի մահը» հեքիաթները:
Դասարանում տիրում էր թումանյանական ոգին, երեխաները զգացմունքային խաղ ցուցադրեցին: Միջոցառման ավարտին երեխաները միմյանց…
«Մաթեմատիկա» առարկայի օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցել է մարզային փուլը հաղթահարած 5-12-րդ դասարանի 263 աշակերտ։ Օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցել է նաև Արցախի Հանրապետության 5-7-րդ դասարանի 6 մասնակից։
Օլիմպիադայի անցկացմանը հետևել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Արսեն Բաղդասարյանը։ Նա շրջել է քննասենյակներում և հետևել օլիմպիադայի ընթացքին։
…Փետրվարի 15֊ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VI գ դասարանում բաց դաս էր աշխարհագրություն առարկայից (ուսուցիչ՝ Ս. Գուլլակյան)։
Դասարանում տոնական տրամադրություն էր։ Երեխաները բեմականացրել էին Կոլոմբոսի արշավանքը և ներկայացրին իրենց գիտելիքները Հարավային Ամերիկայի մասին։
Դասը հագեցած էր և հետաքրքիր։
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոց
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա. Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան դարձավ երկու տարեկան։
Դպրոցի աշակերտները մեծ ոգևորությամբ են հաճախում «Արմաթ» լաբորատորիա, որտեղ աշակերտները սովորում են խաղերի և անիմացիաների պատրաստում, մոդելավորում են 3դ մոդելներ և տպում եռաչափ տպիչով, զբաղվում համակարգչային դիզայնով և գրաֆիկայով, CNC լազերային հաստոցով կատարում են համակարգչային…
Փետրվարի 14-ը Կապանի N5 հիմնական դպրոցում Ինքնակառավարման ավանդական օր է:
Նախօրեին դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտներից կատարվել էր ընտրություն ուսուցիչների կողմից՝ հաստիքային աշխատողներին փոխարինելու, ստեղծագործական ընդունակությունները խթանելու, ապագա մասնագիտության ընտրությունն ուղղորդելու, աջակցելու նպատակով:
Եվ այսպես. Այսօր «Սերը սրտում դաս ենք սերտում...»: Սիրո օրը սեր ենք ցանում, սեր հավաքում: Տնօրենության անդամների հաստիքների…
Ձեռքի ըմբշամարտը վաղուց համարվում է վեճերի լուծման ու ուժի չափման ամենատարածված մեթոդներից մեկը։
Այսօր Մասիսի հ․3 դպրոցում կազմակերպվեց բազկամարտի առաջնություն՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 30-ամյակին։ Բազկամարտի մրցույթին մասնակցեցին ավելի քան 50 սովորող՝ տղաներ և աղջիկներ։
Դիտարժան և համառ պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեցին Աղասյան Վարդանը (9ա) և Արջիկյան Անին (8բ)։
Հայի համար յուրաքանչյուր զինվոր հարատևության, խաղաղության, հավատի, սիրո խորհրդանիշ է։ Ամեն զինվոր արծիվ է, ամեն զինվոր առյուծ է` պատրաստ մեզ նվիրաբերելու ամենաթանկը` կյանքը։
Դուք ապրում եք մեր մեջ, մենք ապրում ենք հպարտ ձեզնով։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի սովորողները,Ախ֊ի անդամները, 8բ դասարանը տնօրեն Է. Մուրադյանի և ուսուցիչների ուղեկցությամբ այցելեցին 44֊օրյա…
Հունվարի 26-ի աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգը բովանդակում էր տարեգրության պատմություն, որին պետք է ծանոթանային նոր ուսումնական տարում կազմավորված խորհրդի անդամները՝ կրտսերները:
Նման ընտրության առիթը սպասվող հանդիպումն է ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի Սյունիքի կոորդինատորի հետ, պատճառը՝ հարուստ պատմությունն ու գործունեությունը աշխատասենյակի վերանորոգումով պսակելը:
Հպարտության զգացումով ներկաները կիսվեցին մտքերով, հետաքրքրություններով և որոշեցին խնդիրը…
Բարության հուշ է թևածում դպրոցում: Դպրոցի 2020 թվականի շրջանավարտ, 44 օրյա պատերազմում զոհված Արմեն Խաչատրյանի հիշատակին նվիրված միջոցառումն էր՝ «Փառքդ՝ հավերժ, հիշատակդ՝ անմար, մեր սիրելի Արմեն» խորագրով: Օրը հիշատակի էր, միջոցառումը՝ խորհրդանշական:
2002 թվականի մարտի 2-ին Լճաշեն գյուղում, Ավետիս և Հեղինե Խաչատրյանների ընտանիքում ծնվեց Արմենը: Ընդունվեց դպրոց, աչքիս առաջ մեծացավ ու հասուն…
Դրական ծնողավարման հմըտությունների զարգացման դասընթացն այսօր Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանի լսարանում քննարկեց ՎՎ գրասենյակի կողմից տրամադրած ուղեցույցի 4-րդ, 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ գործակիցները, որոնցում ներառված տեղեկատվությունը հաճույքով ակտիվ ունկնդրեցին ծնողները:
_ Սերն անհրաժեշտ է մարդուն՝ երեխային, այնքան, որքան նպաստում է առողջ զարգացմանը:
«Բռնությունը փոխարինենք սիրով» հանրային արշավի նպատակը գլոբալ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ