Սովորում ենք շնորհակալ լինել ուշադրության, հոգատարության ու նվերների համար։ Դպրոցի երկարօրյայի խմբակը ինտեգրման ու ներհոգեկան խաղաղության հաստատման առաքելություն ունի, որն էլ իրականացվում է թե' դասապատրաստման, թե' թեմատիկ պարապմունքների ընթացքում։
Հունվարի17- ին խմբակի սաներն` ի դեմս ՎՎ Կապանի գրասենյակի հոգածության, ինտեգրվեցին տոնական տրամադրությանը` ստանալով ամանորյա նվերներ, ստանձնեցին շնորհակալ լինելու պարտավորվածություն։Բոլորն ուրախ…
Այսօր` դեկտեմբերի 27-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում տոն էր, խնդություն, ծափ, ծիծաղ, աշխուժություն։
Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ երգեցին, պարեցին, արտասանեցին զարդարված տոնածառի շուրջ։Նրանք խինդով էին սպասում օրվա գլխավոր հերոսներին` Ձմեռ պապիկին ու Ձյունանուշին ու իրենց երազանքները հայտնեցին նրանց։
Մանուկների երազանքն ու ցանկությունը միայն մեկն էր` ԽԱՂԱՂՈւԹՅՈւՆ։
Դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանը բարեմաղթանքներով շնորհավորեց…
Անթաքույց, հայրենիքը սկվում է եզերքից և եզերքն էլ Սյունիքն է՝ իր գյուղական դպրոցներով:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում հայրենասիրության դաս-հանդես է և հայրենիքին նվիրված տողերն աշակերտներն այնպիսի ջերմությամբ են արտասանում կարծես ուզում են բառերով գրկել մայր հայրենիքը և բառային գույներով զարդարել նրան՝ որպես աշխարհի ամենաթանկ անկյուն, ամենագեղեցիկ վայր, ուր դարբնվում է ամենախորը…
2021 թվականի դեկտեմբերի 14-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում 11-12դասարանների աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով անցկացվեց հանդիպում ՀՀ Ազգային ագրարային համալսարանի «Անասնաբուծության» ամբիոնի վարիչ Տիգրան Չիտչյանի հետ:
Տիգրան Չիտչյանը սովորողներին ծանոթացրեց համալսարանի մասնագիտական հնարավորություններին` կազմակերպելով փոքրիկ էքսկուրս տեսասահիկների միջոցով: Տիգրան Չիտչյանը նշեց, որ պատմություն կերտած Ազգային ագրարային համալսարանը քայլում…
Երեխաներն ամբողջ տարին են սպասում ամանորին, քանզի հեքիաթներ ունեն այդ օրվան հյուսած…
Հրաշքներ միշտ էլ կան… մնում էր հրաշքին սպասող երեխաների նամակները տեղավորել Ձմեռ պապին ուղարկվող արկղիկի մեջ, որտեղ հասնելուն պես, ի կատար ածվեն այդ հրաշքները:
Կապանի N5 hիմնական դպրոցի տաքուկ անկյուններից մեկը երկարօրյայի խմբասենյակն է, որտեղ ՎՎ Կապանի գրասենյակի…
Այսօր դեկտեմբերի 22-ն է և ամենուր տոնական նախապատրաստական աշխատանքներ են ընթանում:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանն իր դասարանական միջոցառումը սկսեց դպրոցի Փառքի սրահին հարգանքի տուրքի մատուցմամբ։
Դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանի հարցն ուղղված երեխաներին.
- Ինչու՞ եք այսպիսի որոշում կայացրել, չէ՞, որ կարող էիք ամանորն առանձնացնել…
Եվա Մաիլյանը…
Ոգեշնչող ռազմավարությունները՝ որպես երեխաների նկատմամբ բռնության վերացման գործիքներ, կիրառության մեջ են դրվել ապացուցահեն տեխնիկական փաթեթի զարգացման միջոցով՝ նպատակ ունենալով աջակցել ընտանիքին, ծնողին:
«Դրական ծնողավարման հմտությունների զարգացումը» նախատեսված է զարգացնելու դպրոցահասակ երեխաներ ունեցող ծնողների, խնամակալների, խրատտուների դրական հմտությունները՝ նպաստելով նրանց երեխաների առողջ զարգացմանը, բարեկեցությանը՝ որպես «Վերջ երեխաների նկատմամբ բռնությանը» նախաձեռնության յոթ…
Արցախակենտրոնացումը միշտ էլ եղել է և կա հայության առաջնահերթությունը: Սա գաղափարախոսություն չէ, և ոչ էլ անուշ երազ…
Սա արշալույս է, որ միշտ էլ կա հայի հոգում, սա արև է, որ միշտ նայում է մայրական աչքով և դարձնում աշխարհը քաղցր ու հասկանալի…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում սովորում են Արցախցի 10 աշակերտներ,…
Երեխաների շրջանում թմրանյութերի գործածությունը կանխարգելելու և առավել վերահսկելի դարձնելու նպատակով Սյունիքի մարզի Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում պարբերաբար անց են կացվում իրազեկման դասընթացներ, զրույցներ, ցուցադրվում հանրամատչելի սահիկներ։ Աշակերտները հետաքրքրությամբ են մասնակցում այսպիսի միջոցառումներին, քաղում օգտակար տեղեկություններ, ցուցաբերում գիտակցված վարք։
Օրվա հանդիպումը վարեց կենսաբանության ուսուցչուհի Սահանդուխտ Զաքարյանը, հայտնեց գոհունակություն` ակտիվ ունկնդրման համար։
Տավրուսի…
Դեկտեմբերի 6-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 9-րդ բ դասարանում կենսաբանության ուսուցչուհի Եղսիկ Մարությանը վարեց դասընթաց <<Թմրամոլություն>> թեմայով:
Աշակերտներն իրազեկվեցին թմրանյութերի տեսակների, վնասների, չարաշահման պատճառների վերաբերյալ: Նրանք իրենց իսկ պատրաստած պաստառների միջոցով ներկայացրեցին ընդարմության ախտանիշերը, դրանց հաճելիության խաբուսիկությունը, հաստատեցին գեղարվեստական օրինակներով, տեղայնացրին շրջապատի դեպքերով:
- Լինել իրազեկված, կնշանակի՝ լինել զինված ու…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ