Մայրաքաղաքի և ՀՀ մարզերի ավագ դպրոցներն այս ուսումնական կիսամյակում բնագիտական առարկաներն ուսումնասիրում են ժամանակակից ռեսուրսներով կահավորված լաբորատորիաներում:
Դրանք դպրոցներում ստեղծված արդիական ուսումնական միջավայրեր են, որտեղ աշակերտը տեսական գիտելիքներն ամրապնդում է գործնական հմտություններով:
Նորաստեղծ լաբորատորիաներն ավագ դպրոցներում կարող են դառնալ այն օղակը, որը կապում է բիզնեսն ու կրթությունը: Ավագ դպրոցներում նման…
Հոկտեմբերի 16-ին Կենսաբանների հայկական միության կողմից կազմակերպած հերթական սանիտարական օրն էր Լճաշեն համայնքում, որին մասնակցում էին Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIII, IX, XI, XII դասարանների աշակերտները և «Կենսաբանություն» առարկայի ուսուցչուհի Ժաննա Ավագյանը:
Աշակերտների մեծ մասը Հասարակական կազմակերպության կամավորներ են, որոնց նախաձեռնությամբ աղբահանություն իրականացվեց դեպի Կիկլոպյան ամրոց տանող ճանապարհաեզրին՝ հետագայում…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի շրջանավարտ Քրիստինե Միրաքյանը 14 օրյա հրավերով գտնվում է Գերմանիայի Հանրապետության «Գերմաներեն» լեզվի մայրաքաղաքում՝ Մանհայմում:
Քրիստինեն մասնակցել է «Իմ օրվա հերոսը» թեմայով ստեղծագործությունների մրցույթին և 32 երկրների 186 մասնակիցներից, որպես «Լավագույն պատմվածք» անվանակարգում, արժանացել առաջին կարգի մրցանակի:
Պատմվածքի հերոս բժիշկը պայքարում էր երկու ճակատով. մեկը…
Օրերս Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտները մասնակցեցին ՎՎ Կապանի գրասենյակի կազմակերպած դասընթացին «Բռնություն» թեմայով որում ստացած գիտելիքներով հանդես եկան հասակակիցների և կրտսեր ընկերների շրջանում։
Դասղեկ Անահիտ Աղագուլյանը փաստեց, որ նման գիտելիքները ցպահանջ են, հատկապես երեխաների համար, քանզի
նրանց կողմից բռնության սահմանումն իսկ խոսում է, արդեն գիտակցված վարքի ձևավորման…
Հայ-Ռուսական միջազգային զինվորական ակադեմիայի բարձրակարգ խորհրդի կողմից Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը ս/թ հոկտեմբերի 8-ին պարգևատրվեց Հայրենիքի պաշտպանի «Հովհաննես Թումանյան» գերատեսչական մեդալով:
Մեդալը դպրոցում հանձնեց «Նվիրյալներ» ռազմամարզական Հասարակական կազմակերպության նախագահ, Մարդու իրավունքների հումանիտար ասոցիացիայի միջազգային կառույցի իրավապաշտպան, կենտրոնի նախագահ Արման Գրիգորյանը:
Դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը, ողջ…
Օրերս Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդբ դասարանում,Կոմիտասի անվան դասասենյակում անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված Հայ Մեծ երգահան,երգիչ ,երաժշտագետ,հայ դասական երաժշտության հիմնադիր,վարդապետ , ուսուցիչ ,բանահավաք,խմբավար Մեծն Կոմիտասին (Սողոմոն Գևորգի Սողոմոնյան)։
«Երաժշտություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարիետա Վարդանյանը ներկայացրեց Մեծ երաժշտի ավանդը հայ հոգևոր երաժշտության ասպարեզում,կենսագրությունը,կյանքի վաղ տարիները Էջմիածնում,Գևորգյան ճեմարանում։
«ՀԵՊ» առարկայի ուսուցչուհի Քնարիկ…
2021 թվականի դեկտեմբերին լրանում է անկախ պետությունների համաձայնագրի ստորագրման 30 ամյակը, որի շրջանակում ԱՊՀ գործադիր կոմիտեի կողմից ՀՀԿԳՄՍ նախարարությանն ուղղված գրության համաձայն՝ այսօր, սեպտեմբերի 30-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանում կայացավ միասնական դաս՝ «Համագործակցության ժպիտից սկսվում է խաղաղությունը» խորագրով:
Լինելով ռուսալեզու համագործակցություն՝ դասի ակտիվությունը պայմանավորեցին 4-րդ «բ»…
Ավարտվեց Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական ինքնավար մարմնի համադպրոցական ընտրությունը
6-9-րդ դասարանների 274 ընտրողներից 254 աշակերտներ մասնակցեցին ընտրությանը: Քվեարկեցին նաև կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաները:
Ընտրապայքարին մասնակցեցին 3 թեկնածուներ: Ձայները բախշվեցին
Գրիգորյան Նարե 8-րդ «ա» դասարան – 99 քվե
Գևորգյան Վալենտինա – 6-րդ «ա» դասարան- 59 քվե
Փարամազյան…
Մարդի´կ, քանի դեռ ձեր սիրտն է զարկում,
հիշեցեք նրանց,
Նրանք այլևս երբեք չեն երգի,
հիշեցեք նրանց,
Դուք նրանց մասին ամեն ինչ պատմեք ձեր որդիներին,
որ նրանք հիշեն
Որդիներին ձեր որդիների ամեն ինչ պատմեք,
որ նույնպես հիշեն նրանց,
Այդ նրանք էին ձեր բախտը փրկում
ԱՅՆ ԷԼ ԻՆՉ ԳՆՈՎ…
Կապանի N 5…
T4 գլոբալ կազմակերպությունը, որը մեկ միասնական հարթակում միավորում է աշխարհի բոլոր դպրոցների ուսուցիչներին ու աշակերտներին, արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ հոկտեմբեր ամսին կազմակերպում է համաշխարհային կրթական շաբաթ:
T4 կազմակերպության գլխավոր նպատակն է ամբողջ աշխարհում տարածել կրթական ոլորտի հաջողված փորձը, աշխատել մեկ միասնական թիմով և սերտ համագործակցություն ստեղծել ակտիվ, նախաձեռնող ու տարբեր…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ