Եղվարդի N3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր Գրականություն առարկայից, որը ներկայացրին VII ա դասարանի աշակերտները (ղեկավար` Ա. Նարինյան)։
Աշխատանքի թեման էր «Հայոց երգի վեհափառը»։
Սովորողները ներկայացրին Կոմիտասի կյանքը, ստեղծագործությունը, խոսեցին մեծ հային նվիրված գրական֊մշակութային ժառանգության մասին։
Տեսանյութի միջոցով ներկայացվեց սովորողների այցը
Կոմիտասի թանգարան֊ինստիտուտ։
Նախագծային աշխատանքի վերջնարդյունքը սովորողների նախաձեռնությամբ…
Որպեսզի մարդկանց սովորեցնեն սիրել արդարությունը, պետք է ցույց տալ անարդարության հետևանքները։
Ահա այսպես սկսվեց Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VI ա դասարանի դաս֊դատավարությունը, որ կրում էր «Ո՞ւր է կորել արդարությունը» խորագիրը (ուսուցիչ` Ա. Աղայան)։
Թեման` Աղասի Այվազյանի «Գրախանութ» պատմվածքն է, որտեղ փոքրիկ տղան առաջին անգամ իր կյանքում զգաց անարդարության դառը համը։
…Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի գրադարանավար Մ. Խաչատրյանը կազմակերպել էր 4ա,բ,գ դասարանների համար հեքիաթի ընթերցում և մուլտֆիլմի դիտում՝ նվիրված մանկական գրքերի միջազգային օրվան և աշխարհահռչակ ու երեխաների կողմից անչա՜փ սիրված հեքիաթագիր Հանս Քրիստիան Անդերսենի ծննդյան տոնին։
Գրադարանավարը նախ ներկայացրեց օրվա խորհուրդը, խոսեց հեքիաթագիր Հանս Քրիստիան Անդերսենի կյանքի և ստեղծագործությունների մասին,…
Միավորված ազգերի կազմակերպության վեհաժողովն ապրիլի 6֊ը հայտարարել է Սպորտի միջազգային օր։
Օրվան ընդառաջ Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ` Լ.Սողոմոնյանը և Գ.Գրիգորյանը կազմակերպեցին Սպորտլանդիա 4ա,բ,գ և 5ա,բ դասարանների միջև, որը ընդգրկում էր շարժախաղեր, փոխանցումավազքեր, պարանի ձգում և այլն։ Առողջ մրցակցության արդյունքում հաղթող դարձավ 4ա դասարանը։ Սպորտը հզոր զենք է հաշտության,…
Ապրիլի 4-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր ԹԳՀԳ առարկայից (ուսուցիչ՝ Ն. Ղազարյան), մասնակցում էին VII ա և բ դասարանի աշակերտները:
Թեման՝ «WEB կայքի նախագծում և ստեղծում»:
Նախ՝ սովորողները բացատրեցին որոնողական համակարգի դերն ու նշանակությունը, ներկայացրին տեղեկություններ ՏՏ ոլորտից և հետաքրքիր փաստեր համացանցի մասին:
Խոսքը շարունակեցին…
Մարտի 28-ին աշխարհի շատ պետություններում նշվում է պատմաբանի օրը: Ի դեմս այդ օրվան ԿԶՆԱԿ հիմնադրամը ՀՀ դպրոցներում նախաձեռնել է միասնական պատմության դաս:
Այսօր, տոնական տրամադրությամբ ու ջերմ երկրպագությամբ դպրոցի նիստերի դահլիճում «ՀԱՅԱՍԱ» (8-րդ «ա») և «ՆԱԻՐԻ» (8-րդ «բ») թիմերի մասնակցությամբ դաս-մրցույթ անցկացրեց բազմավաստակ պատմության ուսուցչուհի Մագդա Միրզոյանը:
Թիմերը հանդես եկան…
2024թ. մարտի 22-ին դպրոցում անցկացվեց «Պատմաբանի օրը»:
«Պատմություն», «Հասարակագիտություն», «ՀԵՊ» և «Հայրենագիտություն» առարկաների առարկայական մեթոդմիավորման և «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Արմինե Խաչատրյանի նախաձեռնությամբ 6-րդ «ա» դասարանում «Հայոց պատմություն» առարկայից կազմակերպվեց դաս-վիկտորինա` նվիրված ամենահզոր արքայատոհմերից մեկին` Արտաշեսյաններին:
Ծրագիրը հագեցած էր պատմական նյութերով և մեջբերումներով: Մրցույթն սկսվեց երկու թիմերի` «Արտաշեսյանների» և «Հայկական Կարթագենի»…
... Երեխային սիրում ենք այն լավի համար, ինչը նրա մեջ դաստիարակելու ենք վաղը
Այսօր, դպրոցի ծնողական խորհուրդը գումարեց հերթական ընդլայնված նիստը: Օրակարգում ներառված հարցերի շուրջ հանդես եկան աշակերտական խորհուրդի քարտուղար Ռիմա Մեժլումյանը, դպրոցի հոգեբան Լիլիթ Դավթյանը, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանը, տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը :
Ելույթները ներառեցին կատարված աշխատանքների…
Ժամանակակից համաշխարհայնացման փոխհաջորդումը, արագընթաց զարգացումը և մշակույթային փոխազդեցությունների ակտիվացումը ենթադրում են համանման փոփոխություններ, սոցիալական բոլոր համակարգերում:
Դպրոցում նորարարական գործւնթացի արդյունքում կրթության բովանդակության կազմակերպման ձևերի, ուսուցման և դաստիարակության մեթոդների ընտրությունը պայմանավորվում է մանկավարժի ստեղծագործական հմտություններով:
ՀՊՉ-ի ներդրման արդյունքների ուսումնասիրության նպատակով, դպրոցի 2-րդ «բ» և 2-րդ «գ» դասարանների դասվարներ Արևիկ Հայրապետյանի և…
Դպրոցը դաստիարակում է երեխաներ, որոնք կկարողանան իրենց վրա վերցնել երկրի, ժողովրդի ապագայի պատասխանատվությունը:
Մեր դպրոցում այս կարողունությունների և հմտությունների փորձաշրջանն իրացվում է աշակերտական կառավարման միջոցով:
Ավանդական այս օրը սկսվեց գարնանաբույր տրամադրությամբ:
Վաղ առավոտյան փոխարինող աշակերտները ծաղիկներ նվիրեցին դպրոց ոտք դրած ուսուցիչներին, գարնանաշունչ տողեր ձոնեցին մեկմեկու:
Օրն անցավ հավեսով, գործընկերության ու…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ