Հավերժության հայկական նշանը հնագույն ազգային խորհրդանիշ է և հայ ժողովրդի ազգային ինքնության խորհրդանշան: Այն ծագել է սվաստիկայից և ունի հատուկ հայկական մեկնաբանություն (ի աջ ուղղություն. դեպի աջ անսպառ շարժում, կյանք):
Մի կետից ծագող ութ թևանի ոլորկը խորհրդանշում է լավի ու բարու մաղթանք.
Ուսուցիչներ Զարուհի Պետրոսյանը, Աիդա Պետրոսյանը և Զավեն Պետրոսյանը ԿԳՄՍՆ-ի «Տարվա լավագույնները» մրցույթին ներկայացրել էին «Գիտականի ու գեղարվեստականի զուգորդումները» ծրագիրը՝ արժանանալով հաղթողի կոչմանը: Ծրագրի հեղինակները վստահեցնում են՝ նախագծի արդյունավետությունն ապացուցվել է համագործակցող ուսումնական հաստատություններում՝ Արթիկի թիվ 3 ավագ, թիվ 2 հիմնական և Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցներում:
Նախագծի հեղինակներն առաջարկում…
ՎՎ Կապանի գրասենյակն արդեն 5 տարի է, ինչ հիմնադրել, հովանավորում և աջակցում է դպրոցներում «Խաղաղության» խմբակների գործունեությունը:
Խմբակում ներգրավված սաները ստանում են կրթադաստիարակություն:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում այս գործը մեծ բարեխղճությամբ իրագործում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Ասվածի հիանալի փաստարկումն այսօրվա կոլեկտիվ ուղևորության կազմակերպումն էր Վահանավանքի համալիր, որտեղ մեծ ոգևորությամբ…
Մենք մեր անմնացորդ նվիրումով ու սեփական ձեռքերով ենք կառուցելու մեր երկիրը :
Ահա այս գաղափարին զինվորագրված Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանի կոլեկտիվը մեծ ու փոքրով (աշակերտ ու ծնող) մասնակիցն ու աջակիցը եղան դպրոցի «Անմահության պուրակների» հիմնադրմանը:
Հայրենիքը հավերժ է, իսկ սերունդը պարտավոր է լինելու հայրենաճանաչ, հայրենանվեր:
Ապրելու…
Ապրիլի 25-ին՝ «10 միլիոն ծառ» նախաձեռնության շրջանակում, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակազմը՝ աշակերտ և աշխատող լծվել են հանրօգուտ գործի:
Մեկնարկվել է համապետական ծառատունկ, որը շարունակվել է մաքրման աշխատանքներով:
Ծնողական համայնքը կամավոր մասնակցություն ունեցավ բոլոր աշխատանքներին:
Կոլեկտիվ գործունեությունը ստեղծեց աշխույժ մթնոլորտ և հաղորդեց բարձր աշխատունակություն:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ապրիլի 25-ին, հայ գուսան, ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ, ԽՍՀՄ գրողների միության անդամ, ԽՄԿԿ անդամ Աշոտ Հայրապետի Դադալյանի ծննդյան օրն է և նշանավորումն Երևելի Սյունեցու 114 ամյակի, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանում 6-րդ «ա» և 5-րդ «բ» դասարանների աշակերտների հետ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Ղազարյանը, գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանն ու դպրոցի…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին կից աշակերտական խորհուրդը գումարել է այս տարվա իր անդրանիկ նիստը, որն անցկացվել է առցանց ձևաչափով: Խորհրդում ներգրավված են ՀՀ մարզերի և Երևանի հիմնական, միջնակարգ և ավագ դպրոցների բարձր դասարանների 43 աշակերտներ:
Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ նախարարությունը մեծ ակնկալիք ունի աշակերտական խորհրդի…
Գարնան հրաշքի ամենավառ գույները,հրաշափառ տոնի ավետաբեր զանգերը՝ մարդու մեջ մարդկայինը, հավատքի մեջ լույսը, լույսի մեջ խոհեմությունը պահպանելու պատգամով,մարտի 29֊ին իրենց շուրջն էին հավաքել ողջ դպրոցը։ Ավանդույթ դարձած Սուրբ Զատկին նվիրված ցուցահանդես֊վաճառքից առաջ , դպրոցի նախասրահում, անկացվեց միջոցառում՝ «Ավետումից Սուրբ Հարություն» խորագրով։
Միջոցառմանը ներկա էին Մասիս քաղաքի Սուրբ Թադեոս եկեղեցու Հոգևոր հովիվ…
«Նյութի էլեկտրատարրալուծումը՝ էլեկտրոլիզը, օքսիդավերականգնման ռեակցիա է, որն ընթանում է էլեկտրոդների վրա, երբ հալույթի կամ լուծույթի միջով հաստատուն էլեկտրական հոսանք է անցնում», - բացատրում են Կապանի թիվ 3 միջնակարգ դպրոցի աշակերտները։ Սոնա Անդրեասյանը, Ժենյա Արզումանյանը և Արտյոմ Համբարձումյանը Վարդուհի Օհանջանյանի ղեկավարությամբ հետազոտություն են իրականացրել «Տարբերվո՞ւմ են արդյոք էլեկտրոլիզի արդյունքները տարբեր սարքավորումներով…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանը, դասղեկ՝ Հ.Հովակիմյանի գլխավորությամբ, մարտի 19-ին կազմակերպել էր էքսկուրսիա։ Էքսկուրսիայի առաջին մասն անվանվել էր «Գույների հետքերով»։ Դասարանն այցելեց Մ.Սարյանի տուն թանգարան։ Սարյանական գույներին ու նրա վրձնին պատկանող շքեղ կտավներին ծանոթացրեց թանգարանի էքսկուրսավարը։Նկարչի արվեստանոցը հավիտենական գարնան մի անկյուն է: Այդտեղ կարելի է տեսնել հայկական լեռների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ