Ապրիլի 14-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ բ դասարանի Մայրենիի ժամի հյուրերն էին հոգևոր հովիվ, ամենայն ճանաչված Տեր Ավետիքը և ՎՎ գրասենյակի աշխատակից Մանյա Մաթևոսյանը:
Այցի նպատակն ուսուցողական էր, և քահանան մատուցեց Սուրբ Հարության տոնի օրհնության կարգ:
Հաճելիորեն ընդգծվեց օրվա հեքիաթ-դասի թեմայի և հոգևորականի բարոյականի գիտելիքների փոխկապակցվածությունը:
Աշակերտները ցուցաբերեցին…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում ավանդույթ է դարձել օլիմպիադաների հանրապետական փուլից վերադառնալ հաղթանակներով:
2019-2020 ուստարվա «ՀԵՊ» առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական փուլում, որը տեղի ունեցավ 2021 թ. նոյեմբերին, դպրոցի 12-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը՝ 19.75 միավորով, գրավեց առաջին տեղը՝ արժանանալով առաջին կարգի դիպլոմի և անվանական կրթաթոշակի:
Նարե…
«Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի տարեկան կատարումն ապահովող միջոցառումների» շրջանակում, Սյունիքի մարզպետարանի հրահանգով, 2020-2021 ուստարվա ընթացքում պարբերաբար կազմակերպվել և անցկացվել են սեմինարներ հաստատության սովորողների, ծնողների, ուսուցիչների շրջանում:
Զեկույցներով հանդես են եկել կենսաբանության ուսուցչուհի Եղսիկ Մարությանը, «Առողջ ապրելակերպի» դասընթացավար Անուշ Ալթունյանը, ԴԱԿ Հասմիկ Մեսրոպյանը, ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը,…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «ա» և 5-րդ «գ» դասարանների ծնողական լսարանում հերթական ծնողավարման դասընթացն ընթացավ Դաստիարակության դրական մոտեցումներ ուսումնական ձեռնարկի «Երեխայի որոշ հիմնական հոգեբանա-սոցիալական կարիքներ», «Ինչու՞ են երեխաները վատ վարք դրսևորում», «Դասարանական և ընտանեկան կանոններ» թեմաների շրջանակում:
Անթաքույց է, որ մեր իրականության մեջ, դեռևս շարունակվում են բացասական կարգապահական…
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի VIIIԱ դասարանում «Քիմիա» առարկայի ուսուցչուհի Քրիստինե Շհոյանը կազմակերպել էր ուսուցողական բաց դաս՝ «Անօրգանական նյութերի հիմնական դասերը» թեմայով՝ բնագիտական առարկաների մեթոդական միավորման կողմից հայտարարված առարկայական միամսյակի շրջանակներում:
Դասի ընթացքում Լիանան, Արտյոմը, Անահիտը, Տիգրանը, Վահեն, Աննան ներկայացրին օքսիդները, հիմքերը, թթուները, աղերը, դրանց…
«Չլիներ ծովը, երկնքի պատկերը երկրի վրա չէր լինի, չլիներ քո պոեզիան՝ շատ խավար կլիներ մեր երկիրը»։
Ավետիք Իսահակյան
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 7բ դասարանի սովորողները , հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ՝ Մ. Վարդումյանի և դասղեկ՝ Լ. Սողոմոնյանի հետ, այցելեցին Սիլվա Կապուտիկյանի
տուն֊ թանգարան։
Սովորողները շրջեցին տուն֊թանգարանում, ծանոթացան բանաստեղծուհու կյանքին…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի Vա դասարանի աշակերտները դասղեկ Ս.Հակոբյանի ուղեկցությամբ այցելեցին «Մաչանենց տուրիզմ և արտ» սոցիալական ձեռնարկությունը, որը գտնվում է Հայաստանի հոգևոր մայրաքաղաք Էջմիածնի Բալենիների փողոցի գողտրիկ անկյունում։
«Հայ միասնության խաչ» (ՀՄԽ) բարեգործական մշակութային հասարակական կազմակերպության տարածքում գործում էր Արվեստաց դպրոց,Ազգային խոհանոցի դպրոց, Թատրոն-ստուդիա , «Մաչանենց» միջազգային արվեստի պատկերասրահներ,…
Փետրվարի 21-ին կայացավ Ուսանող քիմիկոսների 2-րդ մրցաշարը։ Քիմիական գիտելիքների թեժ ու լարված պայքարում հաղթողի կոչումը նվաճեց Երևանի պետական բժշկական համալսարանը ներկայացնող «Օլիմպուս» թիմը: Մրցաշարին մասնակցում էին հայաստանյան բուհերը ներկայացնող թիմեր, որոնք ցանկանում էին զարգացնել վերլուծելու, բանավիճելու և քիմիական հարցերի շուրջ պատասխաններ փնտրելու իրենց կարողությունները:
Բարձրագույն կրթության ոլորտում…
Մարտի 4-ին ՀՀ ԿԳՄՍՆ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի ուսանողները Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնալի, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի և Ժողովրդավարական կրթության հայկական կենտրոն- ՍԻՎԻՏԱՍ ՀԿ-ի հետ համատեղ իրականացվող «ԵՄ հանուն մշակույթի. առավել ուժեղ համայնքներ և տեղական նախաձեռնություններ» ծրագրի շրջանակներում առցանց հանդիպում ունեցան ՀՀ տեսչական կրթության մարմնի ղեկավար Ալեքսանդր Շագաֆյանի, ծրագրի համակարգող Տաթև…
Մարտի 20-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց բաց դաս՝ «Գետեր, լճեր» թեմայով VԱ դասարանում, որը կազմակերպել էր «Աշխարհագրություն» առարկայի ուսուցչուհի Ռիտա Ղազարյանը:
Եվան, Արմենը, Արսենը, Արթուրը տեղեկացրին գետերի և լճերի մասին: Միջառարկայական կապ ստեղծվեց «Մայրենի», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարկաների հետ: Աշակերտներն ունեին լրացուցիչ գիտելիքներ, գեղեցիկ…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ