Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում 9ա դասարանում ռուսաց լեզու առարկայից անցկացվեց բաց դաս (ուսուցիչ՝ Լ. Հարությունյան)։
Դասի թեման էր՝ "Стихи мои , расскажите про жизнь мою,,: Դասի ամբողջ կառուցվածքը ստեղծագործական ոգով էր ... Դասի ընթացքում օգտագործվեցին տարբեր մեթոդներ, ՏՀՏ, միջառարկայական կապ ստեղծվեց գրականության և պատմության հետ։ Դասը հագեցած էր դասագրքից…
2021թ-ի մարտի 4-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում մինչև 14 տարեկան 10 դպրոցականների միջև անցկացվել է ՀՀ դպրոցականների շախմատի 15-րդ օլիմպիադայի առաջին (ներդպրոցական) փուլը:
Կարգի համաձայն առաջին՝ ներդպրոցական փուլում պետք է ձևավորվի դպրոցի հավաքական թիմը /թիմը բաղկացած պետք է լինի 4 աշակերտից, որոնցից առնվազն 1-ը՝ աղջիկ/, որն էլ մասնակցելու է…
Բացել ես իմ դեմ ոսկեղեն հեռուն,
Ծաղկել ես սարո՛ւմ, անտառո՛ւմ, արտո՛ւմ,
Ուրիշ երգեր են հնչում իմ սրտում
Ողջո՛ւյն քեզ, արև, ողջո՛ւյն քեզ, գարուն…
Գարուն է, գարու՜ն...
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում զգացվում էր գարնան շունչը վաղ առավոտից՝ դպրոցի նախասրահում։ Աշակերտական խորհրդի անդամները և դպրոցի մի շարք շնորհալի…
Քաղաքացիական պաշտպանության համաշխարհային օրվա կապակցությամբ մարտի 1-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանը բարձր մակարդակով կազմակերպել ու անցկացրել է պատերազմի սպառնալիք «Օդային տագնապ» ազդանշանի դեպքում անձնակազմի պատսպարում և տուժածներին բուժօգնության ցուցաբերում:
Մանրակրկիտ մշակված պլանի համաձայն կատարվել են նախնական աշխատանքներ, կապված` անձնակազմի հաճախումների, բացակաների ցուցակների, պարապմունքների անցկացման, միջոցառման…
Ուրախալի փաստ. աշակերտները սիրում են շախմատ առարկան և ազատ ժամերին մեծ ոգևորությամբ զբաղվում են այդ խաղով: Շախմատն արդար խաղ է, հնարավորություն է տալիս որոշումներ կայացնել, գնահատել իրավիճակը, և հենց դրանով էլ արդարացվում է սերը դրա նկատմամբ: Այսօր, փետրվարի 25-ին, Անդրանիկ Զորավարի ծննդյան օրը Կապանի N5 հիմնական դպրոցի շախմատասերները դիտարկեցին իրենց…
Եվ բնավ էլ պատահական չէ ,որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Ամենայն հայոց հանճարի ծննդյան օրը հիրավի տոն է մեզ համար,ինչի մասին փաստում է՝ նրան նվիրված անկյունը և կենդանի ուժ ստացած Թումանյանը ։
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է. այն…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Հայոց լեզուն հազարագանձ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Մայրենի լեզվի օրվան։
Միջոցառումը կազմակերպել էին հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչները։
Այսօր ևս առիթ է վերստին արժևորելու մեր անգին հարստությունը, մեր սիրո ու հիացմունքի տուրքը մատուցելու մեր մայրենի լեզվին, նրա հարազատ հնչյուններին, երգեցիկ երանգներին, հարուստ բառապաշարին, բացառիկ ճկունությանն…
ԾՆՎԵՑ , ՈՐ ԾՆՎԵՆՔ
ԵՂԱՎ, ՈՐ ԼԻՆԵՆՔ
ԵՎ ԱՆՄԱՀԱՑԱՎ,
ՈՐ ԱՆՄԱՀԱՆԱՆՔ…
Պարույր Սևակ
Փետրվարի 20-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա Տեր - Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում «Տոն մայրենիի» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց «Հայոց տառեր» երգով: Այնուհետև իրար հաջորդեցին գեղեցիկ ասմունքն ու մեծերի անմահ խոսքեր… Խոսուն էին ասույթները` «Հայոց…
Ինչպես տողերի հեղինակն է եզրահանգել` «Հազար տարով, հազար դարով, առաջ, թե ետ, ի՞նչ կա որ», այնպես էլ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ բ դասարանում` ինչ կա որ…, երեկ առաջին խմբում, այսօր էլ երկրորդ խմբում տիեզերքի խոր մեղեդին ու մրմունջը տարածեց հայ ժողովրդի ազգային ոգին` Հովհաննես Թումանյանը:
Հենց նրան ներհատուկ…
Կապանի թիվ 5 հիմնական դպրոցում շարունակվում են «Թումանյանական օրերը»: 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Մելադա Սահակյանի նախաձեռնությամբ սաները շրջան կազմել և Թումանյանական լեզվով զրույց էին բացել.
-Երկու դարի արանքում, - սկսեց Դավիթը,
-Երկու քարի արանքում,- շարունակեց Սևակը,
-Հոգնել եմ նոր ընկերի.
Ու հին ցարի արանքում,- ամփոփեց Սառան :
Ահա այսպես մեր…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ