Դպրոցը դաստիարակում է երեխաներ, որոնք կկարողանան իրենց վրա վերցնել երկրի, ժողովրդի ապագայի պատասխանատվությունը:
Մեր դպրոցում այս կարողունությունների և հմտությունների փորձաշրջանն իրացվում է աշակերտական կառավարման միջոցով:
Ավանդական այս օրը սկսվեց գարնանաբույր տրամադրությամբ:
Վաղ առավոտյան փոխարինող աշակերտները ծաղիկներ նվիրեցին դպրոց ոտք դրած ուսուցիչներին, գարնանաշունչ տողեր ձոնեցին մեկմեկու:
Օրն անցավ հավեսով, գործընկերության ու…
Առաջին անգամ լավ գիրք կարդալիս մենք նույն զգացումն ենք, ունենում, ինչ նոր ընկեր ձեռք բերելիս: Կրկին կարդալ արդեն կարդացած գիրքը՝ նշանակում է նորից տեսնել հին ընկերոջը:
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի երրորդ «բ» դասարանի աշակերտներն ուսուցչի օգնական Ա. Վելիխանյանի և դասվար Ն. Հարությունյանի հետ ամփոփելով թումանյանական ամիսը, ներկայացրին գրքի ստեղծման պատմությունը՝ սկսած հնագույն…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց «Գեղարքունյաց Ձմեռ-2024» մարզամշակութային ավանդական միջոցառումը, որը նպաստում է սովորողների մոտ առողջ ապրելակերպի ձևավորմանը, զարգացմանը, ձմեռային մարզաձևերի ու ազգային խաղերի մասսայականացմանը:
Միջոցառման ծրագրում ընդգրկված էին դահուկավազք, մրցումներ սահնակներով, կշռաքարի բարձրացում, բարձունքի գրավում, ձնագնդիով հարված նշանակետին, ձնեմարդի պատրաստում, մրցումներ՝ ազգային խաղաձևերից, շախմատ, բազկամարտ, պարանի ձգում:
…Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 21-ին անցկացվեց «Անաղարտ պահենք ոսկեղենիկը» խորագրով գրական –երաժշտական ցերեկույթ` նվիրված Մայրենիի միջազգային օրվան: Բեմականացվեցին հատվածներ Մուշեղ Գալշոյանի «Մամփրե արքան» պատմվածքից և «Տիգրան Մեծի» պատգամը:
Միջոցառումն հագեցած էր գեղեցիկ խոսքով , ասմունքով, երգերով , «Ես իմ անուշ Հայաստանի» պարով, որը ներկայացրեց 7-րդբ դասարանի…
Տեսական գիտելիքները ամրապնդում ենք գործնականով։
Փետրվարի 21-ին Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ Ս. Հովհաննիսյանը 7-դ ա,բ,գ դասարաններում անցկացրեց լաբորատոր դաս՝ «Ձկան հերձում» թեմայով։ Աշակերտները ներկայացրեցին ոսկրային ձկան արտաքին կառուցվածքը, որից հետո կատարեցին ձկան հերձում՝ դիտարկելով ներքին օրգանները և դրանց կատարած գործառույթները։
Լաբորատոր դասերի ընթացքում աշակերտները ձեռք են բերում գործնական…
Օրհնյալ է այն երկիրը, որ հանճարեղ զավակներ ունի: Եվ երիցս է օրհնյալ, որ կարողանում է գնահատել այդ հանճարեղ զավակներին...
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի նախասրահում թևածում էր Սևակյան շունչը։ Դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչները ցերեկույթ էին կազմակերպել հայ մեծանուն բանաստեղծ, գրականագետ, թարգմանիչ Պարույր Սևակի ծննդյան 100-ամյակի կապակցությամբ։ Պարույր Սևակի…
Հայոց բանակի կազմավորմանն ընդառաջ ՄԿԱ-ի գծով տ/տ Ս.Բաղդասարյանը, ԴԱԿ Ա.Ավագյանը կազմակերպել էին միջոցառում, որն ողողված էր հայրենասիրական ոգով ու շնչով, Նժդեհյան գաղափարախոսությամբ։
Ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ.Սողոմոնյանի նախաձեռնությամբ էլ սովորողները ցուցադրեցին սպորտային համարներ։
Դպրոցի տնօրեն՝ տիկին Է.Մուրադյանը շնորհակալություն հայտնեց միջոցառման համար, նշելով, որ միջոցառումը իր տեսակով տարբերվող էր, ինքնատիպ, հուզիչ, սեր ու…
Նա մեծ էր հողով, արյունով , արմատներ ուներ նա հողում,
Իր երգերը գեղջուկ նաիրցու քրտինքով էր ողողում,
Հանճարեղ երգերում նրա իր երկրի արևն էր շողում,
Նա մեծ էր հողով, արյունով, արմատներ ուներ նա հողում...
Ե. Չարենց
Պետությունը ամուր է, երբ ամուր են նրա հիմքերը, իսկ պետության հիմքերը…
Դաստիարակելու համար ոչ թե երկար ժամանակ է հարկավոր, այլ կարճ ժամանակի խելացի օգտագործում:
Աշակերտը պիտի հասկանա, մարսե ամեն բան, ինչ որ սովորում է վարժապետից, որպեսզի նա ոչ թե մի անշունչ բառագիրք դառնա, այլ նախապատրաստվի լինել կենդանի և առողջ դատողություն ունեցող խելոք մարդ:
Ղ. Աղայան
Փետրվարի 20-ին Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի…
Բանաստեղծի մեծությունը նրա հոգու խորության մեջ է, նրա ժողովրդի խորության էության մեջ, և դա պայմանավորում է նրա համամարդկայնությունը…
Վահան Տերյանն անմահ է…
Հովհ. Շիրազ
«Մեր մեծերը» խորագիրը կրող բաց դասերի շրջանակում Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII գ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեց հայ պոեզիայի մեծ բարենորոգիչ՝ Վ. Տերյանի կյանքը,…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ