2020 թ․ հունվարի 29-ին և 30-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հայրենասիրության համազարկ էր, թնդում էր բանակաշինության պաթետիկ խոսքը, ժապավենի պես անցնում էր հայոց բանակի տարեգրությունը և ներկայացվում էր հայ զինվորի անպարտելի կերպարը: Բեմը վեր էր ածվել իսկական զորամասի, իսկական պատերազմի դաշտի և իսկական հաղթության բերկրանքի հոգեցունց ճարճատյունի հաջորդական…
Զինվո՛ր, հա՛յ զինվոր, այսօր քո տոնն է։ Հայկ Նահապետի հետնո՛րդ, դու հզոր ես, դու պատրաստ ես Դավթի զարկը տալ թշնամուն։ Դու սերունդ ես մի ժողովրդի, որ ունեցել է Նժդեհ, Անդրանիկ, Դրո, Սպարապետ, Մոնթե...
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանը, ՄԿԱ֊ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս. Բաղդասարյանի, կազմակերպիչ Ա. Ավագյանի և…
Այսօր` հունվարի 24-ին, ՄԱԿ-ի կողմից հռչակված կրթության միջազգային օրն է և այս առիթով Կապանի N5 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհիներ Անահիտ Աղագուլյանը, Ստելլա Մարգարյանը և Քրիստինե Օհանյանը 8-րդ «բ» դասարանում անցկացրեցին կինոդաս` նվիրված կրթության, իբրև համընդհանուր իրավունք և հասարակական բարիք նշանակությանը: Աշակերտների շրջանում վերահաստատվեց համոզմունքը, որ մեր երկրի զարգացման կարևորագույն հենասյունը…
Համագործակցություն հանուն դաստիարակության
Հունվարի 24-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանի ծնողական լսարանում «Օգնության դաս» վարեց դաստիարակչական աշխատանների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը:
Դասի թեման` «Երեխայի իրավունքները և ամենաթողությունը»:
Դասի նպատակն էր զինել ծնողներին գիտելիքներով, հմտություններով, որոնք անհրաժեշտ են դրական դաստիարակչական մոտեցումների համար:
Ծնողները նշեցին, որ դասընթացն արդյունավետ է և օգնում է…
Անկախության ուղին բռնած մեր երկրի համար անչափ կարևոր է հզոր, մարտունակ բանակ ունենալը, բանակի զորացմանն ու զինվորին աջակցելը, մատաղ սերնդի հոգիներում հայրենասիրություն ու մարտունակություն սերմանելը: Ինչպես ասում են, բանակն ու դպրոցը, բանակն ու հասարակությունը միասին են, նրանք անպարտելի են: Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված…
Այդ տոնին ընդառաջ` Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «ՆԶՊ և ԱԿ» առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց հանդիպում Արցախյան պատերազմի մասնակիցների հետ: Դպրոցի պատվավոր հյուրերն էին Աիդա Սերոբյանը (Արցախյան ազատամարտի կանանց հասարակական խորհրդի նախագահ, բուժծառայության գնդապետ), Աղասի Կարապետյանը (Արաբկիր վարչական տարածքի ԵԿՄ նախագահ) և Հենրիկ Ավետիսյանը (Արաբկիր վարչական տարածքի ԵԿՄ…
Հունվարի 24-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI-XII դասարանների աշակերտները ուսուցիչներ Ռ.Ղազանչյանի և Մ.Դանիելյանի ղեկավարությամբ ներկայացրին դաս-քննարկում`«Կլոր սեղան» վերնագրով, որի խնդիրն էր ծանոթանալ կրթական համակարգում տեղի ունեցող փոփոխություններին:
Քննարկման մասնակիցները ազատ ու անկաշկանդ մտքեր փոխանակեցին և կատարեցին եզրահանգումներ:
(Կայացավ ևս մեկ դաս`իրականացնելով ԿԳՄՍ նախարարության հանձնարարությունը`կազմակերպել համապատասխան միջոցառումներ`նվիրված կրթության միջազգային…
Հունվարի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում գեղեցիկ ավանդույթ է դարձել հայ գրողների հոբելյաններին անդրադառնալը: Հունվարի 24-ին հայ մեծ բանաստեղծ Պարույր Սևակի ծննդյան օրն է: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները գրադարանում անցկացրին դաս-միջոցառում՝ նվիրված Պարույր Սևակին: Աշակերտները ներկայացրեցին հետաքրքիր դրվագներ Պարույր Սևակի կյանքից, ստեղծագործական հարուստ ու բեղմնավոր ուղուց: Միջոցառմանը…
Կրթական ծրագրերի և չափորոշիչների վերանայման բնագիտամաթեմատիկական (STEM) ուղղությամբ հերթական աշխատաժողովը տեղի է ունեցել հունվարի 21-23-ը: «Գնահատում և թեստային առաջադրանքների օրինակելի նմուշներ» խորագիրը կրող աշխատաժողովը նվիրված էր գնահատման խնդիրներին: Աշխատաժողովն անցկացվում է ԵՄ ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հայաստանում ԵՄ-ն՝ նորարարության համար» ծրագրի շրջանակում:
Նշենք, որ STEM առարկաների պետական չափորոշիչները վերանայվում…
Ավարտվեցiին «Ծիածան» առաջնորդների կրթական կենտրոն ՀԿ-ն Պահպանվող Տարածքների Աջակցման Ծրագիր-Հայաստան (ՊՏԱԾ-Հ) տեղական ՀԿ-ների համար փոքր դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում իրականացվող «Էկոկրթության իրականացումը և էկոանկյունների հիմնում Կապան և Քաջարան համայնքների դպրոցներում» ծրագրի աշխատանքները:
Որպես Էկոկրթության առաջնային խնդիր, ծրագրի ղեկավարները և մեթոդական խորհրդատուները մասնակից դպրոցների էկոանկյունները վերազինեցին կենսաբանության և քիմիայի դասերին անհրաժեշտ դիդակտիկ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ