Կոմիտասյան, թումանյանական ու սևակյան շնչով է համակված տարին նաև Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում։ Շարունակվում են գեղեցիկ միջոցառումները, թումանյանական հեքիաթների բեմականացումները, ընթերցումներն ու թանգարաններ այցելությունները։
Այսօր՝ նոյեմբերի 28-ին, Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված մեծանուն բանաստեղծ Պ. Սևակի ծննդյան 95-ամյակին, որը կազմակերպել էին դպրոցի գրադարանավար Ս. Գալուստյանը,…
Նոյեմբերի 22-ին Խաղաղության Կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի ֆինանսավորմամբ Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում բացվեց «Դեպի լույս» կենտրոնը, որը հագեցված է համապատասխան գույքով և ուսումնական նյութերով:
Բացման հանդիսավոր արարողությանը ներկա էին Խաղաղության Կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Սանի Լուն, Արարատի մարզպետարանի Կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետի պաշտոնակատար Հասմիկ Գասպարյանը, մարզպետի խորհրդական Կառլեն Մկրտչյանը, հասարակական…
22.11.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սաները ասնակցեցին Պուշկինի 220 ամյակին նվիրված "Прекрасен наш союз" («Գեղեցիկ է մեր միությունը») խորագրով միջոցառմանը, որը տեղի ունեցավ Կապանի N3 միջնակարգ դպրոցում: /Ռուսաց լեզու և գրականության ուսուցիչ Աշխեն Բադալյան/
Նպատակը՝ անդրադառնալ հայ-ռուսական մշակութային կապերին՝ կարևորելով դրանց պահպանումն ու տարբեր ուղղություններով դինամիկ զարգացումը: Պուշկինի մեծության առաջին…
Օգնի՛ր ինձ կյանքում ուղիղ ընթանալ,
Եթե քնած եմ՝ քնից արթնանալ,
Թե դուռը բաց է՝ իզուր չբանալ,
Եղածով երբեք չհանգստանալ
Եվ չասել, թե իմ արածն արեցի
Գ.Էմին
Այս խոսքերով սկսվեց Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը՝ նվիրված զարմանալի հայի՝ Գևորգ Էմինի ծննդյան
100- ամյակին…
25.11.2019թ․ Երևանի 201 հիմնական դպրոցի դահլիճում եռուզեռ էր:
«Գրական թեյարան». այսպես անվանեցին 12-րդ դասարանի աշակերտները Համո Սահյանին նվիրված ցերեկույթը: Թեյարանի վերածված դահլիճում դաղձի, ուրցի բույր կար, հնչում էին սահյանական տեքստերով երգեր: Աշակերտ-դերասաններն անկաշկանդ զրուցում էին, կարծիքներ հայտնում Սահյանի պոեզիայի մասին, արտասանում: Մտերմիկ, հաճելի պահեր, իսկ վերջում`դաղձի բույրով թեյախմություն: Իսկը բոհեմական…
21.11.2019թ Երևանի 201 հիմնական դպրոցի գրադարանը մարդաշատ էր:Աշուն, վառ գույներ, հույզեր, իրարամերժ տրամադրություններ... Աշունն առավել գունեղ ու հոգեհարազատ է Տերյանի ստեղծագործությունների հետ, քանզի այն ամբողջությամբ մեզ է ներկայանում իր տարերքի մեջ։ Այս անգամ մեր տաղանդավոր աշակերտների շուրթերով մեզ ներկայացավ Տերյանի աշունը՝ սիրո , հույզերի ու հույսերի աշունը։ Ուսուցչուհի Օֆելյա Օհանյանը և…
20.11.2019թ Երևանի թ.201 հիմնական դպրոցում հերթական հուզիչ, բովանդակալից և հագեցած բաց դասը ներկայացրեց ուսուցչուհի Օֆելյա Օհանյանը (6-րդ դասարան) ։ Այս անգամ Լեոնարդո դա Վինչիի «Որդիական երախտագիտություն» առակի օգնությամբ աշակերտները պետք է գիտակցեին երախտագիտության գինը։ Երախտագիտության զգացումը լիարժեք ընկալելի դարձնելու համար ուսուցչուհին դասն սկսեց Ս.Խանզադյանի «Սպիտակ գառը» պատմվածքից հատվածների ընթերցմամբ՝ զուգադրելով…
2019թ. նոյեմբերի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI-4 և XI-5 դասարանների աշակերտները «Տնտեսագիտություն» առարկայի գործնական դասի շրջանակներում քվեարկությամբ հիմնեցին ԱԳԸ-ներ (Աշակերտական գործարար ընկերություններ)`ընտրելով նախագահ և մյուս ստորաբաժանումների ղեկավարներ:
Ընտրվել են ներքոհիշյալ նախագահները`
XI-4 դասարան` Աիդա Քամալյան
XI-5 դասարան` Մելսիկ Ավագյան
«Տնտեսագիտություն» առարկայի ուսուցչուհի՝ Գոհար Աբրահամյան
2019թ․ նոյեմբերի 22-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները (ուսուցիչ Ք. Հայրապետյան) կազմակերպեցին դաս-միջոցառում նվիրված մեծանուն հայ Խաչատուր Աբովյանի ծննդյան տարեդարձի և արարատյան վերելքի 190-ամյակի կապակցությամբ: Աշակերտները բովանդակալից ներկայացրին մեծ գրող, մանկավարժ, բանագետ-ազգագրագետ, հայագետ Խաչատուր Աբովյանի կյանքը, նրա «անհայտ բացակայումը»: Ներկայացրին բազում վարկածներ Աբովյանի անհետացման մասին: Նշեցին, որ…
2-րդ բ դասարանի դասվար Ա. Սաղոյանի նախաձեռնությամբ կայացավ «Ոսկեզօծ աշուն» խորագրով դաս-միջոցառում: Աշնանային պատկերներով զարդարված դասասենյակում աշակերտները ներկայացրին հայաստանյան աշնան բերքառատ համը և բույրը, բացահայտեցին ոսկեհանդերձ աշունն իր բոլոր գույներով, երգ ու պարով, արտահայտիչ և գրագետ խոսքով: Դասասենյակը վերածվել էր աշնանայի այգու, որտեղ թևածում էր աշնան շունչը, օդը ողողված էր…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ