27.11.2019թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: / դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Հասկանա՛նք երեխաներին և ինքներս մեզ
Նպատակները. Օգնել հասկանալ
1. 0-18 տարեկան երեխաների զարգացման որոշ հիմնական առանձնհատկությունները, հատկապես այն առանձնահատկությունները,որոնց վրա դրականորեն կամ բացասականորեն ազդում են մեծահասակների կարգապահական գործողությունները:
2.…
Նոյեմբերի 20-ին հերթական բաց դասն էր Երևանի 201 հիմնական դպրոցում: Այս անգամ իրենց գիտելիքներով, հմտություններով և կարողություններով մեզ պետք է զարմացնեին 11-րդ դասարանի աշակերտները՝ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայից: Թեման էր «Առաջին համաշխարհային պատերազմը»: Ուսուցչուհի Նառա Գաբոյանը նորարարական լուծումներով էր կառուցել դասը՝ կիրառելով խմբային, պրիզմայի և բլից հարց ու պատասխանի մեթոդները՝ նպաստելով…
Նոյեմբերի 25-ին Երևանի 201 դպրոցի երրորդ դասարանի դասվար Զարուհի Ահարոնյանն իր սաների հետ աշնան ամբողջ ներկապնակը բերել էր դպրոցի դահլիճ: Քրքումնաթույր, կարմրագույն, դեղնականաչ տերևներ ներկայացնող սիրունիկ աղջիկները փոքրիկ դերասաններ էին դարձել. պարում էին քամու երաժշտությամբ, «մրսում ծառի վրա», մինչև քամին համոզեց ու թռցրեց նրանց դեպի հեռու, դեպի անծանոթ աշխարհներ: Աշակերտներն…
ՈՒսուցչի վերաբերումը դեպի աշակերտները,
երկու գաղափարի վրա կը կայանա.
աշակերտը մարդ մըն է և ընկեր մը։
Լևոն Շանթ
2019թ.նոյեմբերի 26-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ դրամատուրգ, հասարակական – քաղաքական գործիչ Լևոն Շանթի ծննդյան 150- ամյակին, որը կազմակերպել էին հ. լեզվի և գրականության…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 8 բ դասարանի աշակերտները կազմակերպել էին միջոցառում` նվիված հայ պոեզիայի մշտավառ դեմքերից մեկին` Վահան Տերյանին: Աշակերտների կողմից միջոցառումը անակնկալ էր՝ նվիրված իրենց դասղեկ Կ. Բաբագուլյանին։ Այս գործում նրանց աջակցել էին դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Վարդումյանը և ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալը` Ս. Բաղդասարյանը։ Աշակերտների…
Նոյեմբերի 24-ին, Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9ա դասարանը դասղեկի՝ Լ. Արեստակեսյանի, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ս. Մելքոնյանի նախաձեռնությամբ էքսկուրսիա մեկնեցին Սևակի տուն-թանգարան, Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան, ինչպես նաև այցելեցին թիվ N զորամաս։ Աշակերտները տեսանելիորեն ծանոթացան, թե Պարույր Սևակի, թե Վազգեն Սարգսյանի կյանքի մանրամասներին,տեսան նրանց անձնական իրերը, որը աշակերտների համար…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանի դասվար Զ.Նիկողոսյանը բաց դաս էր կազմակերպել տեխնոլոգիայից, թեման՝ «Չվող թռչուններ», ինտեգրվող թեմա՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն», ինտեգրվող առարկան՝ Ես և շրջակա աշխարհը: Կենդանական աշխարհի մասին գիտելիքները սովորողները ամրապնդեցին «Ընտանի, թե՞ վայրի», «Ով է ուզում դառնալ միլիոնատեր» հեռուստախաղի ձևաչափով, ՏՀՏ գործիքների միջոցով պատրաստված ինտերակտիվ վարժություններով: Պատրաստեցին…
Կոմիտասյան, թումանյանական ու սևակյան շնչով է համակված տարին նաև Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում։ Շարունակվում են գեղեցիկ միջոցառումները, թումանյանական հեքիաթների բեմականացումները, ընթերցումներն ու թանգարաններ այցելությունները։
Այսօր՝ նոյեմբերի 28-ին, Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված մեծանուն բանաստեղծ Պ. Սևակի ծննդյան 95-ամյակին, որը կազմակերպել էին դպրոցի գրադարանավար Ս. Գալուստյանը,…
Նոյեմբերի 22-ին Խաղաղության Կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի ֆինանսավորմամբ Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում բացվեց «Դեպի լույս» կենտրոնը, որը հագեցված է համապատասխան գույքով և ուսումնական նյութերով:
Բացման հանդիսավոր արարողությանը ներկա էին Խաղաղության Կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Սանի Լուն, Արարատի մարզպետարանի Կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետի պաշտոնակատար Հասմիկ Գասպարյանը, մարզպետի խորհրդական Կառլեն Մկրտչյանը, հասարակական…
22.11.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի սաները ասնակցեցին Պուշկինի 220 ամյակին նվիրված "Прекрасен наш союз" («Գեղեցիկ է մեր միությունը») խորագրով միջոցառմանը, որը տեղի ունեցավ Կապանի N3 միջնակարգ դպրոցում: /Ռուսաց լեզու և գրականության ուսուցիչ Աշխեն Բադալյան/
Նպատակը՝ անդրադառնալ հայ-ռուսական մշակութային կապերին՝ կարևորելով դրանց պահպանումն ու տարբեր ուղղություններով դինամիկ զարգացումը: Պուշկինի մեծության առաջին…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ