Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից (դասվար՝ Ռ. Արսենյան, ուսուցիչ՝ Տ. Գլեյզեր):
Աշակերտները ներկայացրին «Сорока-Белобока» դասը: Պատրաստել էին հետաքրքիր տեղեկություններ այդ թռչունի մասին: Արտասանեցին բանաստեղծություններ, երգեցին գեղեցիկ երգ, որ համահունչ էր թեմային:Այդ ամենն ուղեկցվում էր մատիկներին ամրացված թռչնակներով: Բեմականացումը նպաստում է երեխաների դերասանական և…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանում 08.02.2024 թ. տեղի ունեցավ համակցված դաս` հանրահաշիվ և թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն (ԹԳՀԳ) առարկաներից (ուսուցիչներ` Լ. Մկրտչյան, Ն. Ղազարյան)։
Դասի թեման էր «Վիճակագրություն և հավանականություն»։ Աշակերտներն իրենց օրինակներով ցույց տվեցին թեմայի արդիականությունն այս դարում։ Իրենց մաթեմատիկական գիտելիքները գործնականորեն կիրառեցին` օգտվելով նորագույն տեխնոլոգիաներից`…
Հայոց աշխարհ, հայոց երկիր, հայոց հող
- Լայն աշխարհում քո գրկի մեջ ապրեմ թող,- Խոսույթով բովանդակվեց օրվա ռազմահայրենասիրական միջոցառումը, որը նվիրվել է հայկական բանակի կազմավորման 32-րդ տարեդարձին:
Նոր օրվա ծեգի ակնկալիքով, դպրոցի 5-րդ ա դասարանի սաները (դասղեկ Ա. Հայրապետյան) անուշ երգեցին, բարձր ու զիլ գովերգեցին հայրենիքը, իսկ նրա ազատության ու…
Խոսենք գեղեցիկ ու թանկ բաներից,
Ծաղկից, պարտեզից, երեխաներից...
Եվ լինել անհոգ և անդարդ լինել,
Պարզապես սիրող- ապրող մարդ լինել:
Պարույր Սևակ՝ Եռամեծություն՝ մեծ բանաստեղծ, գիտնական, թարգմանիչ:
Այսօր դպրոցում օդը պարուրված էր Սևակի պոեզիայով:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանի և հայոց լեզվի ու գրականության ուսուցչուհի Նարե Սարգսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց գրական…
Առաջին ձյան բերած ուրախությունը Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի համար եղավ շարունակական...
Այո, առջևում Նոր տարին է և սպասված հեքիաթները։
Ահա և առաջին <<Հեքիաթին հյուրը >> եղավ շվեյցարահայ գործարար Վարդան Սիրմակեսի կողմից հիմնադրված ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ` հետաքրքիր ու սիրելի նվերներով։
Հեռավոր գյուղի աշակերտների ուրախությանը սահման չունի...։
Դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանն ի դեմս բարեգործության…
35 տարի առաջ՝ ժամը 11:41-ին, Հայաստանը ցնցվեց ավերիչ երկրաշարժից.․․․
Երկրաշարժից անցել է 35 տարի...
Փաստ է, բնության արհավիրքն անզոր էր կյանքի ընթացքը կասեցնելու:
Օրվա հետ կապված Մասիսի հ․ 3 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ՝ Օ.Ղարիբյանը, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ.Ապրիկյանը, ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը անցկացրեցին «Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի հիշատակի 35-րդ տարելիցին նվիրված և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 7-րդ«ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ երաժշտություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Զ.Նիկողոսյան):
«Աշուղական կարգեր», «Տաղաչափություն և տեխնիկա» թեմաների շուրջ քննարկումը սովորողներին հնարավորություն տվեց տեղափոխվել 18-19 րդ դարեր, ունկնդրել և մեկնաբանել Սայաթ-Նովայի, Ջիվանու ստեղծությունները, նմանեցնել աշուղների և տրուբադուրների արվեստը, տարբերել ժողովրդական երգը գուսանական և աշուղական երգերից:
Հարուստ բովանդակությամբ և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի նախաձեռնությամբ 3-րդ և 6-րդ դասարանների սովորողները բացօթյա կերպարվեստի դասեր իրականացրեցին դպրոցի բակում։ Մոտ գտնվելով բնությանը վայելեցին աշնանային տրամադրություն։ Բոլոր այն նկարները, որոնք նկարված են արվեստանոցում, երբեք այնքան լավը չեն լինի, որքան դրսում կատարված նկարները։ Երեխան իր կարողությունները զարգացնելու համար պետք է խիստ…
Հերթական նախագծային աշխատանքը ներկայացրեց անգլերենի ուսուցչուհի Լ. Դանիելյանը ( VII գ դասարան):
Թեման էր «Եղվարդի հուշակոթողները»: Տեսասահիկի միջոցով երեխաները ամփոփեցին իրենց կատարած ամբողջ աշխատանքը, որ տևել էր շուրջ յոթ շաբաթ:
Ուսուցչուհու հետ աշակերտները այցելել էին Եղվարդի բոլոր հուշակոթողները, մաքրել շրջակա տարածքները:
Տեղեկություններ էին հավաքել բոլոր կոթողների մասին: Հատուկ շնորհակալություն համայնքապետարանի…
«Ծաղկափոշու մեջ թաթախված գունավոր բզեզին մանուշակը ճոճք է թվում, աշխարհը՝ ծիրանագույն բուրաստան»:
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII գ և VII բ դասարանի աշակերտները (ուսուցիչ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեցին նախագծային աշխատանք գրականություն առարկայից: Թեմա՝ Ակսել Բակունց «Ալպիական մանուշակ»:
Աշակերտները բովանդակալից տեղեկություններ էին հավաքագրել:
Պատմեցին Գորիս քաղաքի մասին հետաքրքիր փաստեր, նշեցին հայտնիներից,…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ