Երկնային մարմիները միշտ հետաքրքրություն են առաջացրել մարդկանց մոտ: Բազմաթիվ հետաքրքրությունների արդյունքում գիտնականները շատ հարցերի պատասխաններ են տվել, որոնք մինչ օրս հետաքրքիր և ուսանելի են դարձնում դպրոցական առարկաներից շատերը, այդ թվում` Ես և շրջակա աշխարհը: Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի դասվար Կ.Սարգսյանը վարեց ժամանակակից դաս «Երկիր, Լուսին» թեմայից: Դասի ընթացքում կիրառվեցին աշակերտների…
«Բարին թող դուրս գա իր թաքստոցից , և մենք էլ թույլ տանք ,որ այն գործի մեզնով,որքան էլ դժվար լինի…»: Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցը համաշխարհային բարության օրվան նվիրված կազմակերպեց այս տարի ևս ավանդույթ դարձած «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով ակցիան:Ակցիայի նպատակն է՝ ուսուցանել բարություն ,շրջապատին տալ դրական ուժ,երախտագիտություն և քնքշանք:Ակցիային մասնակցում…
Գյումրի...
Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաքը և ամենագեղեցիկ ու կոլորիտային քաղաքներից մեկը։ Նոր տպավորությունների, ճանապարհորդությունների ու ճանաչողության մղումներով յուրօրինակ ու հետաքրքիր ուղևորություն էր կազմակերպել Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանը դեպի Գյումրի գնացքով։ Էքսկուրսիայի նպատակն էր զարգացնել սովորողների աշխարհաճանաչումը, աշխարհընկալումը, ծանոթացնել Գյումրի քաղաքին, նրա ճարտարապետությանը, մշակույթին, նրա կոլորիտին,կենցաղին, ավանդույթներին...…
21.11.2019թ. Առարկա` ռուսաց լեզու (ուսուցչուհի`Ա.Զաքարյան)
Թեման` «Պուշկինի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը»
Դպրոցի X-1 դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Նիկոյանը, փոքրիկ ուսուցչուհի դարձած, փորձում էր իրականացնել պատասխանատու մի աշխատանք, որը նրան վստահել էր ուսուցչուհին: Համադասարանցիները իրենց ակտիվ մասնակցությամբ օգնեցին ուսուցչուհի դարձած իրենց դասընկերուհուն:
Դրվատանքի արժանի էին բոլոր մասնակիցների աշխատանքները`
թե´ տեսաֆիլմի տեսքով, թե´…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա.Ղազարյանը XI-3 դասարանի հետ կազմակերպել էր դաս-քննարկում` նվիրված Հրաչյա Ներսիսյանի ծննդյան 124-ամյակին:
Նախապես դիտել էին «Ինչու՞ է աղմկում գետը » ֆիլմը: Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրին մեծ դերասանի կյանքն ու գործունեությունը: Հարց ու պատասխանի մեթոդով կազմակերպվեց քննարկում, անցկացրին զուգահեռներ ֆիլմի հերոսի և անվանի դերասանի կերպարների միջև:…
12.11.2019թ. Երևանի 201 հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասը 3-րդ դասարանում էր՝ մաթեմատիկայի ժամին։ Թեման կլոր տասնյակների բազմապատկումն էր միանիշ թվերով։ Ուսուցչուհին աշակերտների համար ստեղծել էր կախարդական մաթեմատիկական աշխարհ, որտեղ ամեն ինչ առնչվում էր մաթեմատիկային՝ թվեր, երկրաչափական պատկերներ, գործողություններ։ Բաց դասի 《հերոսը》 մեղուն էր։ Աշակերտների կողմից հնչեցվող ամեն ճիշտ պատասխանի արդյունքը…
Նոյեմբերի 20-ին Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցում տեղի է ունեցել «Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի 2-րդ փուլը եզրափակող հանդիսավոր արարողությունը, որի ընթացքում ազդարարվել է «Մասնակցային դպրոց» նախագծի փորձաշրջանի սկիզբը` համապատասխան ցուցանակի բացմամբ:
Միջոցառման ընթացքում հանձնվել են նաև կոմպետենցիոն ուսուցման 2-րդ փուլի վերապատրաստումն ավարտող տնօրենների և ուսուցիչների վկայագրերը:
Նոյեմբերի 23-ին «Մասնակցային…
Նոյեմբերի 12-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանը ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Օ.Ղարիբյանի, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանի և դասղեկ Ա. Չալաբյանի հետ այցելեցին Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան:
Դաս-էքսկուրսիայի նպատակն էր` ռազմահայրենասիրական դաստիարակության շրջանակներում աշակերտներին ծանոթացնել հայրենիքի սահմանների պաշտպանության և Արցախյան պատերազմում մեծ դերակատարություն ունեցած հերոսների կյանքին ու գործունեությանը: Մինչ թանգարանում շրջելը`…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում սույն թվականի նոյեմբերի 5-ին 9ա դասարանում «Հալոգենների քիմիական հատկությունները» թեմայի ուսումնասիրման, ինչպես նաև գործնականում դրանք ցուցադրելու համար իրականացվեց գործնական աշխատանք աշակերտների մասնակցությամբ և Լ. Մուրադյանի գլխավորությամբ: Փորձի ժամանակ ներկայացվեց AL-ի և J2-ի փոխազդեցությունը տաքացման պայմաններում: Մանուշակագույն ծուխը նույնքան վառ ու տպավորված կմնա աշակերտների հիշողության մեջ։
Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում մեծ շուքով նշվեց «Բերքի տոնը»: Բոլոր դասարանների աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն առանձնակի ոգևորությամբ էին պատրաստվել տոնին:Դպրոցի բակը լիքն էր մրգառատ սեղաններով, անուշաբույր թխվածքաբլիթներով ու մանուկների քաղցր աղմուկ-աղաղակով: Յուրաքանչյուր դասարան ջանացել էր հանդես գալ ինքնատիպ համարներով՝ է՛լ երգ, է՛լ պար, խինդ ու ծիծաղ, հայկական դհոլի բարձր ձայն ու…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ