Նոյեմբերի 18-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում պաշտոնապես բացվեց «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան /Խմբավար Տիգրան Ավանեսյան/, որի տեղադրումն ու կահավորումը սկսվել էր մոտ երկու ամիս առաջ․ դրանց հիմնումը կյանքի է կոչվել «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես համաժողովի ընթացքում «Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության» (գործադիր տնօրեն` Կարեն Վարդանյան) եւ «Դավիթ Բեկ» (նախագահ` Գագիկ…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց սպորտլանդիա` նվիրված աշխարհահռչակ հայազգի շախմատիստ Տիգրան Պետրոսյանի 90-ամյա հոբելյանին: Սպորտլանդիային մասնակցում էին դպրոցի X4 և X5 դասարանների աշակերտները: Նախքան մրցույթն սկսելը կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը հակիրճ ներկայացրեց շախմատի աշխարհի չեմպիոնի անցած ճանապարհը:
Լարված պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց X 5 դասարանի թիմը (ուսուցիչ`Մ.Հունանյան):
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց հետաքրքիր և ուսանելի դաս-վիկտորինա անգլերենից։
Մասնակցում էին XI-3 և XI-4 դասարանների աշակերտները: Թեստային աշխատանքի միջոցով ստուգվեցին աշակերտների քերականական գիտելիքները և բանավոր խոսքի զարգացումը:
Դաս-վիկտորինայի կազմակերպիչներն էին անգլերենի ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը:
2018-2019 ուստարում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի նախաձեռնությամբ «Տնտեսագիտություն» առարկան ներառվեց և դասավանդվեց դպրոցում: Աշակերտները առարկան ուսումնասիրում են մեծ հետաքրքրությամբ`շնորհիվ ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի:
Այսօր XI 4 և XI 5 դասարանների աշակերտների նախաձեռնությամբ և առարկայի ուսուցչի օգնությամբ դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես-վաճառք: Աշակերտները փորձեցին իրենց տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում: Առաջնորդվելով նախապես մշակված…
Երևանի հ․75 հիմնական դպրոցի համակազմն այսօր մասնակցեց «Ներառական կրթություն» թեմայով սեմինարին, որը նախաձեռնել էին ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանը, տարրական կրթության մ/մ ղեկավար Ա. Բարսեղյանը և կենսաբանության ուսուցչուհի Ա. Հովսեփյանը: Նրանք վերապատրաստվել էին «Ապրել միասին, սովորել միասին. որակյալ ներառական կրթություն ստանալու երեխայի իրավունքը» ծրագրի շրջանակներում, և իրենց ստացած գիտելիքներն ու…
Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 15-ին տեղի ունեցավ աշնանային գունագեղ միջոցառում՝ «Մրգերի հանդես» խորագրով:
Երկրորդ «Գ» դասարանի /դասվար՝ Ա. Ավագյան/ աշակերտները՝ կերպարանափոխված անուշահամ մրգերի, պատմում էին Հայաստանի մրգերի օգտակարության և օգտագործման ձևերի մասին։
Մեդիագրագիտությունը մեզ շրջապատող մեդիան ճանաչելու, դրա դերն ու նշանակությունը հասկանալու, տեղեկատվության մեջ ճիշտ կողմնորոշվելու, վերլուծելու և ստուգելու, ինչպես նաև աշակերտների մոտ քննադատական մտածողության զարգացումն է: ՀՀ կրթության գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը նոյեմբերի 1-8-ը հայտարարել էր Մեդիագրագիտության կրթական շաբաթ Հայաստանի բոլոր դպրոցներում: Նոյեմբերի 8-ին Սուրենավանի միջնակարգ…
երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայի շրջանակներում ամփոփեցին գեղագիտության թեման` կազմակերպելով ցուցահանդես: Ցուցահանդեսի ընթացքում ներկայացվեցին արվեստի ճյուղերը և գեղեցիկը աշակերտների պատկերացմամբ: Ցուցադրվեցին հայկական ճարտարապետության գլուխգործոցները, գեղանկարչության, երաժշտության, դեկորատիվ կիրառական արվեստի, գրականության, ազգային տարազների մի շարք նմուշներ:
Դասն անցկացրեց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցչուհի Հ.Մարգարյանը:
2018-2019 ուստարում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի նախաձեռնությամբ «Տնտեսագիտություն» առարկան ներառվեց և դասավանդվեց դպրոցում: Աշակերտներն առարկան ուսումնասիրում են մեծ հետաքրքրությամբ` շնորհիվ ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի:
Այսօր XI 4 և XI 5 դասարանների աշակերտների նախաձեռնությամբ և առարկայի ուսուցչի օգնությամբ դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես-վաճառք: Աշակերտները փորձեցին իրենց տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում: Առաջնորդվելով…
«Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդրի նախագիծ՝ նվիրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին
Հոկտեմբերի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդիր նախագիծ՝ նվիրված երեկաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին:
Այն իրականացվուն է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ