երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայի շրջանակներում ամփոփեցին գեղագիտության թեման` կազմակերպելով ցուցահանդես: Ցուցահանդեսի ընթացքում ներկայացվեցին արվեստի ճյուղերը և գեղեցիկը աշակերտների պատկերացմամբ: Ցուցադրվեցին հայկական ճարտարապետության գլուխգործոցները, գեղանկարչության, երաժշտության, դեկորատիվ կիրառական արվեստի, գրականության, ազգային տարազների մի շարք նմուշներ:
Դասն անցկացրեց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցչուհի Հ.Մարգարյանը:
2018-2019 ուստարում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի նախաձեռնությամբ «Տնտեսագիտություն» առարկան ներառվեց և դասավանդվեց դպրոցում: Աշակերտներն առարկան ուսումնասիրում են մեծ հետաքրքրությամբ` շնորհիվ ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի:
Այսօր XI 4 և XI 5 դասարանների աշակերտների նախաձեռնությամբ և առարկայի ուսուցչի օգնությամբ դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես-վաճառք: Աշակերտները փորձեցին իրենց տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում: Առաջնորդվելով…
«Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդրի նախագիծ՝ նվիրված երեխաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին
Հոկտեմբերի 25-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս՝ «Սևանա լճի աղտոտվածությունը» թեմայով հիմնախնդիր նախագիծ՝ նվիրված երեկաների իրավունքների պաշտպանության կոնվենցիայի 30 ամյակին:
Այն իրականացվուն է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-4 դասարանում «Կենսաբանություն» առարկայից (ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան) անցկացրեց ամփոփիչ դաս` «Օրգանական նյութերի (սպիտակուցների, ճարպերի, ածխաջրերի և նուկլեինաթթուների) կարուցվածքն ու գործառույթները» թեմայով:
Աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ կատարվեցին օրգանական նյութերի հայտնաբերման փորձերը:
Աշակերտներին փորձերը անցկացնելուն օգնեց լաբորանտ Ա.Ափունցը:
ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայի որոշմամբ 2019 թվականը հայտարարվել է քիմիական տարրերի Դ.Ի.Մենդելեևի պարբերական համակարգի միջազգային տարի: Այդ առիթով Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ուսուցիչների (Ա.Սարգսյան, Ք.Սահակյան) և աշակերտների ջանքերով ստեղծվեց այս ինքնատիպ պարբերական համակարգը, որը գործված է ակրիլ և մուլինե թելերով: Յուրօրինակ աշխատանքը իրագործելու համար պահանջվել է 73 ժամ: Ձեռագործի…
Նոյեմբերի 12-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/ բաց դաս էր։ Դասի թեման էր Հ. Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքը։ Երեխաները վերլուծեցին ու բնութագրեցին պատմվածքի հերոսին, ներկայացրեցին հացի արարումը և ավանդույթներ հացի մասին։ Յուրաքանչյուր աշակերտ պատմվածքի համար գտել էր նոր վերնագիր, որը հիմնավորում էր իր գրած շարադրությամբ։ Դասը…
2019թ. նոյեմբերի 8-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ ա, բ, գ դասարանների աշակերտներն այցելեցին ՀՀՊՆ 73128 զորամաս՝ դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գլխավորությամբ և դասղեկներ՝ Արփենիկ Հայրապետյանի, Անյուտա Օհանջանյանի և Գայանե Հայրապետյանի ուղեկցությամբ:
Հիմնական նպատակները.
«Մասնագիտական կողմնորոշում» խմբակի շրջանակում հանդիպում, որին մասնակցում էին VII ա և VIIբ դասարանի սովորողները:
Վարժություն «Ամենա-ամենան»
Նպատակը.
ա/ հստակեցնել և ընդլայնել աշակերտների պատկերացումները մասնագիտությունների բազմազանության մասին
բ/ աշակերտների մեջ խթանել իրենց կերպարը տարբեր մասնագիտությունների հետ զուգորդելու կարողությունը:
2019թ. նոյեմբերի 8-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի անչափահասների գործերով և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժանմունքի ավագ օպերլիազոր, ոստիկանության մայոր Գագիկ Մելիքի Առաքելյանը Կապանի N 13 հիմնական դպրոցի թվով 84 աշակերտների հետ անց է կացրել «Մարդու թրաֆիքինգը և շահագործումը» թեմայով զրույց-զեկուցում:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Հոկտեմբերի 23-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց սպորտլանդիա 6-րդ դասարանների միջև/դասավանդող ուսուցչուհի` Մ. Հարությունյան/:
Սպորտլանդիայի ծրագրում ընդգրկված էին վարժություններ խաղային փոխանցավազք արգելքների հաղթահարումով, մարմնամարզական օղակներով և կարտոֆիլի նետում:
Սպորտլանդիան անցավ աշխույժ մթնոլորտում: Հաղթեց 6-րդ Բ դասարանը և տնօրենի կողմից պարգևատրվեց գավաթով, թիմերի լավագույն խաղացողները պարգևատրվեցին մեդալներով:
…«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ