Մասիս քաղաքի հ․ 3 հիմնական դպրոցի առաջին Ա դասարանի (դասվար՝ Հռիփսիմե Ադամյան) համար հոկտեմբերի 8-ը տոնական էր։ Նրանք ոտք դրեցին տառերի զարմանահրաշ աշխարհ և սովորեցին «Ա» հնչյուն-տառը։ Նրանց առջև բացվեց մեսրոպյան այբուբենի դուռը։ Հեքիաթ դիտեցին, խաղեր խաղացին, պատմություն լսեցին և տեսան շատ սպասված «Ա» տառը։
Երեխաներն ապրում ու զարգանում են այն միջավայրում, որը ստեղծում են մեծահասակները:
Ուսումնական ճամփորդությունը տարրական դպրոցում ձևավորում է երեխայի տրամադրությունը կրթության նկատմաբ:
Նոյեմբերի 6-ին` Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում քաղցրահամ, ոսկեգանգուր, կարմրաթուշ տրամադրություն էր տիրում:
Մայրենիի թեման «Ոսկեծամիկ աշունն» էր, իսկ դասվար Արևիկ Հայրապետյանը ոսկերչական ձեռագրով ու մանկավարժական…
Երևանի հ․75 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանի աշակերտները ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն, ՀԵՊ ուսուցչուհի Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Խոր Վիրապի և Նորավանքի վանական համալիրներ: Մինչ մեկնելը աշակերտները ՀԵՊ դասաժամին ուսումնասիրել էին «Հայկական եկեղեցիների կառուցվածքը» թեման, բաժանվել խմբերի և ստացել հանձնարարականներ, որն էլ ներկայացրին վերոնշյալ վանքերում: Դաս-ուխտագնացության շրջանակներում աշակերտներն այցելեցին նաև Սպարապետ Վազգեն…
Հոկտեմբերի 9֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի Iբ (դասվար՝ Անահիտ Հարությունյան) դասարանում անցկացվեց բաց դաս։ Ուսուցանվեց Ա հնչյուն֊տառը։ Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ մուտք գործեցին տառերի խորհրդավոր աշխարհ։ Դասն անցկացվեց նորագույն մեթոդներով։Ինտերակտիվ գրատախտակի միջոցով աշակերտները լսեցին Ա հնչյուն֊ տառի պատմությունը, կատարեցին հետաքրքիր խմբային աշխատանքներ։ Դասի ավարտին խորհրդանշական բացիկների վրա գրեցին այբուբենի 1֊ին…
Հոկտեմբերի 22֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Տ. Հարությունյանը կազմակերպել էր միջոցառում VIIIա և VIIIբ դասարանների սովորողների հետ՝ «Ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Իտալիա և Իսպանիա»։
VIIIա դասարանը ներկայացրեց Իտալիան, իսկ VIIIբ դասարանը՝ Իսպանիան։ Յուրաքանչյուր դասարան ներկայացրեց տվյալ պետության աշխարհագրական դիրքը, բնակլիմայական պայմանները, տնտեսությունը, մշակույթը, ազգային տոները և խոհանոցը։ Սահիկահանդեսի…
Հոկտեմբերի 24-ին, Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում «Շախմատ» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Ց.Հայրապետյանը շախմատի հետաքրքիր մրցաշար կազմակերպեց տարիքային տարբեր խմբերի հետ: Նախ կատարվեց վիճակահանություն, ըստ շախմատային սեղանների՝ որոշվեցին մրցակիցները: Ողջույնի խոսքով հանդես եկավ շախմատի ուսուցիչ Ց.Հայրապետյանը, նա աշակերտներին մաղթեց մտքի ճկունություն, հաղթանակ, այնուհետև ներկայացրեց խաղի կանոնները: Աշակերտների ոգևորությունը շատ մեծ…
Մրգահանդես էր Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի նախակրթարանում: Աշունն իր երփներանգ գույներով ու բարիքներով հանգրվանեց նաև նախակրթարանում, մեր փոքրիկները ցույց տվեցին իրենց խոհարարական վարպետությունը՝ պատրաստելով մրգային աղցաններ: Մրգահանդեսի ընթացքում մանուկները արտասանեցին և երգեցին աշնանը նվիրված բանաստեղծություններ և երգեր, հանդես եկան պարով և բերքահավաքին նվիրված թատերական ներկայացմամբ։
2019թ. հոկտեմբերի 24-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Ա.Գրիգորյան) կազմակերպվեց դաս-միջոցառում «Աշուն» խորագրով: Դասը միտված էր զարգացնելու երեխաների ճանաչողական աշխարհընկալումը, և ոչ միայն աշունը ներկայացվեց իր ողջ հմայքով, այլև փոքրիկները խոսեցին տարվա եղանակների, նրանց բնորոշ հատկությունների, երկիր մոլորակի մասին: Նախակրթարանի սաները բոլորին հիացրին…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Ռ.Գրիգորյան/ և Iբ դասարանում /դասվար Լ. Վարդանյան/ «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր:
Նորաթուխ աշակերտները կարողացան ամրապնդել պատմության, նախադասության, բառի ,վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքները: Աշնանաբույր Ա տառն օրվա դասի գլխավոր հերոսն էր: Բազում անակնկալներով, գործնական աշխատանքներով, երգ ու պարով, փոքրիկ դերային…
Հոկտեմբերի 24-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոց էր այցելել վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը` Եվրոպայի ծրագրի շրջանակներում ուսուցողական դաս անցկացնելու, սպորտի և վոլեյբոլի զարգացման նպատակով։ Դասին մասնակցում էին տարբեր դասարանների աշակերտներ, ովքեր ծանոթացան վոլեյբոլի գաղտնիքներին։ Դասը շատ հագեցած էր։ Վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը դատարկաձեռն չէր եկել։ Դպրոցը նվեր ստացավ…
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ