Մրգահանդես էր Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի նախակրթարանում: Աշունն իր երփներանգ գույներով ու բարիքներով հանգրվանեց նաև նախակրթարանում, մեր փոքրիկները ցույց տվեցին իրենց խոհարարական վարպետությունը՝ պատրաստելով մրգային աղցաններ: Մրգահանդեսի ընթացքում մանուկները արտասանեցին և երգեցին աշնանը նվիրված բանաստեղծություններ և երգեր, հանդես եկան պարով և բերքահավաքին նվիրված թատերական ներկայացմամբ։
2019թ. հոկտեմբերի 24-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի նախակրթարանի ավագ 2-րդ խմբում (դաստիարակ՝ Ա.Գրիգորյան) կազմակերպվեց դաս-միջոցառում «Աշուն» խորագրով: Դասը միտված էր զարգացնելու երեխաների ճանաչողական աշխարհընկալումը, և ոչ միայն աշունը ներկայացվեց իր ողջ հմայքով, այլև փոքրիկները խոսեցին տարվա եղանակների, նրանց բնորոշ հատկությունների, երկիր մոլորակի մասին: Նախակրթարանի սաները բոլորին հիացրին…
Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Ռ.Գրիգորյան/ և Iբ դասարանում /դասվար Լ. Վարդանյան/ «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր:
Նորաթուխ աշակերտները կարողացան ամրապնդել պատմության, նախադասության, բառի ,վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքները: Աշնանաբույր Ա տառն օրվա դասի գլխավոր հերոսն էր: Բազում անակնկալներով, գործնական աշխատանքներով, երգ ու պարով, փոքրիկ դերային…
Հոկտեմբերի 24-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոց էր այցելել վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը` Եվրոպայի ծրագրի շրջանակներում ուսուցողական դաս անցկացնելու, սպորտի և վոլեյբոլի զարգացման նպատակով։ Դասին մասնակցում էին տարբեր դասարանների աշակերտներ, ովքեր ծանոթացան վոլեյբոլի գաղտնիքներին։ Դասը շատ հագեցած էր։ Վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը դատարկաձեռն չէր եկել։ Դպրոցը նվեր ստացավ…
Հոկտեմբերի 4-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի սաները մասնակցեցին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից նախաձեռնած նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերի ծրագրով 2-րդ տարածաշրջանային փուլի մրցումներին և զբաղեցրին պատվավոր 1-ին տեղը:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ
Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIIգ դասարանի աշակերտները /ուսուցչուհի՝ Ալլա Իսահակյան/ մասնակցում են մի ծրագրի, որը նվիրված է Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիայի 30-ամյակին: Այն իրականացվում է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի /ՅՈՒՆԻՍԵՖ/ աջակցությամբ և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:
Ծրագրի նպատակն է…
19.10.2019թ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VI բ և VIIբ դասարանի սաները /Գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան, օպերատոր Մանե Գրիգորյան/ այցելեցին Կապանի դրամատիկական թատրոն, որտեղ տեղի ունեցավ «Էդիթ Պրինտ» հրատարակչության մի շարք գրքերի շնորհանդեսներ:
Մասնավորապես
17.10-18.10.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա» և I «բ» դասարանի աշակերտները նշեցին «Ա» տառի շնորհանդեսը: Այդ օրը երեխաների համար տոն դարձրին դասվարներ Գայանե Պապյանն ու Կարինե Մարտիրոսյանը: Տոնին ներկա էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները և տնօրենությունը:
Դասասենյակները գեղեցիկ ձևավորված էր և տրամադրող: Աշակերտները տեղեկացան Մեսրոպ Մաշտոցի, հայերի անցած ճանապարհի, տառերի…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, 9 -րդ Բ դասարանում Գերմաներեն առարկայի ուսուցչուհի Ա. Հովհաննիսյանն անցկացրեց բաց դաս՝ «Գերմանական դասական քնարերգությունը» թեմայով։
Աշակերտներն օտար լեզվով հաղորդեցին տեղեկություններ , արտասանեցին, թարգմանեցին, երգեցին ու վերլուծեցին գերմանացի գրողներ Յ. Վ.Գյոթեի և Յ.Ֆ.Շիլլերի անցած ուղին ու ստեղծագործությունները։
Կատարվեց խմբային աշխատանք։Բանալի բառերի միջոցով…
Թարգմանչաց տոնը հայ ժողովրդի ազգային եկեղեցական տոներից է։ Այն խորհրդանշում է հայ գրերի գյուտը, Աստվածաշնչի հայերեն առաջին թարգմանությունը։ Այդ խորհուրդն ներկայացրեց Մասիս քաղաքի հ․ 3 հիմնական դպրոցի երրորդ «ա» դասարանի դասվար Կ. Սարգսյանն իր սաների հետ։ Երեխաների շուրթերից հնչեցին հային հայ պահող գրերին նվիրված ձոներգեր, բանաստեղծություններ։ Միջոցառումն իր բնույթով նաև…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ